כותרות אחרונות
Search

קליית גת מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים ומשיקה את "PRO MIX".

צילום: עמית שטראוס

 

קליית גת מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים.

מצטרפת לקבוצת מזונות ה-PRO ומשיקה "PRO MIX" – תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה.

"PRO MIX" – משתלב היטב באורח חיים המשלב ספורט ותזונה מאוזנת.

 

  • PRO MIX – שני סוגים של תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים המספקות חלבון בכמות גבוהה
  • תערובות PRO MIX הינן תערובות טבעיות, ללא תוספת מלח ומתאימות לאלה המקפידים לשמור על שגרת חיים המשלבת פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת
  • מגמת מזונות ה-PRO הפכה זה מכבר מנישה למסה
  • צריכת חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף, ובעיקר השרירים

 

"קליית גת" ממשיכה לדבוק במגמת המזון הבריא. החברה מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים בעודה מצטרפת למגמת המזון עם  כמות חלבון (פרוטאין) גבוהה ומשיקה לראשונה בתחום הפיצוחים תערובות אגוזים – "PRO MIX".

 

ל-"PRO MIX" שני סוגי תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים, המכילות כמות גבוהה של חלבון טבעי. תכולת התערובות איכותית וטבעית, ללא תוספת מלח, מזינה ומתאימה לאלה המקפידים לשמור על אורח חיים המשלב פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת.

 

מזונות ה-PRO, מזונות המכילים כמות גבוהה של חלבון, הפכו זה מכבר ממוצרי נישה למסה. בקטגוריות מזון רבות, נוכל למצוא חלופות המספקות כמות חלבון גדולה מהמקובל. חלופות אלה נושאות לרוב את המילה "PRO" בשם המוצר והן מאפשרות צריכת חלבון רבה יותר בתזונה היומית.

 

מגמת צריכת חלבונים מונעת על ידי המודעות הגוברות לאורח חיים בריא, כאשר הזרם המרכזי בה, מגיע בעיקר מחובבי הספורט. עם זאת, היצע המוצרים עתירי חלבון הקיים על המדפים ברשתות השיווק מתאים ונצרך לא רק על ידי ספורטאים אלא על ידי כל מי שמנסה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן.

 

אורית גור אריה, מנהלת תחום קליית גת בליימן שליסל: "המודעות למזון בריא ואיכותי הולכת וגדלה משנה לשנה כאשר ההתייחסות לרמת החלבון מתבטאת כמעט בכל קטגוריית מזון. קטגוריה חדשה וצומחת בשוק המזון היא קטגוריית חטיפי החלבון אשר צמחה ב-113% בשנה האחרונה. קטגוריית תערובות הפיצוחים צמחה ב-24% בשנתיים האחרונות, כאשר קליית גת  מובילה את הקטגוריה. (על פי נתוני סטורנקסט)".

 

עוד מציינת גור אריה: "מה שמייחד ומבדל את מוצרי "PRO MIX" של קליית גת, היא העובדה כי הם אינם עם תוספת חלבון מעובד, אלא עם חלבון איכותי המגיע באופן טבעי מחומרי הגלם. קליית גת כאמור, היא הראשונה מבין יצרני הפיצוחים המשיקה תערובות שהרכבן נבחר כך שתכולת החלבון בהן הינה גבוהה וגם מספקת פתרון לנשנוש מזין וטעים המתאים גם לאחר פעילות ספורטיבית".

 

צילום: עמית שטראוס

 

צריכה מספקת של חלבון חיונית לתהליכי בנייה, שימור וגדילה אופטימליים של הגוף ובעיקר השרירים. כמות החלבונים הנדרשת משתנה לפי גיל, מין, משקל, רמת פעילות הגופנית, והמצב הבריאותי של כל אדם. מחקרים מראים שמאכלים עם חלבון מעניקים תחושת שובע לזמן רב יותר.

 

עוד סיבות טובות לצרוך בוטנים, אגוזים ושקדים, יתרונות בריאותיים רבים נקשרים לבוטנים, אגוזים ושקדים. בנוסף להיותם מכילים  חלבונים, הם גם עתירי סיבים, ויטמינים ומינרלים.

 

את מוצרי "PRO MIX" של קליית גת ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ של  16.90-18.90 ₪, לשקית המכילה 150 גרם. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ  העדה החרדית.