כותרות אחרונות
Search

קבוצת ישראכרט הודיעה על תוצאותיה לרבעון השלישי ולתקופה של תשעה חודשים של 2015

הרבעון השלישי אופיין בצמיחה במחזורי הפעילות אל מול התקופה המקבילה בשנה קודמת שהושפעה מאירועי "צוק איתן". קבוצת ישראכרט ממשיכה להשקיע מאמצים במנועי צמיחה אסטרטגיים חדשים אשר עיקרם השקת שירותים חדשים בעולם התשלומים הדיגיטליים והמשך גידול בתיק האשראי הצרכני והעסקי.

ישראכרט ממשיכה להוביל את תחום החדשנות והדיגטל, ובתוך כך השיקה יחד עם ארגון מסטרקארד העולמית את Masterpass שהינו פתרון לקניה  בטוחה ומהירה. כמו כן ישראכרט וחברת Google הובילו את Shopping.il  , 48 שעות של מכירות on-line במעל ל- 300 בתי עסק שהציעו הנחות ומבצעים משמעותיים ללקוחות והנחה נוספת לכל מי שהשתמש ב- Masterpass.

ישראכרט רואה חשיבות והזדמנות בהטמעת טכנולוגיית ה-emv  בישראל, אשר לצד צמצום משמעותי של המעילות וההונאות , תביא לפיתוח יכולות טכנולוגיות מתקדמות בעולם התשלומים בישראל.

בסביבה תחרותית ומורכבת בה פועלת הקבוצה, ממשיכה ישראכרט לשמור על מבנה הון איתן ויציב במטרה לעמוד ביעדים שנקבעו בעניין זה. יחס ההון הכולל לרכיבי סיכון של חברת ישראכרט, הגיע ליום 30.9.2015 לשיעור של 21%."

isracart 1

רונן שטיין, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אמר היום בהתייחס לתוצאות הכספיות :"התוצאות לתקופה משקפות המשך ההתמודדות עם שחיקת הרווחיות בענף וביתר שאת בתחום הסליקה, הכנסות מגזר הסליקה קטנו בכ- 5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

  • קבוצת ישראכרט, המאגדת תחת קורת גג ניהולית ותפעולית משותפת את ישראכרט בע"מ והחברות הבנות שלה ואת פועלים אקספרס בע"מ, מציגה היום את הדו"חות הכספיים ליום 30 בספטמבר 2015

  • הרווח הנקי בתקופה, ללא אירועים חד פעמיים עמד על 221 מיליון ש"ח בהשוואה ל 230 מיליון ש"ח אשתקד, קיטון בשיעור של 4%. הרווח הנקי בתקופה, כולל אירועים חד פעמיים, עמד על 232 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 255 מיליון ש"ח בתקופה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי, ללא אירועים חד פעמיים עמד על 74 מיליון ש"ח בדומה לרבעון השלישי אשתקד. הרווח הנקי כולל אירועים חד פעמיים ברבעון השלישי עמד על 78 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 79 לרבעון השלישי אשתקד.

  • ההכנסות בתקופה עמדו על 1,435 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 1,388 מיליון ש"ח, אשתקד גידול בשיעור של 3%. (אשתקד- ללא הכנסות ממכירת מניותMC בסך של 12 מיליון ש"ח). ההכנסות ברבעון השלישי עמדו על 501 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 471 מיליון ש"ח ברבעון השלישי אשתקד, גידול של 6%.

  • מחזור העסקאות בתקופה הגיע ל- 93.6 מיליארד ש"ח בהשוואה ל- 87.1 מיליארד ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של 7%. מחזור העסקאות ברבעון השלישי הגיע ל- 33.2 מיליארד ש"ח בהשוואה ל- 30.3 מיליארד ש"ח ברבעון השלישי אשתקד, גידול בשיעור של כ- 10%.