כותרות אחרונות
Search

צריכים לנקות או להבריק? "טופ פולישינג" מציעה את הפתרון !

 

 

צריכים לנקות או להבריק? "טופ פולישינג" מציעה את הפתרון !

מחפשים חברת ניקיון אחרי שיפוץ? אולי בכלל צריכים לנקות את המשרד? אנחנו כאן בכדי לשתף אתכם בנכס אמיתי, פורטל המרכז עבורכם את כל המידע לגבי פוליש רצפות, ניקוי מרצפות, חברות ניקיון מומלצות ועוד… בואו נדבר על מידע מקצועי ומקצועיות.

 

האם אפשר לבצע פוליש על כל סוג מרצפות? האם חברת ניקיון מומלצת עובדת בפריסה ארצית? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את טופ פולישינג – פורטל חברות פוליש מומלצות ומידע מקצועי רב. הצרכן החכם יודע בדיוק אילו סוגי שירותים הוא צריך, בין אם מדובר בתחום של ניקוי משרדים, ניקוי בתים פרטיים או אפילו ניקוי מפעלים גדולים.

 

רוצים להשוות מחירים בין חברות פוליש וניקיון? בדקו ב"טופ פולישינג" – https://www.top-polish.co.il.

 

השימוש בצילום באישור

 

כל חברות הניקיון והשירותים בפורטל אחד.

מחפשים אחר שירותי ניקיון מקצועיים? לאחר שמעיינים בפורטל טופ פולישינג וקוראים חומר עיוני רב ומדויק, אפשר גם להשאיר את הפרטים שלכם ולקבל הצעת מחיר קונקרטית. איך זה עובד ואילו פרטים תשאירו? נסביר.

 

כשמשאירים את הפרטים הבסיסיים שלכם (מהות הפנייה, אזור מגוריכם וכדומה), מערכת החיפוש והסינון של הפורטל מבצעת עבורכם איתור מדויק של חברות ניקיון מומלצות, חברות פוליש מקצועיות ועוד. בתוך דקות, תקבלו עד 3 הצעות מחיר מאנשי מקצוע מומלצים או חברות מקצועיות. רגע לפני שמזמינים את חברת הניקוי הביתה, מה כדאי לדעת על פוליש? כל המידע על שירות פוליש מקצועי.

 

האם כדאי לי לעשות פוליש בבית? אם כן, מתי?

קודם כל, כדאי לזכור שפוליש אמנם הופך את הרצפות להרבה יותר חדשות ויפהפיות, אך הוא לא מתאים לכל סוגי המרצפות. למשל, על מרצפות גרניט ופורצלן אסור לבצע פוליש! ממש בקלות, אתם יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים במרצפות אלו. לרוב, הניקוי של גרניט ופורצלן יתבצע בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים ולא בעזרת פוליש רצפות.

 

חידוש רצפות הוא מומלץ ביותר בכל עת, במיוחד לאחר שיפוץ הבית. פוליש לרצפה יבריק כל סנטימטר בביתכם, אך כמובן שבכדי להגיע לתוצאה מקסימה שכזו, צריך להסתייע בחברות הניקיון המתאימות. לאחר שיפוץ הבית, לעיתים תתמודדו עם כמויות לא מבוטלות של פסולת, שגם עשויה להכתים את המרצפות. באופן כללי, קבלן שיפוצים טוב לא אמור להוביל לסיטואציה שכזו, אך הכול ייתכן. במקרים אלו, פוליש לרצפה יעשה את כל ההבדל.

 

השימוש בצילום באישור

 

פוליש ידני או פוליש עם מכונת פוליש מקצועית?

בעוד שחומרי פוליש מסוימים יכולים להיות מצוינים עבור ניקוי של משטחים קטנים, כשמדברים על מרצפות, התמונה היא קצת אחרת. לרוב, יהיה צורך להשתמש במכונת פוליש חזקה, שעובדת תוך תנועות סיבוביות. 

 

המכונות בנויות בצורה כזו, שהן יכולות לעבוד מבלי לגרום לשריטות ברצפה ולנזקים בלתי הפיכים. בכל מקרה, חברת ניקיון מומלצת תמיד תוודא מראש את סוג המרצפות, כך שהיא תהיה בטוחה כי ניתן להשתמש במכונות אלו. ניקיון נעים!

 

יש לכם שאלות נוספות בנושא פוליש וניקיון? שאלו אותנו בפייסבוק של טופ פולישינג, אנו מחכים לכם!