כותרות אחרונות
Search

מסע קולינרי משובח למסעדת "קאזה דו ברזיל" באילת

מסעדת קאזה דו ברזיל שנפתחה בשנת 2001 משרה על אורחיה  אווירה ברזילאית ביתית, חמה, צבעונית ואותנטית. התפריט כולל מנות אשפטו קוהידו (השיפוד הרץ), המציע נתחי בשר עסיסיים הנפרסים על ידי המלצרים היישר מהשיפוד אל הצלחת. בנוסף ניתן למצוא במקום מנות צמחוניות ומנות ילדים.

kazadu 1

 

באירוע לעיתונאים, בלוגרים ומובילי דעה שהגיעו בטיסה ישירה משדה דב בתל אביב, שנערך במסעדת קאזה דו ברזיל באילת, השתתפו הנוכחים בסדנת בשר ייחודית שהועברה על ידי אומברטו השף הראשי של המסעדה, שהדהים את הנוכחים בידיעותיו הרבות בתחום הבשר והיכולת המופלאה שלו לחתוך את הבשרים במקום הנכון וכמובן להכין אותם לפי טעמו של כל לקוח.

אחרי הרצאה מאלפת על ההיסטוריה המלווה את המסעדה, מפי אבי כראל הבעלים של המסעדה, וסדנת בשר שהועבר על ידי שף המסעדה אומברטו,  החל המסע הקולינרי האמיתי ואל השולחן החלו מגיעים בזה  אחר זה נתחי בשר איכותיים, מנות ביניים ובסוף גם קינוחים נפלאים…

אבי כראל בעל המסעדה: "בשנת 2000 נסעתי לחופשה בברזיל והתאהבתי בקונספט של המסעדה הברזילאית. הרעיון לא נתן לי מנוח והחלטתי לפתוח בישראל מסעדה בהתאם לרעיון שהיה לי בראש. חיפשתי מיקום עצמאי, מבודד מאזורי הבילוי הרגילים של אילת, עם חלל שיכול להתאים לחוויה ברזילאית. איתרתי את המבנה הזה באילת, מצאתי אותו מתאים ונסעתי לברזיל לחקור קצת את התחום וללמוד את שיטת השיפוד הרץ…….. "הייתי אורח של שף רשת porcao, רשת בשרים עם 50 סניפים ברחבי העולם, מתוכם ארבעה בריו דה ז'נרו. משף הרשת למדתי את סודות המטבח ואת שיטות הבישול והצלייה. למדתי מהם על חומרי הגלם המקומיים וכמובן את שיטות הטיפול בבשר……….."למעשה, נסעתי להכיר את המטבח ולקנות את הגריל הייחודי, גריל ענק עם מערכת גלגלי שיניים מיוחדת, שעליו מונחים שיפודי בשר ענקיים בשלוש דרגות צלייה שונות. בסופו  של דבר חזרתי עם הרבה ציוד, דקורציה, ציוד מטבח וריהוט עבור המסעדה. קניתי קונטיינר שלם ומילאתי אותו באריחי תקרה מיוחדים, פסלונים, רצפת עץ מיוחדת, גילופי עץ, קעריות וכפות מעץ. אפילו את חולצות המלצרים בצבעי הדגל הברזילאי קניתי שם.

kaza 6

אומברטו מסביר לנוכחים על נתח בשר משובח – צילומים: אבי בר

מסעדת Casa Do Brasil  מסעדת קאזה דו ברזיל באילת היא חגיגה של צבעים וניחוחות דרום אמריקאים, במסעדת קאזה דו ברזיל אילת ממתינה לכם חגיגת בשרים  באווירה חמה, מפנקת וצבעונית. ב- קאזה דו ברזיל תוכלו ליהנות מתפריט בשר עשיר ומגוון, הכולל לפחות 11 סוגי בשר בהם: פרגיות, חזה מטלארד, כבדי עוף, כבד אווז דרך אנטרקוט, קציצות בשר ברזילאיות, צלעות כבש, פיקאניה, צ'וריסו ואסאדו. כמו כן נהנים המסובים ממוזיקת רקע לטינית משובחת וממלצרים מקצועיים ואדיבים במיוחד. חשוב לציין כי מסעדת קאזה דו ברזיל אמנם מתמחה בבישול איטי ומקצועי של בשרים, אבל גם הצמחונים שביניכם יכולים למצוא שם  מנות צמחוניות טעימות ומזינות: המבורגר, דניס, סלמון, פסטות וסלטים.  עכשיו כל מה שעליכם לעשות זה להגיע למסעדה ולבחור. והמבחר הוא עצום ורב. מומלץ בחום

kazadu 6

מבט על פנים המסעדה

המסעדה אמנם רחוקה מאזורי הבילוי המרכזיים ובתי המלון של אילת, אך זה גם יתרונה. אין בעיית חניה וצפיפות מוגזמת. בפנים מוזיקה לטינית ומלצרים מחייכים. המנות מגיעות בשיטת השיפוד הרץ אל השולחן והאוירה ממש  אבל ממש כייפית ומזמינה. וכן, אין סיכוי שתצאו משם רעבים.

המסעדה מציעה תפריט בשיטת "אשפטו קוהידו" – "השיפוד הרץ" – נתחי בשר עסיסיים המגיעים אל השולחן, נפרסים על ידי ה"פסאדורים" היישר מהשיפוד אל הצלחת כמה שרק תרצו…בשיטת אכול כפי יכולתך. בנוסף תוכלו ליהנות מתפריט עשיר הכולל בשרים, סלטים, מנות צמחוניות ומנות ילדים. הפסאדורים וצוות הגרילמנים מזמינים אתכם ליהנות מאווירה ברזילאית מלהיבה ומקרנבל בשרים עשיר וטעים. השירות במסעדה מקצועי ואדיב, גם בשעות לחץ כשהמסעדה מלאה עד אפס מקום, מצליחים המלצרים להגיע לכל שולחן עם השיפודים עמוסי הבשר ולגרום לסועדים אושר וכיף אמיתי. ואיך לא, אחרי שמסיימים לאכול את כמויות הבשר מגיעים אל השולחן הקינוחים המופלאים והטעימים. ואחרי שעוזבים את המסעדה המיוחדת הזאת כבר רוצים לחזור…..

קיום אירועים
במסעדת קאזה דו ברזיל ניתן לקיים אירועים פרטיים עד 500 משתתפים. בזכות המבנה של המסעדה הבנויה במספר חללים שונים ניתן לתחום חלקית חלל אחד במסעדה אשר יכול להכיל עד כ-80 משתתפים. התפריט יכלול בשרים בהגשה בשיטת השיפוד הרץ אשר יגיעו לצלחות הסועדים על שיפודי ענק ויפרסו היישר אל הצלחת. המסעדה משופעת באביזרי דקורציה ורצפות עץ אשר משרים בה אווירה ברזילאית חמה. ניתן בתיאום מראש להזמין מופע רקדניות ברזילאיות, מופע קפוארה, נגן ועוד..

 

 חטיבת גולני 3, אילת (צמוד למלון נובה) טל: 08-6323032

kaza 1

נוחתים באילת

kaza 2

מתקבלים בשדה על ידי דיילת חיננית

kaza 3

לילך דומיניגז ממשרד יחסי הציבור המלווה את המסעדה, מציגה את אבי הבעלים של מסעדת קאזה דו ברזיל

kaza 4

אבי כראל, בעל המסעדהן שהציב את אילת על מפת הקולינאריה הישראלית מעביר לאורחים הרצאה על המסעדה, היסטוריה וצפי לעתיד…

kaza 5

אבי מציג בפני הבאים את שף המסעדה אומברטו

kaza 11

השף אומברטו ואחראי המשמרת איתמר מפנקים את האורחים בבשר איכותי

kaza 8

מתפנקים על בשר מעולה

kaza 9

שחר מנהל המסעדה עם השף אומברטו

kaza 12

בחזרה הביתה