כותרות אחרונות
Search

קבוצת "כלמוביל" מינתה את אביב פפר לתפקיד מנכ"ל "אנרפוינט" וסמנכ"ל אנרגיה ב"כלמוביל".

 

 

קבוצת "כלמוביל" מינתה את אביב פפר לתפקיד מנכ"ל "אנרפוינט" וסמנכ"ל אנרגיה ב"כלמוביל".

אביב פפר מונה לתפקיד מנכ"ל אנרפוינט, מובילת פתרונות האנרגיות הסולאריות בישראל,  וסמנכ"ל אנרגיה בכלמוביל. יחליף בתפקידו את ניר פלג שכיהן כמנכ"ל אנרפוינט ב – 6 השנים האחרונות והוביל את מכירתה לכלמוביל בשנת 2022.

 

אביב פפר (42) רו"ח בהכשרתו, בוגר MBA במנהל עסקים עם התמחות במימון מאונ' בר אילן, ו- BA בכלכלה וחשבונאות מאונ' חיפה. בתפקדיו הקודמים בחברת שטראוס מים, מילא מספר תפקידי ניהול, לרבות מנהל הכספים, מנהל השירות של החברה ומנכ"ל תמי 4.

 

אביב פפר מנכ"ל "אנרפוינט" – צילום: באדיבות "אנרפוינט" 

אביב פפר: "אני נרגש להצטרף לכלמוביל כסמנכ"ל אנרגיה ומנכ"ל חברת אנרפוינט המובילה את מהפכת האנרגיה הירוקה בישראל. אנרגיות מתחדשות מהוות מנוע צמיחה כלכלי ופתרון אפקטיבי וירוק ליעדי המדינה השאפתניים ליצור חשמל עד שנת 2030. מחירי החשמל ההולכים ומאמירים ובד ובד עם שינויי הרגולציה ממחישים את האטרקטיביות ביצור חשמל מאנרגיה מתחדשת. עוד מוסיף פפר, כי מעבר להשפעות הסביבתיות, התקופה האחרונה מחדדת עוד יותר את הצורך שלנו ביכולת ייצור ואגירה מבוזרת ועצמאית. השמש היא משאב בלתי נגמר ובלתי מתכלה – בואו ננצל אותו יחד. אנרפוינט מבית כלמוביל תמשיך ליזום ,לחדש ולפתח על מנת להיות בחזית מהפכת האנרגיה המתחדשת בישראל".

 

יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל: "אנו נהנה רבות מהניסיון הרב והיכולת שאביב מביא עימו ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לניר על ההובלה המקצועית והאנושית של החברה ועל כך שהפך אותה לאחת מחברות האנרגיה הטובות במשק."

 

"אנרפוינט" מבית "כלמוביל" החלה את דרכה בשנת 2009 עת פתיחת השוק הסולארי בישראל והינה מחלוצות המהפכה. החברה עוסקת בתחום המערכות הסולאריות (פוטו-וולטאיות), מייעצת, משווקת, מתכננת, מתקינה ומספקת אחריות ושירות למערכות סולאריות על גגות של בתים פרטיים, מבני מסחר, מבני תעשייה, מבני ציבור ועוד. בשנת 2022 נרכשה החברה על ידי "כלמוביל", יבואנית הרכב הגדולה בישראל המחזיקה נתח של מעל 20% משוק הרכב ומייבאת את המותגים יונדאי, מרצדס, מיצובישי, ג'נסיס ORA ו- smart.