כותרות אחרונות
Search

קבוצת אלפא משיקה ברשת 'הפנינג' את מותג Imoji בתחום אביזרי הסלולר

קבוצת אלפא המובילה את תחום אביזרי הסלולר בישראל משיקה השבוע בארץ מותג חדש -Imoji  -המיועד לילדים ובני נוער במסגרתו יוצעו שלל מוצרים נלווים עליהם מודפסים דמויות הפרצופים הצבעוניים האהובות על הצעירים.  במסגרת ההשקה, חתמה חברת הבת של הקבוצה יו.אס יבוא ושיווק בע"מ האחראית על השוק הקמעונאי הסכם עם רשת 'הפנינג' להצבת סטנדים ממותגים בסניפי הרשת.

alfa 1

בין המוצרים השונים עליהם הוטבעו תמונות הפרצופים – מטענים, נרתיקים, מוטות סלפי, אוזניות קשת, כבלים, נרתיקים להגנה ממים, רמקולי Bluetooth, מגני מסך ועוד. בתקופת ההשקה יוצעו מבצעים מיוחדים והטבות לקהל הצרכנים ביניהם – על כל קניית נרתיק מקבלים הקונים במתנה מגן מסך תואם ועוד מבצעים נוספים המוצעים בסניפי 'הפנינג'.

"דמויות האימוג'י הפכו מזמן לחלק מהשיח של עולם הצעירים בישראל וברחבי העולם", אמר השבוע מנכ"ל קבוצת אלפא אורי טנא, "במחקרים שונים שקיימנו ועל פי פילוחים שונים המותג הצבעוני אהוב בקרב צעירים ומזוהה עם עולם הסלולר, מה שיוצר חיבור טבעי בין אביזרי הסלולר לבין הדמויות. בחרנו לפתוח את ההשקה בשיתוף פעולה עם רשת 'הפנינג' הארצית ואנו בטוחים כי יהיה ביקוש רב למוצרים אלו בקרב קהלי היעד הצעירים".

רשת חנויות הפנינג היא רשת המתמקדת במכרת מתנות לילדים ולבני נוער. המגוון כולל מוצרי פופ, משחקים, צעצועים, ומוצרים עונתיים. הרשת מונה 36 חנויות הממוקמים כולם בקניונים המובילים בישראל.

alfa 2

קבוצת אלפא מובילה ומתמחה במתן פתרונות בתחום אביזרי הסלולר. בין חברות הקבוצה השונות גם יו.אס ייבוא ושיווק האחראית להחדרת ולמיצוב מותג ATS  הידוע בשוק הקמעונאי בארץ ובעולם.