כותרות אחרונות
Search

קבוצת "שופרסל" נרתמת להשבת החטופים הביתה – תשקיע בעיצוב, ייצור והפצה של כ- 2 מיליון צמידים מעוטרים בסמל מגן דוד וכיתוב מיוחד….

צילום: יח"צ סטודיו "שופרסל"

 

קבוצת "שופרסל" נרתמת להשבת החטופים הביתה וחוברת למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.

קבוצת שופרסל מודיעה, כי תוך כשבוע, הציבור יוכל לקנות בסניפי שופרסל הפרוסים ברחבי הארץ, צמיד הזדהות ותמיכה למען השבת החטופים. הצמיד, פרי יוזמה של מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, מיוצר בעיצוב תואם לצמידי הכניסה שחולקו למשתתפי "פסטיבל נובה" בערב שלפני הטבח.

הצמיד מעוטר בסמל מגן דוד ומוטבע עליו הכיתוב: "עד שכולם כאן, כולנו עדיין שם"

 

צילום: יח"צ סטודיו "שופרסל"

 

כל זאת מתוך הזדהות עם החטופים ובני משפחותיהם, ובמטרה לשמש תזכורת קבועה שהחזרת החטופים והשבויים נמצאת בראש סדר העדיפויות של כולנו.

 

"שופרסל" תשקיע כמיליון וחצי ש"ח בעיצוב, בייצור, בהפצה ובהצבה של כ-2 מיליון צמידים שיימכרו בשופרסל בלבד, וכן בקמפיין הזדהות נרחב.

 

עלות הצמיד 10 ש"ח, וכל ההכנסות מהמכירה יועברו בשלמותן כתרומה מלאה למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים הביתה.

 

את הצמידים ניתן יהיה לרכוש בלמעלה מ- 400 סניפי "שופרסל" ורשת הפארם "Be" הפרוסים ברחבי הארץ. ניתן יהיה לרכוש את הצמיד בקופות בסניפים, בקופות בשירות עצמי, ובאתר האון ליין.

 

צילום: יח"צ סטודיו "שופרסל"

 

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת "שופרסל": "ליבנו עם החטופים והשבויים שמוחזקים בשבי. קבוצת שופרסל חשה חובה וזכות להירתם למאמצים להשבתם, והפיקה צמידי יד שמסמלים תמיכה, תקווה והזדהות עם החטופים ובני משפחותיהם. כל ההכנסות ממכירת הצמידים תועברנה במלואן כתרומה למטה המשפחות להשבת החטופים והנעדרים. עובדי ומנהלי שופרסל מרכינים ראש לזכר הנופלים והנרצחים, מייחלים להשבתם במהרה של החטופים והנעדרים, ומאחלים החלמה מהירה ומלאה לפצועים. אנו מבקשים לחזק את ידיהם של תושבי הדרום, ומחבקים את אנשי כוחות הביטחון".

 

יוסי לובטון, מנכ"ל קבוצת "פובליסיס" ישראל המלווה את מטה משפחות החטופים והנעדרים מסר: "אנו מברכים על ההירתמות של קבוצת "שופרסל" למען משפחות החטופים והנעדרים. צמידי ההזדהות והתמיכה מעבירים מסר ברור: המאבק לא ייפסק, עד שכולם יחזרו הביתה בשלום".

 

בתפילה לימים שקטים ורגועים ולבשורות טובות בהקדם,