כותרות אחרונות
Search

קמפיין לגיוס המונים לצורך שיפור הזכויות של אנשי המילואים והמאבק הציבורי לתשלום שכר מלא למעסיקים עבור שירות המילואים של העובדים

עו"ד דביר אינדיג יו"ר עמותת צו 8 – צילום: מורג ביטן

 

קמפיין לגיוס המונים לצורך שיפור הזכויות של אנשי המילואים והמאבק הציבורי לתשלום שכר מלא למעסיקים עבור שירות המילואים של העובדים.

 

עמותת "צו 8 –הפועלת לשיפור תנאי משרתי המילואים בישראל יוצאת בימים אלו בקמפיין לגיוס המונים לצורך שיפור הזכויות של אנשי המילואים והמאבק הציבורי לתשלום שכר מלא למעסיקים עבור שירות המילואים של העובדים.

 

עו"ד דביר אינדיג יו"ר עמותת "צו 8 – אנחנו האחוז האחד" מציין : שרק כ- 1% מתושבי המדינה משרתים במילואים (מעל לשבוע בשנה) וסקר שערכה העמותה קובע שכ-25% מהמעסיקים לא רואים בעין יפה את היעדרות מהעבודה של משרתי המילואים וחלקם אף פוטרו מעבודה בשל שירותם במילואים.

 

עמותת "צו 8" הפועלת לשיפור תנאי משרתי המילואים בישראל יצאה בימים אלו בקמפיין לגיוס המונים של 100,000 ₪ כדי לקדם החלטות בשדולת המילואים בכנסת, שמירה על זכויות המשרתים במילואים, הפעלת מוקד לפניות אנשי המילואים 24/7, וניהול מאבק ציבורי לתשלום שכר מלא למעסיקים עבור שירות המילואים.

 

כיום בפועל המדינה משלמת למעסיק את השכר העובד ללא תשלום עבור קופת גמל, דמי חופשה, נסיעות וכו' (וכ-30% פחות בתשלום המעביד).

 

עו"ד דביר אינדיג יו"ר עמותת צו 8 – צילום: מורג ביטן

 

עו"ד דביר אינדיג יו"ר עמותת "צו 8" מציין : שרק 1% מתושבי המדינה משרתים במילואים (מעל לשבוע בשנה) וסקר שערכה העמותה קובע ש-25% מהמעסיקים לא רואים בעין יפה את היעדרות מהעבודה של משרתי המילואים וחלקם אף פוטרו מעבודה.

 

בעמותה חברים כ-10,000 משרתי מילואים.

גיוס המונים מתבצע באתר giveback .

פרטים נוספים : https://giveback.co.il/project/66300?amb=04a8e8cc-7251-11ec-8474-4201ac1c9038