כותרות אחרונות
Search

פסטיבל 'עיר הבירה' של "גולדסטאר" באשדוד 22-23.8 !

פסטיבל 'עיר הבירה' של גולדסטאר באשדוד 22-23.8  !

 הפסטיבל יציע הופעות חיות של אמנים מובילים לצד מתחמי בילוי חווייתיים ובירה איכותית.

 בפסטיבל, שייערך בתאריכים: 22-23.8 במתחם הצעירים מרטין בובר באשדוד, ישתתפו האמנים המובילים: אתניקס, אהוד בנאי שמארח את כנסיית השכל, עברי לידר ואביב גפן.

בפסטיבל, המתקיים זאת השנה השביעית ברציפות באשדוד, צפויים להשתתף מעל 20,000 איש.

 

פסטיבל עיר הבירה של גולדסטאר בחיפה צילום ליאור גולסאד

 

ניר גל, מנהל שיווק טמפו: "המותג גולדסטאר גאה להמשיך ולתמוך במוסיקה ישראלית ולהמשיך מסורת מפוארת של 26 שנה בתחום הפסטיבלים לקהל הרחב. אנו גאים להרחיב גם השנה את פסטיבל עיר הבירה המיתולוגי ולהגיע לעיר אשדוד שבדרום." 

 

פסטיבל 'עיר הבירה' של גולדסטאר כולל מתחמי פעילות חווייתיים שנבנו במיוחד עבור האירוע, ביניהם: beer garden, שדרת דוכני מזון, כל זה לצד תמהיל מוסיקלי של מיטב האמנים במוסיקה הישראלית: אתניקס, אהוד בנאי שמארח את כנסיית השכל, עברי לידר ואביב גפן. עלות ההשקעה בפסטיבל כמיליון ₪.

 

פסטיבל עיר הבירה של גולדסטאר בחיפה צילום ליאור גולסאד

 

לטובת פסטיבל 'עיר הבירה' באשדוד יוקמו במתחם הצעירים מרטין בובר באשדוד בעיר מגוון מתחמי בירה של המותגים המובילים: היינקן, גינת הבירה של פאולנר, מכבי, סטרונגבאו ו- DESPERADOS.

 

ביום רביעי ה-22 באוגוסט יופיעו להקת אתניקס ולאחריה מופע מיוחד של אהוד בנאי שמארח את להקת כנסיית השכל. ביום חמישי ה-23 באוגוסט יופיעו עברי לידר ואביב גפן. פתיחת שערים: בשעה 20:00, הכניסה מעל גיל 18. עלות הכניסה הינה 35 ₪ לאדם ליום.

 

פסטיבל עיר הבירה של גולדסטאר בחיפה צילום ליאור גולסאד