כותרות אחרונות
Search

קנדל ג'נר היא הפנים החדשות של מותג התיקים היוקרתי הצרפתי הבינלאומי LONGCHAMP

LONGCHAMP

LONGCHAMP מותג התיקים היוקרתי הצרפתי הבינלאומי בחר בדוגמנית הבינלאומית והמצליחה קנדל ג'נר לככב כפנים של החברה

ג'נר תוביל את קמפיין סתיו חורף 2018 של מותג התיקים היוקרתי

 

LONGCHAMP נרגשים להכריז על כוכבת הקמפיין החדשה של המותג- קנדל ג'נר. ג'נר נבחרה להוביל את השותפות הזו, מאחר והיא והמותג חולקים את אותם ערכים בלתי-מתאמצים של אוניברסליות, וחוש סטייל מגוון ובינלאומי. במהלך הניסיון שקנדל צברה בענף הדוגמנות, היא הציגה ביטחון עצמי ונינוחות מדהימה- מוטיב המוערך רבות ב-LONGCHAMP ובאה לידי ביטוי בקולקציות האקססוריז ובאופנה.

 

"אני חושבת שיש סינרגיה בין המונח "אזרח עולמי" לבין המותג LONGCHAMP. עבורי אזרח עולמי זה מישהו שרוצה לחלוק הבנה יותר מעמיקה על תרבויות שונות." לטענת ג'נר. עם LONGCHAMP למרות שלקולקציה תמיד יש טאץ' פריזאי, עדיין נשים בכל העולם יכולות לשאת בגאווה את הפריטים, כתומכות ברעיון האוניברסליות.

 

העונה הזו, השותפות עם ג'נר עומדת בסימן חגיגות ה-70 שנה למותג ועומדת במסורת המותג של שיתוף פעולה עם השמות המובילים, הכישרוניים והיצירתיים בתעשייה. בעידן הדיגיטלי אשר נע בקצב מהיר זה, LONGCHAMP מתפתחים ומרחיבים את טביעת רגלם הגלובלית ופונים אל קהל לקוחות חדש אשר מעריך רוח עצמאית וחוגג אותנטיות. ראייה זו עמדה לנגד עיניהם של מנכ"ל המותג- Jean Cassegrain ואחותו- Sophie Delafontaine המנהלת האומנותית של המותג, כאשר ראו בג'נר כבחירה האולטימטיבית לקמפיין הבא.

 

LONGCHAMP תמיד היו חלוצים ביצירה של קולקציות אשר מתאימות ללייף-סטייל של המטייל/ת האורבני/ת. אותו לייף-סטייל הוא משהו שג'נר מתמחה בו, בייחוד בשל אופי עבודתה. שיחת טלפון בלתי צפויה יכולה להביא אותה לקפוץ על מטוס ולטוס מרחקים רבים, רק מספר שעות לאחר מכן.

דוגמנית בינלאומית ומצליחה קנדל ג'נר

"קנדל היא חופשי ה, עצמאית, מטיילת, היא עושה זאת בזריזות ותמיד עם סטייל – כך אנו תופסים את האישה של LONGCHAMP", כך אומרת המנהלת האומנותית של המותג, Sophie Delafontaine. " הכישרון שלה מתבטא לא רק באיך שהיא פועלת, אלא באיך שהיא גם מתקשרת- היא אישיות אותנטית בדור המילניום."

 

מוסיף על זאת מנכ"ל המותג- Jean Cassegrain "קנדל ג'נר מייצגת את השאיפות של אשת LONGCHAMP החדשה. תחושה של חופש, רעננות ואותנטיות בעולם אשר מתקדם בקצב מהיר יותר ויותר. LONGCHAMP הוא מותג עבור נשים, שבדומה לקנדל, הן פעילות, מגוונות, כישרוניות, ובעלות רוח יצירתית ועצמאית.

 

Jean Cassegrain ייסד את המותג LONGCHAMP בשנת 1948 והמותג עדיין מוחזק ומנוהל על-ידי המשפחה. התיקים, מזוודות ואקססוריז של המותג ידועים בכל העולם באיכות ובמומחיות שלהם. החברה התרחבה גם לתחום האופנה ומציעה קולקציית הנעלה והלבשה READY TO WEAR. LONGCHAMP הוא מותג בינ"ל אשר היצירתיות והחיוניות שלו החזקה שלו נשתמרו לאורך השנים. המותג מתאפיין בשיק פריזאי ורוח כמעט מרדנית המתאפיינת בסגנון החיים הצרפתי. ברחבי העולם, LONGCHAMP הוא חלק מסגנון חיים עבור אנשים אשר נמצאים בתנועה מתמדת, בעלי רוח חופשית, מטיילים אורבניים, אשר מעריכים את ההנאות שבמותרות מובהקת ואותנטית. רוח חדשה של קמפיינים ושיתופי פעולה עם אמנים מובילים עוד נכונו למותג בהמשך, אשר ממשיכים להדגים את הרוח העצמאית והיצירתית של המותג דרך כל יבשת, ב-300 חנויות הבוטיק הפזורות בעולם.