כותרות אחרונות
Search

קבוצת "Yael" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "Vlocity"האמריקאית.

 

 

קבוצת "Yael" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם  חברת "Vlocity"האמריקאית.

ההסכם יאפשר לקבוצה להציע לגופי אנטרפרייז מתחומי הטלקום, האנרגיה והבריאות, פרויקטים גדולים מבוססי Salesforce, על תשתיות הענקית הגלובלית.

"עידן חדש זה המושפע ממשבר הקורונה, יצר דפוסי עבודה חדשים אשר תשתיות "וילוסיטי" לוקחות אותם כמה צעדים קדימה"

 

קבוצת "Yael", קבוצת ה-IT מהמובילות בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "וילוסיטי" (Vlocity) האמריקאית, המתמחה בפתרונות ענן ומובייל מבוססי "Salesforce". את ההסכם, שיאפשר לקבוצה להציע לגופי אנטרפרייז בשוק הישראלי פרויקטים גדולים על תשתיות הענקית הגלובלית, תנהל חברת  "CloudTech" מקבוצת "Yael", שותפת זהב של "Salesforce" העולמית. הפרויקטים יאפשרו לארגונים להתאים את עבודתם לתקופה זו, בעזרת פלטפורמת CRM מתקדמת לתחומי הטלקום, הבריאות והאנרגיה.

 

חברת "Vlocity" הנה שותפה גלובלית מובילה של ,"Salesforce" פלטפורמת ה-CRM  המובילה בעולם. לאחרונה נרכשה וילוסיטי בידי "Salesforce" ונקראת כיום "Salesforce Industries". פתרונות "Vlocity" מבוססים על פלטפורמת ה-CRM  של "Salesforce" והיא מציעה מוצרים ופתרונות ייעודיים עבור מגזר התקשורת והטלקום, מגזר הביטוח, האנרגיה והבריאות.  

 

אבי אביסרור, מנכ"ל קלאודטק מקבוצת "Yael" – צילום: יח"צ "yael"

 

אבי אביסרור, מנכ"ל קלאודטק מקבוצת "Yael": "תשתיות דיגיטליות שאנחנו מפתחים עבור ארגונים, על גבי תשתיות "סיילספורס", מאפשרים להם לנהל תהליכי עבודה המותאמים לרוח התקופה"………………. "עידן חדש זה המושפע מוירוס הקורונה, יצר דפוסי עבודה חדשים אשר תשתיות וילוסיטי לוקחות אותם כמה צעדים קדימה: עבודה מרחוק, היכולת להתחבר לתהליכי העבודה מכל מקום ובכל זמן, ערוצי הפצה דיגיטליים, נגישות גבוהה ללקוחות ללא הגעה פיזית אל בית העסק, התייעלות, קיצור לוחות זמנים, חסכון כספי וכיוב'. המודולים של וילוסיטי יודעים לנהל את כל זה באופן מתקדם, מה שהביא את החברה להישגיה המרשימים".

 

השת"פ בין שתי החברות יאפשר לשלב את המומחיות של קבוצת "Yael" בפרויקטים גדולים עם המודולים המתקדמים שפותחו ב"וילוסיטי", תוך התמחות בתהליכים ספציפיים ובעולם התוכן המיוחד למגזרים ספציפיים. מעבר להטמעת פתרונות "וילוסיטי", תוכל קבוצת "Yael" להציע ללקוחותיה פיתוחים טכנולוגיים על גבי תשתיות "וילוסיטי" ואת התאמתם לשוק הישראלי ולרגולציה. את התהליך תוביל "CloudTech"  הנחשבת למרכזית בעולמות ה- "Salesforce" ומעניקה את כלל הפתרונות והשירותים הניתנים על גבי הפלטפורמה, כולל ייעוץ, הטמעה, פיתוח פתרונות משלימים ופיתוח מותאם-אישית.

 

"העבודה לצד  "Salesforce" הינה אסטרטגית, מה שהוביל את קבוצת יעל לרכישת "קלאודטק" לפני שנתיים, השת"פ עם "וילוסיטי" הוא מבחינתנו השלמת הפאזל של אותה אסטרטגיה" מסביר אביסרור: "המובילות הגלובלית של "וילוסיטי" והיכולות של פתרונותיה לספק תשתית דיגיטלית רחבה לשלל ממשקים, היא משמעותו של הסכם שיתוף הפעולה החשוב הזה עבורנו. אנחנו מצפים להוביל את התחום בישראל בכך שנציע לגופים גדולים פרויקטים מורכבים על גבי תשתיות "וילוסיטי".

 

 טל קיסילביץ', סמנכ״ל איזורי "וילוסיטי" – צילום: יח"צ "וילוסטי"

 

 טל קיסילביץ', סמנכ״ל איזורי "וילוסיטי": "״שיתוף הפעולה של "וילוסיטי" וקבוצת "יעל" יאפשר לשתי החברות להציע פתרונות ורטיקליים לשם ביצוע טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים בארץ בענפי האנרגיה, הטלקום והביטוח. השילוב בין הטכנולוגיה של "וילוסיטי" לשירותי ההטמעה המקצועיים של קבוצת "Yael" מהווה נוסחה מנצחת בביצוע פרוייקטי טרנספורמציה גדולים ומורכבים בשוק הישראלי״

 

אודות קבוצת Yael) Yael Group)

קבוצת "Yael" היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

קבוצת "Yael" עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון: Salesforce ,IBM ,Oracle, Google ,TIBCO ,Dell Microsoft ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com.

 

אודות חברת "Vlocity":

"Vlocity" היא ספקית מובילה של תוכנות ענן ומובייל בחלוקה לענפי פעילות שונים. החברה נבנתה בשותפות ועל בסיס פלטפורמת ה CRM – המובילה בעולם של חברת "Salesforce" ."Vlocity"  נחשבת לחלוצה בתחומה ומספקת פתרונות CRM מתקדמים, הנותנים מענה למגוון תהליכי הניהול, המכירה והשירות הרב ערוציים .הודות להתמחות במגזרים השונים, החברה מציעה ללקוחותיה ערך רב.

 

"Vlocity" מלווה את לקוחותיה במסע המורכב של הטרנספורמציה הדיגיטלית, תוך שהיא מספקת רובד חדשני המרחיב ומתאים את מוצר ה- "Salesforce" לצרכים האופייניים לכל אחד מהמגזרים. המוצר כולל תהליכים עסקיים מובנים, מבנה נתונים עשיר וממשק משתמש גמיש, המקל על מימוש הפרויקט, מאיץ ומפשט את המעבר לענן. מטה החברה ממוקם בסן פרנסיסקו בצמוד למשרדי "Salesforce". לחברה משרדים נוספים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית.

 

לאתר החברה: www.vlocity.com