כותרות אחרונות
Search

קולקציית אריחי פורצלן חדשה מבית Atlas Concorde

הקונקורד של הפורצלן

קולקציית אריחי פורצלן חדשה מבית Atlas Concorde

 

כחברה המהווה שם נרדף לערכי האמינות, האיכות, המוסריות והסגנון המושלם, נחשבת Atlas Concorde האיטלקית לאחת המובילות בתעשיית אריחי הפורצלן. מזה קרוב לחמישים שנה היא מציגה ביצועים טכנולוגיים מתקדמים לצד פתרונות אסתטיים מפתיעים. היציבות, המקצועיות והמוניטין שצברה, הפכו את Atlas Concorde לאמת מידה בינלאומית לקריטריונים החשובים הנמדדים בתחום, וראייה לכך היא נוכחותה ביותר ממאה מדינות ברחבי העולם.

 

צילום: אטלס קונקורד

 

מבחר שמדבר בעד עצמו

החברה מציבה לעצמה כמשימה מרכזית לספק לאדריכלים, למעצבי פנים וללקוחות, מגוון רחב של פתרונות לכל חלל ולכל פרויקט. קרוב למאה הקולקציות הקיימות בחברה מעידות על החשיבות העצומה שהיא מייחסת למחקר טרנדים ומגמות בכלל ולעיצוב בפרט. מבין קולקציות הפורצלן השונות, ניתן למצוא כאלה במראה עץ, שיש, אבן ובטון או בגימור בעל מרקם, צבע או פני שטח תלת ממדיים. הקולקציות השונות מתאימות למגוון שימושים הודות לשילובן של תכונות טכניות ועיצוביות שאינן ברות תחרות.

 

צילום: אטלס קונקורד

 

המבחר המוצע, המתפקד היטב כחיפוי קיר כמו גם ריצוף פנימי וחיצוני, מאפשר התאמה לכל טעם וסגנון כך שכל לקוח, בין אם מוסדי או פרטי, עשוי למצוא בו את מבוקשו. בין אם מדובר בסלון, במטבח, בחדר הרחצה או בחדר השינה, האפשרות לבחור את הפתרון הספציפי מתוך החלופות, משקפת ומעידה על רצון למלא אחר צורכי קהלים בעלי אישיות, סגנונות וטעמים שונים. מראה האריחים שאין להתעלם ממנו, לצד פונקציונאליות, עמידות ותחזוקה קלה, הם עוד ערכים מוספים שמקנים מוצרי החברה למיליוני לקוחותיה.

 

צילום: אטלס קונקורד

 

מחויבים לסגנון

על מנת להשיג בולטות בשוק, משקיעה החברה מדי שנה עשרה אחוז מהכנסותיה בפיתוח חדשנות טכנולוגית. בנוסף, לאורך כל הדרך מושתתת החברה על ערכים הבאים לידי ביטוי בהפעלת קוד אתי ותווי תקן איטלקיים המבטיחים מחויבות לשקיפות, איכות וכבוד לסגנון האיטלקי. מוצרי החברה הם תולדה של ידע וניסיון רב שנים, של חומרי גמר הנבחרים בקפידה ושל מאות מועסקים מקצועיים העובדים בתנאי עבודה מצוינים. ואם לא די בכך, החברה רואה עצמה מחויבת לשמירה על איכות הסביבה ופועלת לאור רעיון חשוב זה בכל אחד משלבי הייצור.

 

המותג Atlas Concorde מציע פתרונות משובחים לכל לקוח באשר הוא, כך שכל אחד יכול למצוא מבין מוצריה את אלו שיעזרו לו להגשים את חלומות העיצוב שלו ולהפכם למציאות בביתו הפרטי.