כותרות אחרונות
Search

פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים' – תוסף תזונה המכיל 1000 מ"ג ויטמין C באבקה.

 צילום: ברא צמחים / יח"צ

 

ויטמין C 

השיא מגיע באבקה!

פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים' –  תוסף תזונה המכיל 1000 מ"ג ויטמין  C באבקה.

 

ויטמין C משתתף בלמעלה מ – 300 תהליכים ביולוגיים שונים בגוף. בהיותו נוגד חמצון, לויטמין תפקיד מרכזי בתהליכי בריאות וחולי ולכן אין זה פלא שצריכתו עלתה בתקופה מאתגרת זו. למעשה, גופנו אינו אוגר ויטמין C בכמות מספקת ולכן מומלץ לצרוך אותו כתוסף למניעת המחסור. פיתוח חדש מבית 'ברא צמחים', יאפשר לכם וגם לילדכם להנות ממנה איכותית ומיטבית של ויטמין C בדרך חדשנית, נוחה וטעימה.

 

החברה המפתחת מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, משיקה לראשונה ויטמין C ייחודי בשילוב מינרלים ותמציות צמחים בתצורה חדשנית – אבקה המסיסה במים ובשני טעמים לבחירה שגם ילדים אוהבים: תות ולימון. המוצר החדש, מכיל 1000 מ"ג ויטמין C (שאינו חומצי) בכפית אבקה שטוחה, בשילוב נוגדי חמצון עוצמתיים, ביניהם, אבץ המשתתף בפעילות החיסונית וביו-פלבנואידים – קוורציטין ורוטין, שהנם נוגדי חמצון עוצמתיים ובתוספת תמצית פירות סמבוק שחור. הרכיבים הצמחיים מוסיפים מגוון טבעי של רכיבים המקיימים ביניהם יחסי גומלין שמגביר את עוצמת התכשיר. טעמה של אבקה ערב לחיך, ממותק בתוספת אריתריטול וללא שימוש בפרוקטוז.

 

ויטמין C  1000 מ"ג באבקה, הנו חלק מסדרת הויטמינים והמינרלים WISE BLEND שפיתחה 'ברא'. תהליך הפיתוח מבוסס על מחקרים קליניים אשר הראו קשר ישיר בין הרכיבים השונים, השפעתם הסינרגטית והאפקט הטיפולי על מנגנונים שונים בגוף. הויטמינים המוכרים לכולנו נבראים מחדש ומקבלים משמעות חדשה בחיים. זה למעלה מ-20 שנה שברא מביאה אל הלקוחות שלה את עולם תוספי התזונה באופן הטבעי והאיכותי ביותר, בעזרת ידע ומחקר המשלבים את רפואת המזרח עם הקדמה של רפואת המערב.

 

צילום: ברא צמחים / יח"צ

           

   המוצר בלעדי ברשת מרכזי ברא צמחים ברחבי הארץ ובחנות האונליין

ויטמין  C 1000 מ"ג של ברא צמחים ניתן לרכישה בעלות 106 ₪

לרשימת הסניפים: https://bit.ly/2rWewQU  |

לחנות האונליין: https://bit.ly/3lApwdK

 

תוסף תזונה.

 למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש