כותרות אחרונות
Search

פריטים וחידושים שחייבים להכיר לפני הטיסה – באדיבות מותג התיקים הבינלאומי  TUMI !

טסים בקרוב ?

פריטים וחידושים שחייבים להכיר לפני הטיסה.

 

מאות אלפי ישראלים טסים במהלך חודשי יולי-אוגוסט,  לחופשות שונות בעולם. מספר הנוסעים שעוברים ועוד יעברו הקיץ (2019) בנתב"ג משקף עלייה של 15% בהשוואה לקיץ 2018, וגידול של עשרות אחוזים משנים קודמות. בחודש אוגוסט עצמו צפויים לעבור בנתב"ג כ- 90 – 100 אלף נוסעים ביממה. בכל אופן עובדה אחת היא ללא עוררין –  כולם, ללא יוצא מן הכלל ייקחו בוודאות פריט אחד – מזוודה על כל סוגיה השונים.

הקולקציה הפרחונית TUMI צילום יחצ חול

 

 

מותג התיקים הבינלאומי  TUMI(טומי), המוביל בתחום נסיעות הפאר בעולם העסקים וסגנון החיים,  מציג  את האופציות הכי אטרקטיביות  והחידושים לאריזה קלה ונוחה:

 

  1. תיקי גב או צד מתקפלים – מגוון דגמים המתקפלים למעטפה קטנה שנכנסת לחלל קטן ולא תופסת מקום במזוודה. אידיאלי לחו"ל, לשופינג או כאביזר אחסון זמין ומידי.

תיק צד ותיק גב מתקפל של טומי 460שח צילום יח"צ חו"ל

 

  1. פאוץ' נשים וגברים – תיק קטן ופונקציונלי, שניתן לשאת על המותניים או על הכתף, בעל רוכסנים וחללי אחסון רבים, מחולק לתאים התאימים לנשיאת ארנק, טלפון נייד, מפתחות, משקפי שמש ועוד. התיק עשוי מניילון באליסטי משולב עם עור, קל תחזק אותו ולנקות אותו.

 

  1. תיקי גב לנשים עם נעילת בטחון – על הרוכסן הקדמי קיים אביזר המקשה על פתיחתו ברגע, זו לשונית שנכנסת לאבזם קטן שנועל את הרוכסן. תיקי הגב של הנשים קיימים במספר גדלים וצבעים, עשויים מבד ניילון משולב עם טפלון, עמיד בפני מים וקל לתחזוקה וניקוי.

 

תיק רחצה נתלה של טומי 715שח צילום יחצ חול

 

  1. תיק רחצה נתלה שניתן להטביע עליו את אותיות השם – תיק רחצה פונקציונלי ונוח, מחולק לחללים רבים, שניתן לתלות בקלות וביעילות. התיק עשוי מניילון באליסטי, קל לתחזוקה ולניקוי, בעל חלוקה חכמה לתאים.

 

  1. תיק גב לגבר עם תאים ללפטופ, בקבוק מים וכו (ראי תמונות)- תיק גב עשוי מניילון באליסטי, עמיד ואיכותי במיוחד, קל לנקותו, ניתן להלביש על המזוודה.

 

  1. מזוודת עליה למטוס עם חיבור USB- כולנו חווינו את זה שנגמרה לנו הסוללה בשדה התעופה וכלל עמדות הטעינה היו תפוסות. במזוודה מסוג TUMI ALPHA , בחלק מדגמי הcarry on, עליה למטוס, יש התקן USB.

  2.  

מזוודה עם חיבור USB של טומי 3575שח צילום יחצ חול

 

 ניתן להתקין מטען נייד (POWER BANK) בחלק הפנימי של המזוודה ולהטעין את הטלפון. המזוודות עשויות מחומר ניילון באליסטי עמיד ואיכותי במיוחד. מזוודות אלה, בעלות פתח קדמי וגם רגיל (DUAL ACCESS). ניתן לעשות פרסונליזציה: אותיות שם או קישוטים צבעוניים.

 

קריס ויידה לוי, מנהלת המותג TUMI ישראל, מציעה מס' טיפים כיצד לארוז נכון לחופשה קצרה:

  • כמובן כשנוסעים לחו"ל אי אפשר להימנע משופינג, ולכן מומלץ לקחת תיק-נסיעות גדול אך מתקפל בצורה ייחודית שלא תופסת נפח גדול במזוודה.

 

  • מספר גדול של תאים יסייע בהחלט בארגון הפריטים השונים המאוכסנים במזוודה. תאים אטומים יעזרו להגן על תוכן המזוודה מפני בקבוקים שנפתחו או בגדים רטובים. מזוודות רבות מצוידות במקורן בשקי-כביסה ושקי-נעליים להפרדה נוחה.

 

  • מומלץ לבחור מזוודה עם מערכת הרחבה: מזוודה בעלת מערך הרחבה עם מערכת רוכסנים כפולה תאפשר לנו להגדיל את נפח המזוודה בעת הצורך בכ- 25% מנפחה. 

 

תיק צד ותיק גב מתקפל של טומי 460 שח צילום יחצ חול

 

  • לנסיעות קצרות – להצטייד במזוודות טרולי עליה למטוס 4 גלגלים במידות 55 ס"מ/20 אינצ' בעיצובים שונים – החל מתא שנמצא בחלקה העליון של המזוודה – שם ניתן לשים את כרטיסי הטיסה ושאר המסמכים הנדרשים ספציפית לטיסה, תאים חיצוניים גדולים ומערכים פנימיים נוחים לאריזה, כאמור לנסיעות קצרות.

 

לרגל עונת הנסיעות עכשיו בחנויות הרשת: עד 30% הנחה על מגוון רחב של פריטים במיוחד לחופשת הקיץ.

 

את מוצרי TUMI ניתן להשיג בסניפי המותג בקניון רמת אביב בתל אביב ובגרנד קניון בחיפה. מחירים : החל מ_460 ש"ח  ועד 3675 ₪