כותרות אחרונות
Search

קבוצת "רולטיים" פותחת חנות ראשונה של המותג TUMI בקניון ברמת אביב

קבוצת רולטיים שקיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק של המותג האמריקאי TUMI פותחת  חנות ראשונה של המותג בקניון ברמת אביב בהשקעה של כחצי מיליון ₪

 במהלך השנה מתכננת הקבוצה לפתוח בישראל עוד  2 חנויות דגל  

 

קבוצת רולטיים/ליסטנברג, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים, ביניהם את המותג סמסונייט, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג התיקים הבינלאומי טומי    (Tumi) בישראל. הזיכיון עבר אל רולטיים במסגרת רכישת סמסונייט עולמית את המותג טומי. 

 

החנות הראשונה של המותג נפתחת בימים אלה  בקניון רמת אביב, בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח. החנות  החדשה משתרעת על פני שטח של 60 מ"ר, עוצבה  לפי הקונספט החדש והבינלאומי של חנויות המותג בבירות העולם כמו: ניו יורק, טורונטו, דאלס, שיקגו, מקסיקו, פריז, לונדון, רומא, ועוד.

סניף הדגל של מותג TUMI בקניון רמת אביב – צילום אסף לוי

המחירים בחנות הדגל של טומי בישראל, ישווקו בדומה למחירים במותג באירופה. לדוגמא:

מזוודה עליה למטוס החל 1,900 ש"ח, תיקי נשים החל מ 700 ש"ח, תיקי גברים החל מ 990 ש"ח, ארנקים החל מ 260 ₪,  תיקי רחצה החל מ 420 ₪, פאנלים לסמרטפונים החל מ 220 ש"ח.

 

לדברי ירדן וקס מנכ"ל סמסונייט וטומי ישראל:  "אנו שמחים לצרף את טומי למשפחת סמסונייט וגאים להיות ממותג שחרט על דגלו ליצור מוצרים איכותיים ביותר, בשילוב חשיבה פונקציונלית, אסתטית ופרקטית".

סניף הדגל של מותג TUMI בקניון רמת אביב – צילום יח"צ

מותג התיקים האמריקאי טומי הינו מותג אמריקאי הנחשב למוביל  בתחום נסיעות הפאר בעולם העסקים וסגנון החיים. המותג  ידוע באיכותו בתחום פיתוח מזוודות, תיקי נסיעה, תיקי עסקים ושאר פריטים נלווים. כמו כן ידוע המותג  בחדשנות, פונקציונליות ועיצוב עם רוח של תחכום העומדת בכל התקנים.

 

קולקציות המותג כוללת מגוון רחב של מוצרים לנשים ולגברים, בניהם: תיקים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב,  תיקי עסקים, תיקים לנשים , מזוודות, תיקי רחצה, מחזיקי מפתחות, כיסויים לסמרטפונים ועוד.

סניף הדגל של מותג TUMI בקניון רמת אביב – צילום: אסף לוי

המותג החל את דרכו בשנת 1975 כאשר החברה חרטה על דגלה מחויבות למצוינות בעיצוב וחדשנות טכנית עבור אנשי עסקים ברחבי העולם. טומי מייצרת תיקי  נסיעה ועסקים ברמה עולמית שנועדו לייפות את ההיבטים של החיים, למזג פונקציונאליות עם תחכום, המחויבות של טומי להיות שותף למסע שלח ציבור הלקוחות שלנו לכל החיים ולהגשים את התשוקה שלהם. המותג נמכר ברחבי העולם ביותר מ-75 מדינות במעלה ה-2200 נקודות מכירה.