כותרות אחרונות
Search

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי בחג הפסח.!

חברת עוף טוב" מביאה לכם את הכיף והשמחה לשולחן האוכל גם בפסח.!

עוף טוב מציגה מגוון מוצרים כשרים לפסח

 

 מוצרי הפסטרמה הכשרים לפסח של "עוף טוב" עשירים בחלבון ועשויים מנתחים שלמים של בשר הודו איכותי ומשובח דל שומן

 השניצל הכשר לפסח של "עוף טוב" עשוי עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים

בין המוצרים הכשל"פ: שניצל עוף דקיק ומגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים מסדרת DELI

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי גם בחג הפסח, עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים, כשרים לפסח. כך יכולים כל בני המשפחה ליהנות משניצל דקיק וממגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים גם במהלך החג.

 

בין המוצרים הכשרים לפסח, שמציעה עוף טוב:

  • שניצל עוף דקיק "ענקיסטי": עשוי מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים, ללא פוספטים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט.

מחיר: 36-38 ₪ לאריזת 650 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.  המוצר כשר לפסח ללא חשש קטניות. כשרות אוירבך.

 

  • מוצרי פסטרמה והנקניקים מסדרות ה- DELI ו- DELI דק דק: כוללים פסטרמות עשויות מנתחים שלמים נבחרים של ירך ושוק הודו הידועים בעסיסיותם הרבה, כך גם הנקניקים  בסדרה עשויים מנתחי בקר איכותיים ועסיסיים. כולם עשויים ללא מונוסודיום גלוטומאט, ללא שומן טרנס, ללא צבעי מאכל, ללא גלוטן ועשירים בחלבון.

 

סדרות מוצרי ה-DELI  ו- DELI דק דק הינן סדרות איכותית ועסיסית במיוחד המעניקות לצרכן חווית DELI אמתית. ההשראה לסדרות אלה לקוחה היישר ממעדניות הDELI  בניו-יורק.

 

כל הפסטרמות של עוף טוב עשויות מבשר הודו הידוע  כמזון בעל ערך תזונתי גבוה: הוא מכיל כמות גדולה של חלבון ויש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות.

 

     

צילום: סטודיו אג'נדה

 

מחירי הפסטרמות והנקניקים הכשרים לפסח:

DELI דק דק כ- 13.90 ₪ לאריזה

DELI כ- 23.90 ₪. 

המוצרים בכשרות אוירבך ואוירבך מהדרין,  להשיג בכל ברשתות השיווק. 

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.