כותרות אחרונות
Search

קינוח ייחודי לקיץ מבית דומינו'ס פיצה

Domino's Special Edition: "מוגזמת שוקולד m&m's"

 דומינו'ס פיצה יוצאת בקינוח ייחודי לקיץ, מסדרת "המוגזמות", כי אם כבר קינוח – אז בהגזמה…ללקק את האצבעות……

פיצת קינוח עם שוקולד אגוזים בלגי, קרם ריקוטה, פצפוצי שוקולד לבן וסוכריות m&m's !

  • תפריט "המוגזמות" של דומינו'ס מפתיע בחופשת הקיץ עם להיט מטורף, במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט, לחובבי המתוק וקינוח משפחתי

  • "מוגזמת שוקולד m&m's", מבוססת על בצק פריך בגודל פיצה אישית, עם קרם ריקוטה מפנק, כשמעליו שוקולד אגוזים בלגי איכותי, בתוספת פצפוצי שוקולד לבן ולבסוף סוכריות m&m's המעניקות טוויסט במרקם ובטעם!

  • "מוגזמת שוקולד m&m's" של דומינו'ס תשווק במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט במחיר של ב- 24.90 ₪ בלבד!

כולנו מכירים את זה… כשאוכלים משולש מפיצה לוהטת וטעימה קשה להתאפק מלאכול עוד אחד ועוד אחד, כך קורה גם כשפותחים שקית של סוכריות m&m's ופשוט זוללים את כולה מבלי להרגיש… ללא ספק פיצה ושוקולד אלו שני המאכלים הממכרים והאהובים ביותר, האם חשבתם פעם מה קורה כשהם מתחברים ??

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה בישראל, מביאה גרסת קינוח Special Edition לחופשת הקיץ בלבד. לאחר שהשיקה בתחילת הקיץ את סדרת הפיצות המוגזמות, עם "מוגזמת פפרוני", מוגזמת "גבינות" ומוגזמת "פטריות", משיקה הרשת את הקינוח המוטרף והמוגזם של הסדרה: תכירו את "מוגזמת שוקולד m&m", פיצת קינוח משוקולד המיועדת למספר סועדים, כפינוק בסיום הארוחה.

dominos 2

צילום – דן פרץ

 מוגזמת שוקולד m&m's מבוססת על בצק פריך, בגודל פיצה אישית, קרם ריקוטה מפנק, שוקולד אגוזים בלגי משובח עם פצפוצי שוקולד לבן וטוויסט מקורי – סוכריות ה- m&m's המוכרות והאהובות על כולנו! "מוגזמת שוקולד m&m's" של דומינו'ס תשווק במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט במחיר של ב- 24.90 ₪ בלבד!

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק רשת דומינו'ס פיצה: "חופשת הקיץ בעיצומה ומשפחות רבות מחפשות פעילויות ובילויים משפחתיים בחוץ. זה בדיוק הזמן לשדרג את התפריט עם קינוח כייפי המגיע היישר מסדרת "המוגזמות" שלנו וללא ספק צפוי ללהיט בקרב לקוחותינו. מוגזמת שוקולד m&m's מהווה דוגמא לחדשנות מוצרית העומדת בבסיס הפעילות שלנו בדומינו'ס: שיתוף הפעולה בין הרשת לבין מותג השוקולד הבינלאומי m&m's, מספק הזדמנות חד פעמית לקהל הרחב ליהנות מקינוח משפחתי מושלם המתאים למבוגרים ולילדים כאחד".