כותרות אחרונות
Search

"קולגייט" מעלה את המודעות לחסכון עולמי במים ומקיימת פעילות בינלאומית לציון יום המים הבינלאומי – 22/03/2016

"קולגייט" מעלה את המודעות לחסכון עולמי במים ומקיימת בתאריך 22/03/2016 פעילות בינלאומית לציון יום המים הבינלאומי
"קולגייט" מבקשת לחנך את הצרכנים לחסכון במים בזמן צחצוח השיניים ובכלל
רבים לא יודעים כי בזמן צחצוח השיניים מומלץ לסגור את הברז ולהשתמש בכוס – כי כל טיפה נחשבת –
Every Drop Counts
ידעתם שכאשר אתם מצחצחים שיניים עם ברז פתוח – אתם מבזבזים כ-10 ליטרים של מים נקיים ?

"קולגייט" יוצאת בקמפיין עולמי להגברת מודעות חברתית וסביבתית לחסכון במים. לקראת יום המים הבינלאומי שחל בתאריך 22/03/2016 מקדמת החברה בכל העולם וגם בישראל מודעות לחסכון במים תחת הסלוגן  EveryDropCounts. כאשר סוגרים את הברז במהלך צחצוח השיניים ומשתמשים בכוס, חוסכים הרבה מאוד מים!

"קולגייט" הוא מותג בינלאומי שפועל להגברת המודעות לבעיית המים הגלובלית ועולה בקמפיין בכל העולם וגם בישראל תחת הסלוגן Close the tap – סגרו את הברז! יום המים הבינלאומי מצוין מדי שנה ב-22  במרץ ועוסק, כמתבקש משמו, במים.
יום זה נקבע על פי החלטה של האו"ם בשנת 1992 בכנס שנערך בריו דה ז'נרו. אונסק"ו, שיזמה את היום, מזמינה את המדינות החברות באו"ם לציין את היום כפי שמתאים לכל מדינה. יום המים עוסק בעיקרו בחשיבות שבחסכון במים, בכל שנה היום סובב סביב נושא אחר הקשור במים ,לדוגמה, בשנת 2014 היום עסק בקשר שבין אנרגיה למים.

כציבור, הישראלים מחונכים באופן יחסי לחסכון במים. יחד עם זאת, ישראלים רבים לא משתמשים בכוס בעת הצחצוח. האם ידעתם שכאשר אתם מצחצחים שיניים עם ברז פתוח – אתם מבזבזים כ-10 ליטרים (!) של מים נקיים? המשמעות: גם אם אתם מקפידים לסגור את הברז בעת הצחצוח, אבל לא משתמשים בכוס אחרי שסיימתם לצחצח שיניים – אתם מבזבזים מים נקיים וטובים.
מנתוני סקר שערכה רשות המים בשנת 2013 עולה כי 82% מצריכת המים ביישובים הם מים לצריכה ביתית, כלומר – חובת החסכון במים עדיין מוטלת, במידה רבה, על כתפי הצרכנים הביתיים.

kolgait 1
לכן מומלץ לנהוג על פי ההוראות הבאות:
1.להשתמש בכוס בזמן צחצוח השיניים

2.לוודא התקנת חסכמים על כל ברז בבית

3.לשים לב ולסגור ברזים דולפים

4.להקפיד על מקלחות קצרות ויעילות

כל אחד מאיתנו יכול לעזור ובעזרת אימוץ כמה הרגלים נכונים לתרום ולמנוע בזבוז מים.