כותרות אחרונות
Search

"ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת" – אולפני וורנר מציגים סרט חדש ביקום הקולנועי של DC קומיקס

 

"ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת"

אולפני וורנר מציגים סרט חדש ביקום הקולנועי של DC קומיקס

Birds of Prey and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn

6/2/2020 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, גם בIMAX וב4DX

בהפצת Tulip Entertainment

ז'אנר: אקשן. בימוי: קאת'י יאן

הן פשוט מהממות! ואף אחד לא יעז להגיד אחרת

 

"ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת" באדיבות Tulip Entertainment

 

הסרט השמיני במספר ביקום הקולנועי של DC ("ליגת הצדק", "וונדר וומן") מתרחש לאחר אירועי "יחידת המתאבדים" מ- 2016: באטמן נעלם והעיר גות'אם כמרקחה, חסרת הגנה וחשופה לפשעים. הארלי קווין נפרדה מהג'וקר בפיצוץ גדול ושמה לעצמה מטרה גדולה על הגב. כאשר הנבל הנרקיסיסטי 'מסכה שחורה' מוציא חוזה עליה ועל נערה צעירה בשם קסנדרה קיין שגנבה ממנו חפץ יקר, השתיים נאלצות לשתף פעולה ויחד עם חבורה מפתיעה של לוחמות בשם ציפורי הטרף, יוצאות למאבק כנגד כל המאפיה.

 

הדמות של הארלי קווין הופיעה לראשונה בסדרת הטלויזיה זוכת האמי "באטמן הסדרה המצויירת" בשנות ה-90 והפכה מיידית לחביבת הקהל ואחת "הרעות" המפורסמות ביותר של באטמן בקומיקס. בקולנוע היא התפרסמה בגילומה המדויק של השחקנית מרגו רובי בסרט "יחידת המתאבדים". עכשיו היא מובילה לראשונה סרט משלה בגילומה והפקתה של רובי. זוהי הפעם הראשונה אי פעם שבה יוצא סרט קומיקס המבוסס כולו על חבורה של גיבורות מורכבות וקשוחות מול עולם אכזרי של נבלים גברים.  

 

בכיכובן של: מרגו רובי בתפקיד הארלי קווין (שגם הפיקה את הסרט). מרי אליזבת' ווינסטד בתפקיד הציידת (Huntress), ג'ורני סמולט-בל בתפקיד הקנרית השחורה (Black Canary); רוזי פרז בתור הבלשית רנה מונטויה; אלה ג'יי באסקו תגלם את הנערה קסנדרה קיין. עם כריס מסינה, וכן יואן מקגרגור – בתפקיד המסכה השחורה. במאית: קאת'י יאן.

 

טריילר רשמי מתורגם: https://youtu.be/d-aYOt5SHcU