כותרות אחרונות
Search

קבוצת עוף טוב מרחיבה את משפחת מוצרי "DELI" ומשיקה נקניקיות "DELI" פרימיום בטעמי מעדנייה.

קבוצת עוף טוב  מרחיבה את משפחת מוצרי  "DELI" ומשיקה נקניקיות "DELI" פרימיום בטעמי מעדנייה.

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים.

 נקניקיות "DELI" בשני סוגים: נקניקיות פרנקפורטר ונקניקיות בראטוורסט מאופיינות בטעמים ייחודיים ואותנטיים.

 נקניקיות "DELI" החדשות עשירות בחלבון, מיוצרות ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט, ללא גלוטן וללא צבעי מאכל.

 

קבוצת "עוף טוב" מרחיבה את משפחת מוצרי "DELI" – נקניקים ופסטרמות פרימיום בטעמי מעדנייה ומשיקה שני מוצרי נקניקיות "DELI" בהם:

 

 נקניקיות "פרנקפורטר" – נקניקיות עגל והודו בנגיעות צ'ילי בנוסח נקניקיית פרנקפורטר המפורסמת ביותר בעולם שמקורה בפרנקפורט, גרמניה.

 נקניקיות "בראטוורסט" – נקניקיות עגל והודו עסיסיות במיוחד, מתובלות כמיטב המסורת שהפכה לסמל תרבותי גרמני.

 

צילום: אפרת אשל

 

נקניקיות "DELI" של "עוף טוב" – נקניקיות פרימיום משובחות המוצעות במידות פיקנטיות שונות המתאימות לכל חך, מעניקות תוספת איכותית, טעימה ועסיסית לארוחה, בעלות טעם ייחודי ועשיר כטעמן של הנקניקיות הגרמניות האותנטיות ומספקות חוויה דומה לזו של דוכני הנקניקיות בגרמניה.

 

נקניקיות "DELI", כמו גם כל מוצרי "עוף טוב" מיוצרות בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר הנשמר לאורך כל תהליך הייצור. הן עשירות בחלבון (14 גרם חלבון ל- 100 גרם), מיוצרות ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט, ללא גלוטן וללא צבע מאכל.

 

בשנים האחרונות מוצרי הנקניקיות זוכים לעדנה מחודשת והישראלים חזרו לרכוש מהם יותר ויותר. מנתוני סטורנקסט לשנת 2018, מראים על גידול כספי של 7.5% במכירות הנקניקיות בישראל ביחס לשנה קודמת, בתוך כך סגמנט נקניקיות הפרמיום גדל אף ב-12% ב-3 השנים האחרונות  –  נתונים אלה מראים על התאוששות השוק לאחר המשבר הגדול שחווה ב-2015 והצורך של הצרכנים בגיוון מוצרים איכותיים יותר.

 

ענבל טרופ קירש, סמנכ"לית השיווק בקבוצת עוף טוב: " לאור ההצלחה של סדרת DELI בנקניקים ובפסטרמות ובשל הצורך שזיהינו בקרב הצרכנים לנקניקיות איכותיות המצטיינות בטעמן, החלטנו להרחיב את הסדרה ולמתוח אותה עם שני סוגי הנקניקיות החדשים אשר לראשונה ניתן להשיג ברשתות השיווק".

 

את הנקניקיות החדשות בסדרת "DELI" של "עוף טוב" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק במחיר של 15.90-17.90 ₪ לאריזה במשקל של 320 גרם.

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.