כותרות אחרונות
Search

קבוצת 'גורי' שיווק והפצה מרחיבה את פעילותה בשוק המתוקים ודברי המאפה!

 

 

קבוצת  'גורי' שיווק והפצה מרחיבה את פעילותה בשוק המתוקים ודברי המאפה!

החברה תחל לשווק מוצרים של המותג "ETi", מותג המתוקים ודברי המאפה  המוביל בטורקיה הנמכר בלמעלה מ-50 מדינות בעולם.

"ETi" הינה יצרנית העוגיות הגדולה ביותר בעולם המייצרת מעל ל- 500 טון בשנה.

היקף פעילות החברה נאמד בכ-1.5 ביליון דולר בשנה.

ההשקעה הכוללת במהלך עומדת על 1.5  מיליון ₪.

 

צילום והדמיה: יח"צ גורי

 

עודד גורי מנכ"ל ובעלים קבוצת גורי: "כחלק מהאסטרטגיה של גורי להמשיך להוביל ולחדש בתחום המזון אנו משיקים את מוצרי חב' ETi הבינלאומית מהחברות המובילות בתחומן. הקבוצה משווקת שוקולדים ומוצרי מאפה ומתוקים המגיעים באריזות המתאימות לאורח החיים המודרני ובמחירים תחרותיים. מדובר בשוק תחרותי אשר נמצא בצמיחה מתמדת, אנו מצפים לתפוס כ-5% מהשוק בשלוש השנים הבאות".

 

קבוצת גורי, תחל לשווק בימים אלה בישראל את  מוצרי חברת ETi הבינלאומית, הנמנית עם החברות המובילות בעולם לייצור חטיפים מתוקים, מוצרי מאפה  ושוקולד. החברה פועלת בלמעלה מ-50 מדינות בעולם ומגלגלת מחזור הנאמד בכ-1.5 ביליון דולר בשנה. גורי תשווק מגוון חטיפים מתוקים ושוקולדים בטעמים ומילויים חדשניים. המוצרים שיושקו יגיעו בכמה סוגי אריזות: משפחתית ואישית וזאת בהתאם להרגלי הצריכה של קהל היעד  אליו פונה החברה ובהם: נוער, צעירים ומשפחות, כל זאת תוך גיבוש אסטרטגיית מחירים תחרותית. 

 

גורי מצפה לתפוס בתוך 3 שנים נתח שוק של כ -5%.

 

צילום והדמיה: יח"צ גורי

 

 

שוק המתוקים והמאפים במזרח התיכון בעלייה:

שוק המתוקים ודברי המאפה במזרח התיכון עליו נמנית ישראל נמצא בעלייה מתמדת, ומהווה כ-3%  מהשוק העולמי, מדובר בגידול  בקצב של 3.3% לשנה. 

 

היקף שוק המתוקים העולמי נאמד בכ-285  ביליון דולר  (הנתונים מתוך -(Euromonitor  2019.

 

 

 

שוק החטיפים המתוקים והשוקולד בישראל:

  • לפי נתוני סטורנקסט, שוק החטיפים המתוקים והשוקולדים בישראל נמצא בעליה מתמדת ומציג גידול של 2% לשנה.
  • הצרכן הישראלי צורך דברי מתיקה ושוקולדים לאורך כל היום ובסיטואציות שונות.
  • מדובר בשוק בעל שיעורי צמיחה המתפלג לשתי מגמות עיקריות:
  • מכירות שוק מוצרי המאפה והחטיפים המתוקים בישראל מתחלק כך ש 36% מהמכירות הינן בשוק הפרטי ואילו עיקר המכירה 64% מהשוק המאורגן ורשתות השיווק.
  • מותג Eti מתוכנן לפעול בזירת הפעילות של הסגמנטים הגדולים 80% משוק השוקולד המגלגל מחזור של 44 מילון$ בשנה
  • ו-35% משוק הוופלים והעוגיות המגלגל 349 מיליון$ בשנה.

 

צילום והדמיה: יח"צ גורי

 

גורי תשווק מגוון רחב של מוצרים ייחודים וחדשנים של Eti ובהם:

אריזה משפחתית:

  • חטיפים מתוקים באריזה משפחתי שוקולד בטעמים בוטנים, קוקוס, שוקולד וקרמל : 10 יח' 140משקל גר' מחיר מומלץ לצרכן 9.90 ₪.-
  • וופלים במגוון אריזה משפחתית בטעמים שוקולד, אגוזים, קוקוס, שוקו שוקו משקל 142  גר' מחיר לצרכן 7.90 ₪
  • מיני עוגה אישית במילוי קרם קקאו 144 גר – מחיר 9.90 ₪
  • מיני וופל בציפוי שוקולד מריר 112 גר – מחיר 9.90 ₪
  • חטיף בוטנים נוגט וקרמל בציפוי שוקולד חלב 140 גר – מחיר 9.90 ₪

האריזות המשפחתיות כולן החטיפים עטופים אחד אחד ומאפשרות שמירה על טריות גם לאחר פתיחת האריזה .

 

צילום והדמיה: יח"צ גורי

 

חטיפים וופלים באריזות אישיות:

  • וופל במגוון טעמים: שוקולד ,קוקס, שוקו שוקו, באריזה אישית משקל 40 גר' מחיר 2.50 ₪
  • וופל עשיר במילוי קרם קקאו או אגוזים בתוספת של חתיכות בוטנים 28 גר – מחיר 2.5 ₪
  • חטיפים אישיים בטעמים – שוקולד וכדורוני דגנים ממולא בקרמל או קוקוס 28 גר , וופל מצופה שוקולד ודגנים 29 גר מחיר 2.5 ₪
  • וופל עשיר 4 שכבות בציפוי שוקולד מריר עשיר 50 גר  מחיר 2.9 ₪
  • עוגה אישית במילוי קרם קקאו 35 גר מחיר 2.50 ₪
  • עוגיות מצופות שוקולד חלב ושבבי קוקוס 44.5 גר – מחיר 2.90 ₪

שוקולדים: מגוון שוקולדים בטעמים: חלב, אגוז לוז, ושוקולד ייחודי – עם חתיכות  פיסטוק:  משקל 70 גר' במחיר 5 ₪.

 

צילום והדמיה: יח"צ גורי

 

גורי מתגייסת למען מד"א.

"ETi" התאגיד המייצר למעלה מ-60 שנה מיני מתוקים המעניקים טעם של שימחה לעשרות מיליוני צרכנים ברחבי עולם, חרטה על דיגלה לקדם ולעלות את המודעות לחשיבותם של ערכים חברתיים בעלי השפעה מיטיבה על החברה והקהילה. חלק מהמיזמים נערכים  באמצעות זכייניותיה השונות ברחבי העולם ובהתאם לצרכים החברתיים הנדרשים באותה עת. 

קבוצת  גורי, מתגייסת למען מד"א: החברה בחרה לקחת חלק במסורת החשובה של  ETi למען הקהילה, והצטרפה לחברות המובילות במשק במתן סיוע למגן דוד אדום,  במטרה לסייע במאבק הלאומי למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל.  במסגרת  המיזם  החברה תתרום כ- 300,000 חטיפים שימכרו ברשתות השיווק במחיר של 2 ₪ ליחידה. ההכנסות שיתקבלו ממכירת החטיפים יועברו במלואם ע"י 'גורי' לידידי מד"א לטובת רכישת ציוד רפואי לכונני מד"א במאבקם במגפת הקורונה.

 

חברת ETi

ETi נוסדה בשנת 1962 ומאז עומדת בראש חזית תעשיית המזון הטורקית בדגש על יצור מוצרים חדשניים בטעמים ייחודים המשווקים בכל רחבי העולם. החברה מעסיקה כ- 7000 עובדים ב 8 מפעלים שונים בכל רחבי טורקיה ומפעל נוסף באירופה  כמו כן בבעלותה מפעל לייצור עוגות  ועוגיות הגדול ביותר בעולם, היא מייצרת מעל ל- 500 טון בשנה. היקף פעילות החברה נאמד ביליון וחצי דולר בשנה. החברה זכתה בעשרות פרסים בהם זוכה החברה, כולל תואר "החברה האהובה ביותר" בתחומי העוגיות והשוקולד .

 

על גורי

קבוצת  גורי בע"מ הינה אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון שקל בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראלים ובינלאומיים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון אמריקה. בין המותגים המובילים שהחברה מפיצה ומשווקת: טרוביה, ספירה, G-FREE,מוצרי היגיינת הפה של GSK הכוללים את סנסודין, פורודונטקס, אקווה פרש , אוליביה, הרדוף, חמצוצים, ריינולדס, , סוד, פרסיל סומאט, סטייל ארומתרפי ועוד…