כותרות אחרונות
Search

קארדיומאטו, פיתוח ישראלי חדש בתחום תוספי התזונה זוכה בפרס בינלאומי יוקרתי

פיתוח ישראלי בתחום תוספי התזונה זוכה בפרס בינלאומי יוקרתי

"קארדיומאטו", פיתוח ישראלי בתחום תוספי התזונה של חברת "ליקורד" מקבוצת אדמה פתרונות לחקלאות, זכה בפרס המוצר הטוב ביותר בתחרות "Nutraingredients", תחרות בינלאומית של תעשיית המזון ותוספי התזונה העולמית שהתקיימה בשוויץ.

קארדיומאטו הוא תוסף תזונה חדשני המבוסס על עגבניות, שהוכח מחקרית כתורם לבריאות הלב ולהפחתת הכולסטרול המחומצן. הוא מכיל שישה חומרים הפעילים בעגבניות, ביניהם ליקופן ופיטוסטרולים, תרכובות טבעיות התורמות להפחתת ספיגת הכולסטרול בגוף, יחד עם בטא-קארוטן וויטמין E. קארדיומאטו גם משמר את רקמת התאים הפנימית המרפדת את כלי הדם, הנוטה להיפגע כתוצאה מגורמים שונים, ביניהם עישון, כאשר תפקודה הלקוי של רקמה זו מרמז על בעיות לב ודלקות שונות. המוצר פותח על ידי חוקרי ליקורד, חברה ישראלית מהמובילות בעולם בתחום תוספי התזונה, בשיתוף עם חוקרים מאוניברסיטת בן גוריון, והוא מוגן פטנט.

רוני פטישי – חילים, מנכ"ל ליקורד מקבוצת אדמה פתרונות לחקלאות:: "אנו שמחים על זכייתנו בפרס, קארדיומאטו הוא המצאה כחול לבן אותה פיתחו צוותי מחקר ישראליים והוא מכיל זני עגבניות מיוחדים הגדלים בישראל. זהו אחד ממוצרי הדגל של פעילות המו"פ שלנו, שמרכזה בנגב. אנו גאים על כך שהמוצרים שלנו מאפשרים לאנשים בעולם כולו לשפר את בריאות ואיכות החיים שלהם".

kardio 1

בתמונה: מימין, שיין סטרלינג, גולן רז מנהל חטיבת הבריאות של ליקורד, ד"ר קרין חרמוני מנהלת קטגורית קרטנואידים, ליקורד, זאב זיגלר, מנהל שיווק חטיבת הבריאות , ליקורד

"ליקורד" היא חברה ישראלית בינלאומית העוסקת בפיתוח מוצרים טבעיים בתחום תוספי המזון והתזונה. לחברה מרכז מו"פ וייצור בנגב וביבנה ומרכזים נוספים בבריטניה, שוייץ, ארצות הברית, אוקראינה וסין. החברה הוקמה בשנת 1995, והיא החברה המובילה בעולם בתחום מוצרים נגזרי קרטנואידים, פיגמנטים המצויים בעיקר בירקות ופירות כתומים, צהובים או אדומים ותורמים לבריאות העיניים, העור והלב.