כותרות אחרונות
Search

קבוצת "Yael" השלימה פרויקט בתחום ה-"Customer Engagement" בחברת הביטוח "מגדל".

אבי אביסרור מנכ"ל קלאודטק מקבוצת "Yael" – צילום: יח"צ "Yael"

 

 

בהיקף של מיליוני שקלים.

מטרת הפרויקט המבוסס מערכת "CRM Salesforce" הינה שיפור המענה ללקוחות פוטנציאליים ומקסום פוטנציאל המכירה מלידים.

שלב א' של הפרויקט שהסתיים בפברואר  הוביל לשלב ב' הנמצא בעיצומו ומטפל בניהול אוטומטי של "לידים".

 

קבוצת "Yael", קבוצת IT מהמובילות בישראל, השלימה פרויקט בתחום ה-Customer Engagement  בחברת הביטוח מגדל בהיקף של מיליוני שקלים. במרכז הפרויקט שהובילה CloudTech מקבוצת יעל ("שותפת זהב" של Salesforce בישראל) עמדה הטמעת מערכת ניהול הטיפול בלידים המתקבלים בחברה. המערכת מאפשרת צמצום זמן הטיפול בפניות של לקוחות ומיקסום פוטנציאל ה"לידים" המגיעים אל מערכות החברה, העוסקת בביטוח, פנסיה וגמל, ולה 2.3 מיליון לקוחות בישראל. היישום נבנה על גבי מודול Financial Cloud של Salesforce. שלב א' של הפרויקט שהעבודה עליו הושלמה במהלך פברואר, מוביל לשלב ב' הנמצא בעיצומו, וכולל ניהול אוטומטי של הטיפול ב"לידים" מהגעתם ליעדם עד הפיכתם ללקוח בפועל.

 

הפרויקט התבצע עבור מוקד המטפל בהצטרפות מבוטחים חדשים לחברה ובהרחבת התיק הביטוחי של לקוחות קיימים. במרכזו הוטמעה מערכת המרכזת מידע אודות לקוחות פוטנציאליים ובאמצעות מנגנונים מתוחכמים, מבצעת סינונים וניתובים של כל ליד ליעדו – סוכנויות וסוכני ביטוח, מוקדי מכירה, מוקדי שירות או מוקד הצטרפות המטייב ומשלים נתונים של לידים שלגביהם חסר מידע. מטרת הפרויקט היא הרחבת מעגל הלקוחות באמצעות שיפור משמעותי במענה ללקוח ושיפור הטיפול בכל פניה מרגע כניסתה למערכות הארגון ועד לביצוע מכירה.

 

אבי אביסרור מנכ"ל קלאודטק מקבוצת "Yael" – צילום: יח"צ "Yael"

 

 

אבי אביסרור, מנכ"ל CloudTech מקבוצת Yael: "פרויקט זה הינו פרויקט ראשון של Salesforce בענף הביטוח בישראל" "לב המערכת שהטמענו במגדל היה ניתוב לידים אל יעדם הנכון וצמצום של כ- 50% באורך זמן המענה ללקוח. זאת, מתוך הבנה שירותית ועסקית של חברת מגדל, כי זמן ארוך מדי בו לקוח לא מקבל מענה, עלול להביא להחמצת המכירה. הפרויקט השיג זאת, לצד שיפור של כ-70% במשך זמן המעקב והטיפול בכל ליד. התהליכים הללו יאפשרו למגדל להעניק שירות טוב יותר למיליוני לקוחותיה, כמו גם להגיע אל לקוחות רבים נוספים".

 

עודד פאר, מנהל תחום טכנולוגיות דיגיטל ו- CRM בחטיבת הטכנולוגיות במגדל: "מגדל מובילה את ענף הביטוח גם מהצד הטכנולוגי וממשיכה בטרנספורמציה הדיגיטלית. כחלק מכך, הטמענו את פלטפורמת Salesforce, פלטפורמת CRM עננית מהמובילות בעולם ובפרט, בצד המכירות. בשלב ראשון, פיתחנו מנגנון לידים חכם המאגד את שלל ערוצי הלידים למערכת אחת המעשירה, מנתחת ומפיצה את הליד לגורם הרלוונטי וכל זה, ללא מגע יד אדם. למעשה, לידים שבעבר היו "נופלים", לא מטוייבים ושהועברו במיילים וטלפונים, הופכים היום בזכות Salesforce, למכירה מהירה, מנוטרת, מדידה ויעילה, לטובת הנציגים, הסוכנים ובמיוחד לטובת הלקוחות. מגדל תמשיך להשקיע בקידום הטכנולוגיות והמעבר לענן ולשפר באופן מתמיד את חווית השירות לסוכן וללקוח".

 

מנגנוני הקצאת הלידים אשר הוטמעו במערכת מנתבים את המידע השלם שנאסף על כל ליד אל הגורם הרלוונטי, לצד וידוא, קבלה והיזון חוזר על הטיפול בליד. מנהל הפעילות מבצע בקרה באמצעות מערכת  ה-Salesforce ושולט בכל שלבי מיצוי הליד- שלמות המידע, תוכן הרשומה, קבלה ופעולה של הגורם המקבל, אופי הטיפול מול הלקוח ותוצאתו. בפרויקט נעשה שימוש במודלים מובנים של סיילספורס לצד רכיבים ייעודיים שפותחו על ידי קלאודטק מקבוצת יעל. היות ומגדל גוף מוביל בשוק הפיננסי, בו העבודה מחייבת סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע, בהקמת המערכת נעשה שימוש ברכיבי אבטחת מידע של Salesforce עמם עובדים גופים פיננסיים מובילים ברחבי העולם.

 

אודות קבוצת  Yael Group:

קבוצת "Yael" היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

קבוצת "Yael" עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד…

 

לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com