כותרות אחרונות
Search

קבוצת "ELG" סיימה לשווק שני פרויקטים בפארק ההייטק החדש באשדוד.

 פארק הייטק אשדוד, הדמיה: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

 

קבוצת "ELG" סיימה לשווק שני פרויקטים בפארק ההייטק החדש באשדוד.

על פי התכנית של החברה ייבנו 4 מגדלים בהיקף של 90 אלף מ"ר.

היקף הפרוייקט נאמד בכ- 900 מיליון שקל. 

קבוצת "ELG", בית השקעות בנדל"ן, מדווחת כי סיימה לשווק את שני הפרויקטים אשר בבעלותה, בפארק ההייטק החדש באשדוד. היקף הפרויקטים נאמד בכ – 900 מיליון ₪.

 

מדובר בשני מגרשים, 10 דונם כל אחד, הממוקמים בתוך פארק ההייטק החדש, בצמידות לתחנת הרכבת "עד הלום", אשר עליהם על פי התוכנית ייבנו 4 מגדלים בהיקף כולל של כ- 90 אלף מ"ר, אשר יכילו שטחי מסחר בקומת הקרקע ומעליהם משרדים לתעסוקה עתירת ידע. החברה מדווחת כי נמכרו כל 270 היחידות שהוצעו למכירה בשני המגרשים, רובן בגדלים שבין 50-100 מ"ר וחלקן בגודל 400 מ"ר ואף יותר.

 

פארק הייטק אשדוד, הדמיה: משרד אדריכלים גוטמן אסיף

 

רוב השטחים המיועדים לבניה בפארק נמכרו לחברות הייטק שונות אשר יבנו את משכנם בו.

 

מהחברה נמסר כי הפרויקט שווק למשקיעים ולבעלי עניין, קבוצה הומוגנית הכוללת משקיעי נדל"ן ובעלי מקצועות חופשיים מהעיר אשדוד וסביבתה. את הפרוייקט תכנן משרד האדריכלים גוטמן אסיף.

 

פארק ההייטק רחב הידיים מהווה מרכז תעשיות עתירות ידע והינו פרויקט הדגל של העיר אשדוד, ההולך ונבנה בימים אלה. הפארק משתרע על פני שטח של 133 דונם ובו 23 מגרשים. הפארק ממוקם בצמידות לתחנת הרכבת "עד הלום" בין בית החולים "אסותא" ומתחם הביג פאשן. הפארק יכונה גם קריית ההייטק החדשה באשדוד ומטרתו העיקרית היא למשוך לעיר חברות ממגוון תחומים, בדגש על תחום ההיי-טק.

 

צילום: יח"צ

 

אלחנן ליזרוביץ, מנכ"ל קבוצת ELG: "על פי מודל ייחודי שפיתחנו, המבוסס על חזון החברה המבקש להשביח את הנכסים אותם היא רוכשת, מדובר בעסקה משתלמת ביותר למשקיעי הקצה. המשקיעים נהנו מתנאים מיוחדים וצפויים להרוויח תשואות יוצאות דופן, על פי מחלקת המחקר הפנימית שלנו, הנתמכת בנתונים שנאספו ממקורות מהימנים במשק הישראלי. אנו שמחים על המכירה המהירה, הממחישה את ההבנה בקרב הציבור כי השקעה בנדל"ן מסחרי משתלמת יותר מנדל"ן למגורים וכן מאששת את המודל על פיו פעלנו, בעיקר כשרוכשים את השטח בשלב ההתחלתי, לפני קבלת היתר בניה. עם קבלת ההיתר, צפויים הרוכשים להכפיל את סכום השקעתם, קל וחומר, בשלב האכלוס. כבית השקעות בנדל"ן, מטרתנו להשיג עבור לקוחותינו ROI חיובי וגבוה. מטרה זו מושגת בפרוייקט זה, כמו גם בכל פרויקט בחברה".

 

קבוצת E.L.G הינה חברה בבעלות משותפת של מר יוחאי אפינגר ומר אלחנן ליזרוביץ. היזמים, בעלי ניסיון רב בניהול השקעות ושיווק פרויקטים ממגוון תחומי הנדל"ן והבניה במשך שנים ארוכות ובהיקפים משמעותיים. עיקר פעילותה של החברה הוא באיתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה, בין היתר, במצב של שינוי סטטוס והגדלת אחוזי בניה, החברה רוכשת נכסים אלו ומציעה למשקיעים להצטרף אליה כחלק ממימון העסקה ובכך למצב את המשקיע מיד בתחילת תהליך ההשבחה למען מינוף הרווח. קבוצת ELG היתה מעורבת במספר פרוייקטים משמעותיים בתחום הנדל"ן המסחרי וביניהם: פארק תעשיה ומסחר בחדרה וכן בירושלים, בנימינה, רחובות, הוד השרון, פרדס חנה כרכור ועוד…

 

אתה החברה: https://www.elg-israel.co.il