כותרות אחרונות
Search

קבוצת "מוצרי איכות אמריקאיים" משיקה צ'יפס בטטה וטבעות בצל איכותיים מבית המותג "אריסטו קראנץ'"

קבוצת "מוצרי איכות אמריקאיים" משיקה את מותג "אריסטו קראנץ'" הכולל סדרה של צ'יפס בטטה וטבעות בצל איכותיים

אריסטו קראנץ'- יותר מזין, יותר טעים, עשיר בסיבים תזונתיים, ללא שומן טרנס או כולסטרול

קבוצת "מוצרי איכות אמריקאיים" , המתמחה ביבוא, ייצור והפצה של מוצרי פרימיום בקטגוריית המוצרים הקפואים (ביניהם מותג המאפים "בראנץ'& קראנץ') משיקה את מותג "אריסטו קראנץ'": סדרת תוספות חדשה ואיכותית בטעמים מיוחדים שיגוונו וישדרגו כל ארוחה. סדרת הפרמיום החדשה, אריסטו קראנץ', כוללת צ'יפס בטטה רגיל, צ'יפס בטטה זיגזג וטבעות בצל. סדרת אריסטו קראנץ'  מכילה ירקות איכותיים ומציעים נוחות ופשטות למשתמשים בהם.
צ'יפס הבטטה בעל ערכים מובהקים טובים יותר משל צ'יפס העשוי מתפוח אדמה ובנוסף, מיוצר בתהליך ייצור ייחודי אשר מגביר את הטעם העשיר והמתיקות של הבטטה.

צילום: מורג ביטן

בדירוג של האגודה האמריקאית לתזונה, זכתה הבטטה במקום ה-1 כירק הכי בריא. הבטטה עשירה מאוד בויטמין A, המהווה מקור טוב לאשלגן, מגנזיום וברזל, וכמות גבוהה של סיבים תזונתיים שתורמים לערך גליקמי נמוך מתפוחי אדמה. בנוסף הבטטה עשירה בסיבים תזונתיים הטובים למערכת העיכול. בנוסף, אינה מכילה שומן טרנס וגם לא כולסטרול.
צ'יפס הבטטה של אריסטו קראנץ', עשוי מירקות איכותיים, ומהווה תוספת טעימה ומיוחדת. את הצ'יפס ניתן להכין בתנור, בגריל ובטיגון עמוק ויכול להיות מתאבן או כתוספת מהירה וטעימה למנה העיקרית.

מחיר מומלץ לצרכן של צ'יפס בטטה: 19.90
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק