כותרות אחרונות
Search

קבוצת מולטילוק השיקה בימים אלו בתערוכת "Intersec" בדובאי סדרת צילינדרים חדשה המאפשרת רמת אבטחה גבוהה ביותר.

בתמונה מימין לשמאל: אייל מורסקי, האמט אסטל, טל אדלמן ,הרצל שרעבי – צילום: יחסי ציבור חב' "מולטילוק" 

 

קבוצת "מולטילוק" השיקה בימים אלו בתערוכת Intersec בדובאי סדרת צילינדרים חדשה המאפשרת רמת אבטחה גבוהה ביותר.

 בתערוכה "Intersec" השיקה קבוצת "מולטילוק" סדרת צילנדרים חדשה – MTL™800 המשלבת טכנולוגיה מתקדמת ביותר, מוגנת פטנט המשלבת אלמנטים חדשניים ושלוש מערכות נעילה המאפשרות רמת אבטחה גבוהה ביותר.

 

קבוצת מולטילוק השיקה בתערוכה את סדרת הצילינדרים החדשה, הכוללת את מערכת נעילה MTL™800 המשלבת טכנולוגיה מתקדמת ביותר ומוגנת פטנט, שמשלבת אלמנטים חדשניים ושלוש מערכות נעילה, המאפשרת רמת אבטחה גבוהה ביותר. מערכת בקרת שכפול של MTL™800 כוללת כרטיס שכפול ייחודי עם פס מגנטי המכיל קוד מוצפן ייחודי של המפתח. כרטיס השכפול מאפשר לבעל הכרטיס לשכפל מפתחות נוספים אצל מנעולן מורשה של מולטילוק, המחזיק מכונת שכפול ®KC5 ובכך להבטיח בקרת שכפול קפדנית יותר. מערכת הנעילה החדשה תומכת במערכות מאסטר גדולות ומורכבות, המשלבות דרישות אבטחה שונות, אפילו באותה מערכת. ניתן לשלב פרופילים ייעודים תוך שימוש בפיתולי הנחש על גבי מפתח, המספקים לבעלי הבית ולעסקים את הגמישות הדרושה להם כדי לענות על צרכיהם. 

 

בתמונה: תצוגת "מולטילוק "בתערוכת "Intersec" בדובאי – צילום: יחסי ציבור "מולטילוק" 

 

תערוכת Intersec דובאי נחשבת לתערוכת הסחר המובילה בעולם בתחום אבטחה הבטיחות והגנה מפני אש והשתתפו בה כ-1,000 מציגים מ-90 מדינות .

 

שמוליק שטרנשוס מנכ"ל קבוצת "מולטילוק": "בעקבות השתתפותנו בתערוכה, החברה צופה מכירות של מערכות נעילה בשווי של כ-5 מיליון ₪ בדובאי, אבו דאבי במדינות  האמירויות. הנוכחות של החברה בתערוכה הינה חלק מאסטרטגיה של החברה לחזק את הקשרים ושיתוף הפעולה עם לקוחות מדובאי מדינות האמירויות".

 

תערוכת "Intersec" דובאי נחשבת לתערוכת הסחר המובילה בעולם בתחום אבטחה הבטיחות והגנה מפני אש והשתתפו בה כ-1,000 מציגים מ-90 מדינות.

 

MTL™600 – מערכת נעילה מוגנת פטנט ומבוקרת שכפול המשלבת שתי מערכות נעילה:  מערכת פינים טלסקופיים בצילינדר בשילוב עם פין צף במפתח.

 

כמו כן, החברה הציגה  בתערוכה  את צילינדרים MTL™600 ו- MTL™400.

 

MTL™400 – מערכת נעילה מוגנת פטנט המספקת הגנה משופרת בפני שיטות פריצה שונות.

 

חברה צופה שבשנת 2022 היקף המכירות בדובאי , אבו דאבי, במדינות האמירויות יהיה כ-5 מיליון ₪ .

 

בתמונה מימין לשמאל: אייל מורסקי, האמט אסטל, טל אדלמן ,הרצל שרעבי – צילום: יחסי ציבור חב' "מולטילוק"