כותרות אחרונות
Search

פעמית סטור" המתמחה בשיווק כלים חד פעמיים מעוצבים ומוצרים משלימים משיקה אביזרים למטבח שיעשו לכם את החיים קלים יותר.

פעמית סטור" המתמחה בשיווק כלים חד פעמיים מעוצבים ומוצרים משלימים משיקה אביזרים למטבח שיעשו לכם את החיים קלים יותר. 

מספריים לתבלינים + מסרק: 5 להבים לקיצוץ מצוידים בסט של חמישה להבים חדים מפלדת אלחלד, לקצוץ לחתוך ולרסק בקלות את עשבי התיבול ישירות לתוך קערת הסלט או תערובת הקציצות. אידיאלי גם עבור קיצוץ עשבי תיבול ישירות מגן הירק הפרטי שלכם.

 

סיר מותאם למיקרוגל 2 ליטר: סיר אשר ניתן להכניס למיקרוגל לחימום ללא חשש של חימום יתר מתאים לבישול אורז, תפוח אדמה דגים ועוד…

 

מסננת לסיר פסטה פטנט ייחודי: מסננת לסיר מתלבשת על כל סיר בקוטר של עד 27 ס"מ קלה לניקוי וקטנה לאחסון. המסננת את כל הנוזלים ישירות לתוך הכיור. משתמשים במסננת על מנת שישאיר את המזון "בסיר" וינקז עבורכם את המים ישירות אל הכיור, תוך כדי השארת המזון מסונן ומוכן להגשה או לתיבול בתוך הסיר.

 

מכסה אוניברסלי לסירים בקוטר 24,26,28: מכסה לסיר מחבת במעטפת סיליקון אלסטי המשמש כמכסה חליפי. 3 גדלים במחיר של מכסה אחד, המעניק חסכון גדול במקום. ניתן לשטיפה במדיח. מיועד גם לשימוש בתנור ללא חשש. [עד 220 מעלות], אטימה מושלמת לסיר. אינו שביר, לא מחום ולא מנפילות מכסה פרח אוניברסלי. מהיום לא מתחילים לחפש את המכסים בארון הסירים ולא מתחילים להתאים את הגדלים הנכונים. המכסה האוניברסלי נותן פתרון לרוב הסירים. המכסה ניתן לאחסון פשוט ואינו תופס מקום רב.

 

פעמית סטור- צילום: אפרת אשל

 

מחירים

 מספריים לתבלינים + מסרק -22.90 שקל

 סיר מותאם למיקרוגל 2 ליטר- 16.90 שקל

 מסננת לסיר -14.90 עכשיו במחיר מבצע  8.90 שקל

 מכסה אוניברסלי (לקוטר 24,26,28) -79 שח ועכשיו במבצע מיוחד 47.90 שקל

 

להשיג ברשת פעמית סטור ברחבי הארץ