כותרות אחרונות
Search

קבוצת "שטראוס" מודיעה על המשך מהלכי התייעלות ומעדכנת מחירים לקמעונאים בחלק ממוצרי החברה בשיעור ממוצע של 1.7%.

בתמונה: שי באבד נשיא ומנכ"ל קבוצת "שטראוס" – צילום: פלג אלקלעי

 

קבוצת "שטראוס" מודיעה על המשך מהלכי התייעלות ומעדכנת מחירים לקמעונאים בחלק ממוצרי החברה בשיעור ממוצע של 1.7%.

 

קבוצת "שטראוס" מדווחת הבוקר, כי דירקטוריון החברה אישר מהלך התייעלות ארגונית של הקבוצה וזאת בהמשך למספר מהלכי התייעלות אותם ביצעה החברה בשנה האחרונה. מטרתה של התכנית הינה המשך התייעלות וחיסכון תוך התאמת המבנה הארגוני של הפעילות בישראל לאסטרטגיה של הקבוצה ולסביבה המאקרו כלכלית. עיקר ההתייעלות תגיע מצמצום בשכבות הניהוליות, ולא תכלול עובדים שפונו מבתיהם או כאלו המשרתים במילואים. החברה מעריכה, כי יישום התוכנית צפוי להביא לחיסכון שנתי המוערך בכ- 45 עד כ- 55 מיליון ₪.

 

בתוך כך, בעיקר בעקבות עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה, וביניהם חמאת ועיסת קקאו (+88%), טחינה (+30%), סוכר ושמן זית (+60%), שהיקף ההשפעה שלה מוערך ביותר מ-100 מיליון שקלים במונחים שנתיים, החברה תבצע עדכון מחיר לקמעונאים בשיעור ממוצע של כ-1.7%.

 

עדכון המחיר יבוצע אך ורק בכ-25% מהמוצרים, שעלות ייצורם התייקרה משמעותית בשל העלייה במחירי חומרי הגלם, והוא מפצה על כך רק באופן חלקי.

 

החברה נמנעה מעדכון המחיר בכ-75% מהמוצרים, וביניהם: מוצרי המחלבה, הקפה הטורקי, הקפסולות, קפה נמס, דבש יד מרדכי, סלטי הירקות הטריים, מוצרי "טעם הטבע" ואחרים.

 

עדכון המחיר לקמעונאים ייכנס לתוקף בתאריך 1/2/2024. המוצרים שעדכון המחירים יחול עליהם הם, בין היתר, בחלק ממוצרי הממתקים, המלוחים, החומוס, שמן זית יד מרדכי, שוקולית ונוספים.

 

שי באבד נשיא ומנכ"ל קבוצת "שטראוס" – צילום: פלג אלקלעי

 

נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס שי באב"ד: "אנחנו מודעים למצב המורכב, ולכן העלאות המחירים הן המינימליות ההכרחיות במציאות העסקית הנוכחית. מהלכי המיקוד וההתייעלות בתוך החברה יאפשרו לנו להביא להמשך השקעה בתשתיות ובצמיחה עתידית. בשנת 2023 השקענו מאות מיליוני שקלים, בכלל המפעלים ובשרשרת האספקה שלנו בכל רחבי הארץ ונמשיך כך גם השנה מתוך מחויבות לייצר בטחון תזונתי ככלל, ובזמן מלחמה בפרט".