קבוצת "פרטנר" מרחיבה את הקולקציה ! רכשה את רשת אביזרי האופנה לסלולר "iconz"
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"12/04/2018חדשות בעסקים, טכנולוגיה, כללי, נדל"ן והשקעות, סלולר ואפליקציות
קבוצת "פרטנר" מרחיבה את הקולקציה ! רכשה את רשת אביזרי האופנה לסלולר "iconz"
קבוצת פרטנר הרחיבה את תחומי הפעילות של החברה, והודיעה על רכישת השליטה ברשת iconz, רשת ישראלית לאביזרי אופנה לסלולר, הנחשבת לפורצת דרך בתחומה.
ל-"iconz" סניפים ברחבי הארץ וחנות דגל בכיכר המדינה בת״א,
הרכישה תתמוך בהרחבת פעילות ה- ecommerce של קבוצת "פרטנר" ותאפשר פריצה לשווקים בחו"ל
רשת iconz הוקמה בשנת 2015, ומשווקת קולקציות אביזרים לסלולר של המותגים המובילים בעולם, בהם Chiara Ferrangi ,LAUT,GC ועוד, וכן של מותג הביתmiz , המאופיין בקולקציות עדכניות ומשתנות, בהתאם לטרנדים המובילים בעולם האופנה בארץ ובחו"ל. כיוון שמכשיר הסמארטפון הוא כבר מזמן אביזר שמלווה אותנו לכל מקום, יותר מתיק, שעון או משקפי שמש, מתפתחת ברחבי העולם מגמה לעיצוב ופרסונליזציה שלו.
ההחלטה על רכישת iconz, שהוקמה על ידי מנכ"ל החברה שגיא קופרפיש והשותפים נתי טרבלסי ואברהם מוסיס, התקבלה לאחר פיילוט מוצלח במספר נקודות מכירה של פרטנר בקניונים מרכזיים, שהראה כי כניסת iconz העלתה משמעותית את מכירות המוצרים הנלווים ואת התנועה בדוכנים.
מימין: איציק בנבנישתי מנכ"ל קבוצת פרטנר ושגיא קופרפיש שגיא קופרפיש, מנכ"ל iconz – צילום: ישראל שם טוב
בעקבות החתימה על הסכם הרכישה אמר מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי: "הסמארטפון הוא כבר מזמן לא רק מכשיר לשיחות וגלישה, אלא האביזר המרכזי שמלווה אותנו לכל מקום, וכך באופן טבעי תעשיית האופנה הופכת לחלק בלתי נפרד ממנו. לכן, בנוסף לרשת הסלולר המתקדמת בישראל ולפריסה הארצית של חנויות פרטנר, החלטנו לרכוש את רשת iconz שמובילה בישראל את תחום אביזרי האופנה לסמארטפון. בכוונתנו להשתמש ביכולות ובידע של קבוצת פרטנר להרחבת הנוכחות הפיסית של iconz בארץ ובחו״ל. כבר בימים אלו iconz נמצאת בשלבים שונים של ביסוס פעילות מכירות במרכזי קניות בחו"ל, במודלים שונים של זכיינות ופעילות עצמאית".
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבה פרטית קמעונאית בפרטנר מסר: "לפני מספר חודשים התחלנו בפיילוט עם iconz, בשילוב המוצרים של הרשת בעמדות עצמאיות בכמה נקודות מכירה של פרטנר. מהר מאוד הבנו שמדובר במותג חזק ומוכר, עם קהל אוהדים רחב, מגוון וטרנדי, ועם נוכחות פעילה ויוצאת דופן ברשתות החברתיות. קיבלנו החלטה לרכוש את השליטה בחברה, תוך כוונה לשמור על מותג עצמאי שישולב בפלטפורמות של פרטנר, אך גם ימשיך לפעול בחנויות ובנקודות מכירה נפרדות".
צילום: יח"צ
שגיא קופרפיש, מנכ"ל iconz מסר: "רשת iconz היא בית לאופנה סלולרית, שמציע מותגים של מעצבי האופנה המובילים בעולם לצד מותג הבית miz, עם קולקציות משתנות וטווח מחירים שמתאים לכולם, מהקהל של כיכר המדינה ועד לבני נוער, ולכל מי שרוצה לאבזר את הסלולרי שלו במוצרים אופנתיים ואיכותיים. החיבור לפרטנר, חברה שמבוססת על חדשנות ותעוזה צרכנית, מאפשר לנו להגשים את החזון של הרחבת iconz ברמה הארצית והבינלאומית, תוך שימור המותג החזק שבנינו."
חנות הדגל של iconz ממוקמת בכיכר המדינה בתל אביב, ולרשת דוכנים עצמאיים ועמדות מכירה בקניונים ברחבי הארץ. בנוסף לפעילות העצמאית, כבר היום, ניתן לרכוש את מוצרי החברה במספר נקודות מכירה של פרטנר בקניונים מרכזיים. הרשת פעילה מאוד ברשתות החברתיות, עם קהל עוקבים המאופיין באושיות אופנה, מפורסמים ומובילי דעת קהל בתחום העיצוב והאקססוריז.
לפרטנר רשת חנויות בפריסה ארצית עם עשרות מרכזים ודוכני מכירה ברחבי הארץ, ופלטפורמת e-commerce באתר האינטרנט ובאפליקציה של פרטנר. נכסים מסחריים אלו, בשילוב יכולות השיווק של פרטנר, יתמכו בהרחבה משמעותית של רשת אביזרי האופנה לסלולר iconz, ולפריצה שלה לשווקים מעבר לים.
צילום: יח"צ
שוק אביזרי הסלולר בעולם מתחלק בדרך כלל לשניים: מוצרים יקרים ואיכותיים, חלקם מוטי פונקציונאליות וחלקם עם תשומת לב עיצובית, ומוצרים זולים שנותנים תחושה של ביטחון בהגנה על הסמארטפון, אך למעשה מסכנים את שלמות המוצר ומשאירים את המכשיר ששוויו מגיע לאלפי שקלים, חשוף לנזקים. מוצרי iconz, מאופיינים בשילוב חסר פשרות בין תשומת לב עיצובית/אופנתית לבין איכות המוצר, עם מנעד מחירים שנע בין כמה עשרות שקלים למאות שקלים לכיסוי, בהתאם למותג.
על פי נתוני IDC, נמכרים מדי שנה קרוב למיליארד וחצי מכשירי סמארטפון, במחירים שנעים בין כמה מאות שקלים למכשירים הבסיסיים, ועד ליותר מ-5,000 שקלים, כאשר מדובר במכשירי הפרימיום של היצרניות המובילות. למרבית הנשים והגברים מעל גיל 18 בישראל יש מכשיר סמארטפון, אך מספר המכשירים בשימוש הולך וגדל מדי שנה עם הירידה בגיל בו בני נוער וילדים מקבלים את הסמארטפון הראשון שלהם. כיום, כבר בבית הספר היסודי הסמארטפון הוא חלק בלתי נפרד מהציוד של רבים מהתלמידים.
צילום: יח"צ
השילוב בין מכשירים יקרים, לסביבה עם פוטנציאל להסבת נזק (מגרש משחקים, שימוש בלתי זהיר ועוד), מחזקת את הצורך בהוספת כיסוי המשמש להגנה מפני שברים וסדקים במסך ובחלקים השונים של המכשיר. עלות ממוצעת של החלפת מסך משתנה בהתאם למחירי החלפים של היצרניות השונות, ויכולה להגיע למאות ולאלפי שקלים. לאור זאת, ההשקעה בהגנה איכותית למכשיר, יכולה להביא לחיסכון של סכומים משמעותיים.
לצד ההיבט הפרקטי והכלכלי שבשימוש באביזרים איכותיים לשמירה על מכשירי הסמארטפון, ההיבט האופנתי והעיצובי של אביזרים תופס תאוצה בשנים האחרונות, כאשר עוד ועוד בתי אופנה מרכזיים בעולם מתחילים לרכז מאמצים ממוקדים במוצרים אלו. טרנד נוסף שתופס תאוצה, הוא הפרסונליזציה של האביזרים, וכך, בשנת 2017, המוצר הנמכר ביותר ברשת iconz היה כיסוי לסמארטפון בעיצוב אישי של הלקוח באמצעות מגוון 'סטיקרים' המאפשרים לכל אחד לעצב בהתאם לסגנונו האישי. במבט קדימה לקיץ 2018, בולטת במיוחד קולקציית הכיסויים של בלוגרית האופנה Chiara Ferragni, הנחשבת למשפיענית בינלאומית בתחום האופנה בכלל והאביזרים בפרט, כאשר 12 מיליון העוקבים שיש לה ברשתות החברתיות, הפכו אותה ממסקרת לקובעת טרנדים.
לצד כיסויים, ל-iconz היצע מגוון של אביזרי אופנה נוספים לסמארטפון, כחלק מקולקציות או כמוצרים/עיצובים עצמאיים, בהם קלמרים ומוצרי ״חזרה לבית ספר״, אוזניות מעוצבות, ומגוון אביזרי אופנה משלימים.
"iconz" כיכר המדינה – צילום: יח"צ
את מוצרי iconz ניתן למצוא בחנות הדגל בכיכר המדינה (רחוב ה' באייר 62, תל אביב), בסניפי iconz בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון G, ובדוכני פרטנר בקניון עזריאלי ובקניון רמת אביב בתל אביב, בקניון איילון ברמת גן, בקניון גירון באשקלון ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בשבועות הקרובים ייפתחו דוכנים נוספים ברחבי הארץ.