כותרות אחרונות
Search

קל אוטו מציעה לכם הנחה של עד 31 אלף שקל למשפחתית חדשה

בנובמבר יהיה קל יותר לקרוע את הניילונים:  קל אוטו מציעה הנחה של עד 31 אלף שקל למשפחתית חדשה

  • חברת הרכב מציעה הנחות של עד 31 אלף שקל ממחיר יבואן ברכישת רכב חדש בקטגוריית מנהלים ומשפחתיות ועד 25 אלף שקל בקטגוריית סופר מיני

  • מנכ"ל קל אוטו דני שביט: "אנחנו סופרמרקט של רכבים ומאפשרים לרוכשים לחסוך הרבה זמן והרבה מאוד כסף"

חברת הרכב קל אוטו מכריזה על הנחות ענק וחיסכון של עשרות אלפי שקלים לרכישת רכב חדש "אפס קילומטר" במהלך חודש נובמבר. במסגרת המבצע יוכלו הרוכשים להגיע לסניפי קל אוטו וליהנות מהנחות של עד 31 אלף שקל ממחיר היבואן לרכבים בקטגוריית מנהלים ומשפחתיות והנחה של עד 25 אלף שקל בקטגוריית סופר מיני.

אחד היתרונות המשמעותיים במבצע הוא באפשרות להגיע לכל אחד מ-27 סניפי קל אוטו הפזורים בארץ וליהנות ממגוון גדול של רכבים מחברות שונות, בקטגוריות שונות ובדגמים שונים, לשלם ולצאת בו במקום עם הרכב החדש. "אנחנו סופרמרקט של רכבים", מסביר מנכ"ל קל אוטו דני שביט, ומוסיף "אנחנו מאפשרים לכל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש להגיע לאחד מהמתחמים שלנו ולחסוך הרבה זמן והרבה מאוד כסף. במתחמים שלנו יש את המגוון הגדול ביותר של רכבים חדשים מכל החברות ובמחירים הנמוכים בעשרות אלפי שקלים ממחיר היבואן, ובנוסף מלאי מגוון של רכבי יד ראשונה".

kaloto 1

קל אוטו חרטה על דגלה להוביל את המהפכה החברתית בענף הרכב בישראל. "מתן הנחות של אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים לרכישת רכבים הם חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה לאפשר פתרונות תחבורה יצירתיים לנהיגה עצמית בהישג יד", מסביר שביט. כמו כן, הקבוצה מאפשרת ליהנות מפתרונות מימון לרכש החדש, כאשר אחת התכניות הייחודיות לקבוצה היא: מקדמה נמוכה, תשלומים חודשיים נמוכים (עד 60 תשלומים) ויתרה בתום התקופה. מדובר במימון יוצא דופן, שכן עד כה ההלוואות המקובלות בישראל הן כאלו הנפרעות לאחר 36 תשלומים לכל היותר.

קבוצת קל אוטו הינה מחברות הרכב המובילות בארץ, העוסקת במכירה, השכרה, וליסינג ללקוחות פרטיים ועסקיים עם פריסה ארצית של 27 סניפים מאילת בדרום ועד צומת כ"ח בצפון.