כותרות אחרונות
Search

קבלת פנים לאנשי ארגון ELNET

קבלת פנים לאנשי ארגון ELNET

    Networking Leadership European

מירית הרצפלד תושבת הרצליה פיתוח, ערכה בביתה, זו הפעם השנייה, קבלת פנים עבור ארגון ELNET  שנציגים רבים שלו מארצות אירופה הגיעו לישראל כדי להשתתף בכנס הרצליה זו הפעם החמישית. כנס הרצליה הוא הכנס הכלכלי – חברתי – ביטחוני החשוב והמשפיע ביותר במדינה. באירוע נכחו 44 מוזמנים, מהם 3 אורחים מחו"ל, מנהלי הארגון בצרפת, שלקחו חלק בכנס הרצליה ונשארו בתום הכנס.

 

משמאל לימין: שלושת נציגי אלנט צרפת, ראש העיר הרצליה משה פדלון, דוד סגל, מירית הרצפלד, סגנית ראש עיריית הרצליה עפרה בל – צילום: פרטי

מטרת האירוע הינה בין היתר חשיפת הפעילות החשובה והמשפיעה של ארגון פרו – ישראלי זה, המתמקד בחיזוק קשרים בין קובעי ומשפיעי מדיניות בישראל ובאירופה על בסיס ערכים דמוקרטיים ואינטרסים אסטרטגיים משותפים. לארגון יש משרדים בצרפת, גרמניה, פולין, בריסל ( פעילות אל מול האיחוד האירופאי ונאט"ו), כמו גם פעילות בבריטניה, ספרד ואיטליה אשר מנוהלים עם מוסדות מקומיים ומנהיגות רלוונטית.

 

דוד סגל המנכ"ל, הוא דיפלומט ישראלי לשעבר, אשר היה מעורב בגיבוש מדיניות ובקבלת החלטות בדרגים הגבוהים ביותר של מערכת החוץ של ישראל, בין היתר בתפקידו כקונסול הכללי של ישראל בדרום מערב ארצות הברית. בין תפקידיו שימש כראש הסגל של סגן שר הביטחון של ישראל, מנהל מחלקת הארגונים הבינלאומיים של משרד החוץ וראש הסגל של שלושה שגרירי ישראל בארה"ב.

 

המוזמנים בגינת הבית – צילום: פרטי

כמוכן יזמה מירית שיתוף פעולה בין ארגון Us With Stand ,שמטרתו שיפור תדמיתה של מדינת  ישראל בעולם על ידי סטודנטים בקמפוס המרכז הבינתחומי, העושים זאת כמובן בהתנדבות מלאה. מירית הרצפלד: "סברתי שלנו המבוגרים – הניסיון ולצעירים – המעוף והיצירתיות ורצוי לחבר בין השניים !"

לאירוע הוזמנו אנשים מהקהילה העסקית ונוצרו קשרים לארגון גם במקומות שעדיין אין להם, כמו בז'ינבה.  כיבדו בנוכחותם את האירוע, כבוד ראש העיר, מר משה פדלון וגב' עפרה בל, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החוץ בעיר. כמו כן נכחו באירוע קלוד גרונדמן ברייטמן, דר" רוני בורנשטיין, איש עסקים ויזם הפעיל בשוק היפני עשרות שנים, הדר יצחקי – בר ועו"ד רועי בר, ורד סוויד, יועצת ראש הממשלה למעמד אישה (לשעבר), דר" אורנה לנדא דה שליט (הקשר שנוצר לזינבה) ומוזמנים נוספים…

 

משמאל לימין:  דוד סגל, רש עיירת הרצליה משה פדלון, מירית הרצפלד, סגנית ראש העיר עפרה בל, אריאל הרצפלד

מירית הרצפלד: " דעת הקהל העולמית על ישראל אינה חיובית בלשון המעטה ואני שמחה שנפלה בחלקי הזדמנות נוספת לערוך אירוע עבור ארגון ELNET ,שאני מוקירה את פעילותו החשובה לישראל".