כותרות אחרונות
Search

קבוצת "אמסלם טורס" מדווחת כי מבצע חילוץ של 317 נוסעים ישראלים ששהו באזור דלהי בהודו, מתקדם בהצלחה רבה.

צילום: באדיבות אמסלם טורס.

 

מבצע חילוץ של 317 נוסעים ישראלים ששהו באזור דלהי בהודו, מתקדם בהצלחה רבה. 

קבוצת "אמסלם טורס", מדווחת כי מבצע החילוץ של 317 הנוסעים הישראלים ששהו באזור דלהי בהודו, התקדם בהצלחה רבה  הנוסעים הישראליים יעשו את דרכם ארצה בדקות הקרובות.

 

צילום: באדיבות אמסלם טורס.

 

כאמור, אמסלם טורס חכרה מטוס לצורך המשימה- טיסת Air India מספר 139 מניו דלהי לתל אביב אשר תמריא בשעה 15:30 שעון הודו (12:30 שעון ישראל) וצפויה לנחות בשעה – 20:25 בישראל. וזאת בנוסף לטיסות המיוחדות שהוציאה קבוצת אמסלם מקוסקו בפרו וברזיל.

 

צילום: באדיבות אמסלם טורס.

 

בשל משבר הקורונה העולמי, הוטל עוצר מלא על הודו ועל גבולותיה האוויריים. באין יוצא ואין נכנס חל איסור מוחלט על אזרחים לצאת מהבתים במשך שלושה שבועות, עובדה מאתגרת אשר השליכה על  תהליך החילוץ. לאור זאת ניהלה הקבוצה תהליכים מורכבים בתיאום שגריר ישראל בהודו מר רון מלכא וצוותו המסור וכן בסיוע צמוד של הצבא, המשטרה וגורמים ממשלתיים בהודו. קבוצת אמסלם דאגה להעמיד ביוזמתה צי הסעות לאיסוף ישיר ופרטני של כל 317 נוסעי הטיסה השוהים בכתובות ובאזורים שונים ברחבי דלהי, על מנת להבטיח את ביטחונם והגעתם לשדה הבינלאומי בצורה חלקה וללא תקלות.

 

צילום: באדיבות אמסלם טורס.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מסר: "הפעלנו מבצע אדיר ומערך לוגיסטי מסועף להבטחת ביטחונם של כל נוסעי הטיסה בליווי משטרתי וצבאי, כשאנו נישא בעלויות הכרוכות בחילוץ הקרקעי. הדבר הצריך ניהול אופרציה שלמה למיפוי המידע, בניית מסלולים מיוחדים לצד הנפקת אישורים מנהלתיים במטרה לעמוד בלוחות הזמנים בצורה המיטבית. אנו נרגשים מהצלחתו של מבצע זה, עבורנו העלאת החיוך על פניהם של אלפי לקוחות שחילצנו בשבועות האחרונים ומשפחותיהם, הוא הסיפוק הגדול ביותר שיש".

 

צילום: באדיבות אמסלם טורס.