כותרות אחרונות
Search

קבוצת XLMedia דיווחה לבורסה המשנית של לונדון (AIM) על התחזית של החברה לתוצאות הכספיות לשנת 2015

ביצועי הקבוצה לסוף השנה צפויים לעלות על ציפיות השוק הנוכחיות, הקבוצה צפויה לדווח על הכנסות בסך 88 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 27.5 מיליון דולר לפחות, הביצועים מייצגים צמיחה של כ-73% ו-62% בהתאמה בהשוואה לשנת הכספים של 2014.

xlmedia 1

קבוצת XLMedia (XLM בבורסת AIM), ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטאלים, הוציאה עדכון עסקי עבור שנת הכספים המסתיימת ב-31 בדצמבר 2015. הקבוצה המשיכה להציג צמיחה חזקה במחצית השנייה של 2015 תוך שהיא ממנפת את הביצועים המצוינים של המחצית הראשונה של השנה.

כתוצאה מכך, החברה צפויה לעלות על ציפיות השוק הנוכחיות ולדווח על הכנסות בסך 88 מיליון דולר ארה"ב ו-EBITDA מתואם של 27.5 מיליון דולר ארה"ב לפחות. הביצועים החזקים מייצגים צמיחה של כ-73% ו-62% בהתאמה בהשוואה לשנת הכספים של 2014.

במהלך 2015, הקבוצה התקדמה בהתמדה עם יישום התכנית האסטרטגית שלה, כפי שניתן להתרשם מרכישת חברת Marmar Media, חברת מדיה ממוקדת ביצועים לרשת ולמובייל, ורכישות של אתרי אינטרנט נוספים לחטיבת ה- publishing.

EDM, המתמחה בשיווק משחקים חברתיים, שנרכשה על ידי הקבוצה בספטמבר 2014, מציגה אף היא תוצאות גבוהות. XLMedia הרוויחה מן הצמיחה בגודלה ומהתווספותם של לקוחות נוספים המרחיבים את בסיס הלקוחות וערוצי השיווק של הקבוצה. הקבוצה זכתה ליתרונות נוספים באמצעות הרחבת הנוכחות הגיאוגרפית שלה בעיקר בצפון אמריקה, בריטניה ואירופה.

הצמיחה האורגנית החזקה של הקבוצה, לצד האינטגרציה המוצלחת של החברות שנרכשו לאחרונה, מציבות את החברה בעמדה טובה להמשך פיתוח העסק. בהתאם לכך, הדירקטוריון נותר בטוח בעתידה של החברה.

uri 1

אורי ויס, מנכ"ל קבוצת XLMedia: "אנו מרוצים מאד מהביצועים הפיננסיים החזקים שמספקת הקבוצה ומצפים לעדכן את השוק בתוצאות המלאות שלנו לשנת 2015."

אודות חברת XLMedia

XLMedia הינה חברת שיווק ופרסום דיגיטלי העוסקת בהפניית תנועת משתמשים מערוצי שיווק שונים אל לקוחות הקבוצה. הקבוצה משתמשת בערוצי שיווק שונים לאסוף תנועת משתמשים כגון ע"י פרסום והצבת מודעות או הפעלת אתרי תוכן, ומפנה את אותם משתמשים אל אתרי הלקוחות.

החברה נסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-200 מיליון דולר. מאז הנפקתה השלימה הקבוצה מספר רכישות של מספר אתרי אינטרנט וכן את רכישתה שלEDM הישראלית הפועלת בתחום המשחקים החברתיים תמורת סכום של עד 19 מיליון דולר.

Webpals הישראלית מהווה את מרכז הפיתוח והטכנולוגיה של קבוצת XLMedia. Webpals מעסיקה כ- 150 עובדים במשרדיה ברמת החייל בתל אביב ומתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט, מערכות מידע ומעקב ביצועים עבור הקבוצה.