כותרות אחרונות
Search

"פתרונות קירור" באסיפה השנתית של איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל

"פתרונות קירור" באסיפה השנתית של איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל

בשבוע שעבר השתתפה הנהלת חברת GVK  פתרונות קירור באסיפה הכללית השנתית של חברי איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל, שהתקיימה בבית המועצה לישראל יפה בפארק הירקון ת"א.  

באירוע העבירה ד"ר חנית בן-ארי ממשרד האנרגיה סקירה על היעדים של הממשלה בתחום האנרגיה, והציגה את תכנית המענקים וההלוואות לעידוד התייעלות אנרגטית . עוד ציינה ד"ר בן-ארי את חשיבות עידוד שוק חברות ההתייעלות האנרגטית המכונות ESCO-  Energy Saving Companies. עוד באירוע, חוני קבלו, ראש תחום אנרגיות מתחדשות ברשות החשמל הציג  את היעדים לשילוב אנרגיות מתחדשות.

 

סלביק גרויסמן מנכ"ל GVK , מציין כי "אנו החברה היחידה בתחום ההתייעלות האנרגטית למערכות קירור תעשייתי שרשומה באיגוד, זאת תודות לחשיבות שאנו רואים בקידום אג'נדות של אנרגיה ירוקה, שילוב כוחות ושיתוף פעולה בתחום על היבטיו השונים".

 

בתוך כך מסר רונן הורביץ' סמנכ"ל השיווק של GVK, כי "החברה חשפה במהלך האירוע את נתוני החיסכון שהשיגה עבור לקוחותיה בשנה החולפת, העומדים על מעל ל- 10 מיליון קוט"ש".

בתמונה מימין לשמאל: סלביק גרויסמן מנכ"ל ורונן הורביץ' סמנכ"ל שיווק- GVK – צילום יח"צ.

חברתGVK  פתרונות קירור – מתמחה בפרויקטים להתייעלות אנרגטית והשגת יעדי חסכון בחשמל במערכות קירור תעשייתיות. החברה, בעלת ניסיון של למעלה מ-17 שנה בתחום, פיתחה שיטה פורצת דרך להתייעלות אנרגטית של מערכות קירור, הקפאה ומיזוג אוויר מכל הסוגים וחסכון של עד 70% בהוצאות החשמל, לצד שמירה על איכות הסביבה. בנוסף, מקנה ללקוחותיה כלים לניהול יעיל של מקורות האנרגיה ושקט תעשייתי.

 

איגוד חברות אנרגיה ירוקה בישראל נוסד בשנת 2009 כעמותה רשומה שמטרתה "עידוד ייצור חשמל ממקורות מתחדשים בישראל בקידום מדיניות ממשלה ורשויות, בקידום חקיקה, תקנות והסדרה ובהסברה". בשנת 2013 החל האיגוד לקדם גם את תחום ההתייעלות האנרגטית בישראל. באיגוד חברים כיום 105 חברות, בענפים שונים, של מתקנים פוטו-וולטאים, מתקנים סולאריים גדולים, אנרגיית רוח, ייצור חשמל מביו-גז, ענף התייעלות אנרגטית וענף טכנולוגיות.  חברים באיגוד חברות אנרגיה, בניה ותשתיות, חברות רב לאומיות וחברות ציבוריות,  לצד חברות צעירות בתחילת דרך וחברות מחקר ופיתוח. האיגוד משמש שופר לעוסקים בתחום לדיאלוג פורה עם הממשלה והרשויות, להסרת החסמים ולקידום התחומים בישראל. כמנכ"ל האיגוד משמש מייסדו, איתן פרנס.