כותרות אחרונות
Search

"שופרסל" נכנסת לשוק תחליפי הבשר תחת המותג הפרטי ומשיקה סדרת מוצרי בורגרים אפויים טבעוניים.

 

 

"שופרסל" נכנסת לשוק תחליפי הבשר.

משיקה סדרת בורגרים טבעוניים מבוססי קטניות תחת המותג הפרטי "שופרסל".

"שופרסל" נכנסת לשוק תחליפי הבשר תחת המותג הפרטי ומשיקה סדרת מוצרי בורגרים אפויים טבעוניים, המכילים אחוז גבוה של קטניות וחלבון.

צילום: סטודיו שופרסל

 

הסדרה כוללת מוצרים ייחודיים אשר פותחו במיוחד עבור הקהל הטבעוני  ומותאמים לצרכיהם התזונתיים: מכילים אחוזים גבוהים של קטניות ואחוז גבוה של חלבון.

בסדרה בורגר עדשים שחורות עם פירות יבשים, המכיל 65% עדשים שחורות, רק 2.7% שומן, 12% חלבון- 9.6 גרם חלבון בכל יחידה.

בורגר פלאפל אורגני, המכיל 76% חומוס מושרה, רק 3.2% שומן, 10.6% חלבון- 8.5 גרם חלבון בכל יחידה.

בורגר אפונה אורגני, המכיל 76% אפונה, רק 1.4% שומן, 9.9% חלבון- 7.9 גרם חלבון בכל יחידה.

בורגר חומוס ובטטה, המורכב מ- 53% חומוס מושרה ו- 31% בטטה ומכיל רק 4.6% שומן.

 

צילום: סטודיו שופרסל

 

המוצרים אפויים, ואינם מטוגנים ולפיכך גם מכילים אחוזי שומן נמוכים ופונים גם לשוחרי הבריאות והמגוונים כארוחה או כתוספת משביעה ובריאה.

כל המוצרים מתאימים לדרישות משרד הבריאות למוצרים שאינם מסומנים בסימון שלילי.

כל מוצרי הסדרה נושאים את התו Vegan Friendly ואינם מכילים חומרים משמרים.

בסדרה ישנם גם שני מוצרים אורגניים- בורגר אפונה אורגני, בורגר פלאפל אורגני.

 

מוצרי הסדרה מיוצרים בחברת פיס אוף בין ( (Peas of Beanמקיבוץ דן שבצפון , אשר הוקמה בשנת 2017 ע"י שלושה שותפים בעלי ניסיון רב שנים בתחום המזון והחקלאות. החברה שמה לה למטרה להנגיש מזון טעים , איכותי ובריא לכולם עם חומרי גלם איכותיים וללא עיבוד מסיבי של חומרי הגלם. מותג שופרסל גאה לתמול ביצרנים ישראליים ובתעשייה ישראלית איכותית.

 

צילום: סטודיו שופרסל

 

המכירות הקמעונאיות בארה"ב של תחליפים צמחיים למוצרים מן החי עלו ב -17% ליותר מ -3.7 מיליארד דולר בשנת 2019 , דבר המצביע על מגמה צרכנית חדשה והיא להחליף מוצרים מן החי במוצרים מן הצומח.

 

שוק תחליפי הבשר בישראל , לפי דוחות סטורנקסט, נאמד ב 261 מיליון ₪ בשנת 2019 .

 

לדברי המשנה למנכ"ל שופרסל וסמנכ"ל סחר ושיווק, אורי קילשטיין: " שוק תחליפי הבשר עומד כיום בחזית חדשנות המזון בעולם. נוכח השינויים בהרגלי הצריכה והמגמות הצרכניות המתבססות על תזונה צמחונית או טבעונית לצד הפחתת צריכת הבשר, המותג הפרטי של שופרסל ממשיך לחדש ולהציע ערך למגוון הרחב של לקוחות החברה".

 

המותג הפרטי עתיד להרחיב במהלך השנה את הסדרה למגוון נוסף של מוצרי תחליפי בשר בהם המבורגרים, טחון מן הצומח, שווארמה ועוד…

 

מחיר לאריזת 400 גרם (5 יחידות): 19.90 ₪.

 

צילום: סטודיו שופרסל