כותרות אחרונות
Search

פרטנר תשיק בשנת 2017 טלויזיה רב ערוצית על פלטפורמת אנדרואיד TV

לויזיהפרטנר תשיק בשנת 2017  ט רב ערוצית על פלטפורמת אנדרואיד TV

  • על ההשקה הכריז איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר במהלך ועידת הדיגיטל של דה מרקר

  • אפי דהן, מנהל אזור אפריקה ישראל בפייפאל: "אפריקה עם יותר ממיליארד אנשים שחיים בה, היא פוטנציאל צמיחה, והתחזית צופה חצי מליארד סמרטפונים בשנים הקרובות"

  • אורי לוין, ממייסדי וייז: "אני מחפש את הבעיות ששווה לפתור, ואת הדברים שיעשו טוב להרבה אנשים"

איציק בנבנשתי, מנכ"לי קובצת פרטנר, הכריז בוועידת הדיגיטל של "דה מרקר", על כניסת קבוצת פרטנר לתחום הטלויזיה הרב ערוצית. "אני שמח לבשר שפרטנר תשיק את הטלויזיה הרב ערוצית הראשונה בישראל על פלטפורמת אנדרואיד tv. אחרי עבודה מאומצת שנעשתה בשיתוף עם מומחים מהארץ ומחו"ל ובשיתוף עם גוגל בחודשים הקרובים גם ישראל תהיה על מפת החדשנות של גוגל", אמר בנבנישתי.

"בנינו ממשק משתמש ייחודי, המותאם להרגלים של הצופה הישראלי. נביא טלויזיה מתקדמת יותר, המותאמת להרגלי הצפייה החדשים. השירות שלנו ייתן אלטרנטיבה לדואופול הקיים, בלי להיות מקובעים להצעות תוכן בלא אפשרות בחירה. באנדרואיד tv אפשר לבחור את צורת הצפייה. זו התשתית החדשנית ביותר, שיודעת להתאים עצמה להרגלי צפיה משתנים".

"שוק הטלויזיה והתוכן עובר שינויים מהותיים ומהירים מאד, ככל שהצופים צעירים יותר כך הרגלי הצפיה שלהם פחות מסורתיים. הצעירים אינם נמצאים בטלויזיה המסורתית, אבל הם לא צופים פחות, הם צופים אחרת".

partner-1

איציק בנבנשתי, מנכ"לי קובצת פרטנר – צילום: דודו בכר

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-paypal, הציג בוועידה את האסטרטגיה של paypal לצמיחה באפריקה. "אפריקה עם יותר ממיליארד אנשים שחיים בה, היא פוטנציאל צמיחה. ברוב המדינות באפריקה הכלכלות צומחות בקצב של 5 אחוזים בשנה. חדירת טלפונים החכמים, יש שם קרוב ל-200 מיליון סמארטפונים, והתחזית צופה חצי מליארד סמרטפונים בשנים הקרובות" הסביר דהן.

"מאד קל היום להיכנס לאינטרנט ולפתוח חשבון פייפל. היום יכולה להיות אישה שתופרת בגדים בבית, ועד היום היא מכרה את התוצרת רק לשכנים והסביבה והקרובה, וכעת היא יכולה למכור את התוצרת שלה לכל העולם. למעשה, המערכת של פייפל יצרה אפשרות לאנשים לסחור בכל העולם".

"לפני שנתיים פתחנו בניגריה שירותי פייפל, כניגריה הם אוהבים מותגרים והם רוכשים מארצות באירופה. עד שבאנו רוב העסקאות שנעשו בעזרת כרטיס אשראי מניגריה פשוט נחסמו. כשבאנו לשם, אפשרנו להם להתחבר לעולם הגלובלי לרכוש ולסחור".

"70% מהאנשים באפריקה אין להם חשבון בנק. בשנים האחרונות הצלחנו לפתוח 45 מדינות לשירותי פייפל באפריקה. האתגר הגדול הוא לחבר את האנשים שאינם נהנים ממערכת בנקאית."

ולגבי התפתחות הקניות בישראל, הסביר דהן מדוע נראה שישראלים מעדיפים לרכוש ברשת מחו"ל, ואמר כי "הישראלים מאד מתקדמים בתחום של קניות באינטרנט, זה תחום יחסית מפותח. גם אני קניתי בבלאק פריידיי, ותוך חמישה ימים זה הגיע. ברגע שגם בארץ המחיר יהיה והשירות יהיה טוב, אז יקנו גם בישראל".

נואם מרכזי נוסף בוועידה היה היזם הסדרתי אורי לוין, ממייסדי וויז. הוא הציג את תפיסת העולם שלו על יזמות, ונתן טיפים לסטארט-אפיסטים. בדבריו הסביר: "היוזמה מתחילה עם איזה רגש כלשהו, שמוביל לאיזשהו חלום או איזושהי תשוקה. המסע הוא מסע ארוך של כשלנות, אתה מנסה ומנסה, ובסוף משהו עובד. ברגע שמצאת משהו שעובד, קנית כרטיס לשלב הבא במשחק".

והוסיף: "יזמות או הקמה של סטרטאפ זה כמו להתאהב. לוקח זמן לבלות עם הדייט או עם הסטרטאפ לוקח לך זמן עד שאתה בטוח ברעיון. ואז אתה מספר לחברים, והם אומרים "זה בטוח לא יעבוד" או "היא לא בשבילך" ואז אתה מנתק קשר עם החברים"……………."כשאנו חושבים על סטרטאפ, זה נורא פשוט – אנו מחפשים בעיה, ומחפשים אנשים שיש להם את אותה בעיה. בשלב זה, אנו מחפשים לפתור אותה. ההבנה של מי המשתמשים, ומה בדיוק הבעיה שלהם היא החשובה. וככלל אצבע, שאלו מאה אנשים. זה מספר שיכריח אתכם לחפש מחוץ לתחום האנשים הקרובים שלכם, וכך תוכלו באמת לדעת האם מדובר בבעיה קיימת. אני מחפש את הבעיות ששווה לפתור, ואת הדברים שיעשו טוב להרבה אנשים".

בהמשך אמר אורי לוין: "תעשו את הטעויות מהר. פיתוח מוצר מתחיל אחרי שהוא מושק, כי רק אז יש פידבק ממשתמשים. האוייב הכי משמעותי של 'מספיק טוב', הוא המצויין. מי שיהיה מספיק טוב יזכה בשוק. למצויין אי אפשר להגיע. בעולם תחרותי אנו צריכים להיות יותר מהירים מהמתחרה, לא להיות הכי טובים".