כותרות אחרונות
Search

פתרונות חדשים לפלטפורמת ניהול ענן לקידום יוזמות IT מכוונות DevOps

חברת VMware  הכריזה על פתרונות חדשים לפלטפורמת ניהול ענן  לקידום יוזמות IT מכוונות DevOps

חברת VMware NYSE: VMW  מובילה עולמית בתשתית ענן וניידות עסקית, הכריזה על פתרונות חדשים לפלטפורמת ניהול ענן VMware vRealize Automation 7 ו- VMware vRealize Business Standard במטרה לעודד צוותי IT ברחבי העולם להניע שינוי עסקי דיגיטלי בארגונים אותם הם מייצגים.

ארגונים רבים מיישמים כיום יוזמות DevOps כדי להאיץ פיתוח ולקצר את זמני אספקת המוצר. השילוב של vSphere ביחד עם vCloud Air בענן ההיברידי מספק את היכולת ליישם אחסון נתונים במקום הארגון עצמו, בענן או בסביבות אחרות ללא שינוי אודות לאותה פלטפורמה. כדי להרחיב את האוטומציה והניהול לענן, יש צורך בכלים ושרתים שמסוגלים לנהל וליישם את השימושים הפופולאריים בתחום ה-DevOps כיום.

המוצרים החדשים הם חלק מעדכון VMware vRealize Suite, פלטפורמת ניהול הענן המובילה העונה על דרישות ניהול הענן בכל הקשור למחשוב, אחסון, רשתות ויישומים בעננים היברידיים והטרוגניים. לפי מחקר Forrester על השפעה כלכלית שפורסם לאחרונה, פלטפורמה זו מסוגלת להאיץ את התהליך משבועות לפחות מיום, לשפר יעילות של צוותי IT ולגרום להשקעה על החזרה של 243 אחוז. בנוסף הכריזה VMware על היכולות המתקדמות של:

פתרון VMware vRealize Automation 7 , פתרון המציג יכולות שירות שמאפשרות לצוותי IT ו-DevOps לפשט ולהאיץ את אספקת היישומים באמצעות רשת הממוקדת יישומים ואבטחה בקרב עננים שונים. פתרון זה משולב עם VMware NSX 6.2 וכולל תמיכה ל-VMware vCloud Air, לשירותי הרשת של Amazon (AWS) וכן את העדכון האחרון של-VMware vSphere 6.

vmwere 1

פתרון VMware vRealize Business Standard 7 מציע לצוותי ה-IT יותר שקיפות ושליטה על עלויות ואיכות השירות. פתרון זה תומך גם ב-Microsoft Azure ומאפשר יכולות תכנון ואופטימיזציה תוך שימוש ביכולות הדטה סנטר, מידול של עומסי עבודה וניתוח של ההשפעה על היכולות הנותרות ועל העלויות הנותרות.

חברת VMware היא החברה המובילה בתחומי תשתיות הענן והניידות העסקית. הפתרונות שלנו המבוססים על טכנולוגיית וירטואליזציה מובילה ומספקים מודל חדש של IT –נזיל, מידי ובטוח יותר. לקוחות יכולים לחדש מהר יותר ולעמוד בקצב הטכנולוגיה המתפתחת באמצעות שימוש בטוח יותר. עם הכנסות של 6 מיליארד דולר בשנת 2014, ל-VMware יש יותר מ500,000 לקוחות ו75,000 שותפים. מטה הארגון ממוקם בעמק הסיליקון ולחברה משרדים בכל רחבי העולם: www.vmware.com.

השתתפה בהכנת הכתבה: נורית הוראק גרינברג