כותרות אחרונות
Search

קניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר יציין 30 שנה להקמתו בשורה של אירועים ומגוון פעילויות מיוחדות אשר יתקיימו במהלך חודש מרץ

חגיגות 30 שנה  לקניון עופר הקריון !

מסיבת פורים צבעונית ומופעי ענק של מוניקה סקס מארחים את יזהר אשדוד

 

קניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר יציין  30 שנה להקמתו בשורה של אירועים ומגוון פעילויות מיוחדות אשר יתקיימו במהלך חודש מרץ.

 

בין הפעילויות החגיגיות שיערכו לכבוד חגיגות 30 שנה לעופר הקריון תתקיים מסיבת פורים צבעונית ותוססת לבני נוער במדרחוב של הקניון עם מסיבות והופעות ענק, בהן: הופעה של מוניקה סקס מארחת את יזהר אשדוד  ולהקת גברבנד. בנוסף, תיערך הגרלה ענקית בהשתתפות מבקרי הקניון בה יוגרלו אלפי פרסים ומגוון מתנות שוות ללקוחות הקניון.

 

להקת מוניקה סקס – צילום: יחצ הקריון

 

קניון עופר הקריון החל את דרכו כמרכז מסחרי קטן, אשר גדל והתרחב עם השנים וכיום, מתחם עופר הקריון הפך ל"ספינת הדגל" של קניוני עופר  עם למעלה מ- 330 שוכרים – חנויות, משרדים, מסעדות ובעלי עסקים מתחומים שונים ומגוונים – בינלאומיים ומקומיים ומותגים מובילים מהארץ ומהעולם הגדול.

 

כיום עופר הקריון הינו מרכז המסחר, השירותים הבידור והפנאי המוביל בצפון הארץ ובמדינה כולה.

 

למרות גודלו של המתחם ובזכות מקומו של הקניון בלב שכונות המגורים בקריות, הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהקהילה בה הוא נמצא וניתן לראות כי ילדים רבים שגדלו בקריון בשנות ה-90 גדלו והפכו להורים בעצמם, המביאים את ילדיהם לקניות ובילוי במתחם, בדיוק כפי שהוריהם הביאו אותם כשהיו קטנים.

 

צילום: יחצ הקריון

 

בימים אלו מתרחשת מהפכה קולינרית של ממש במתחם בכלל ובמדרחוב הקריון בפרט. בצד מסעדות טובות וותיקות שפועלות בו במשך שנים רבות (דוגמת מינה טומיי, רפאלו ורשת BBB),  לאחרונה נפתחו מסעדות שף מובילות ומותגי קולינריה ידועים, כמו: מסעדת "KITCHEN GARDEN" של השף משה שגב, את מסעדת "דוניא" של השף מאיר אדוני, את קונדטוריית "שמו", את גלידה "גולדה" ובקרוב ייפתח סניף מרשת "סוסו ובניו" של השף עומר מילר.

 

גיא קרן, מנכ"ל עופר הקריון: "אנו חיים במציאות משתנה, שהולכת ומתחדשת כמעט מדי יום. הנהלת הקבוצה והנהלת המתחם פועלים ימים כלילות במטרה לעדכן, לחדש ולהתאים את המתחם ותמהיל השוכרים בו למציאות חדשה זו."

 

עוד הוסיף קרן: "התכניות לעתיד רבות ומגוונות. בכוונתנו להרחיב ולהגדיל עוד את הקניון ובכך לאפשר לרשתות חדשות וותיקות לפתוח סניפי דגל חדשים ונוצצים במתחם ולשפץ ולחדש חנויות קיימות, וכן להרחיב את מבחר אפשרויות הבילוי בו. הכל במטרה להעניק לקהל לקוחותינו, את השירות הטוב והמגוון ביותר האפשרי".

 

 

צילום: יחצ הקריון

 

להלן פירוט האירועים ביום חמישי ה-21.3 במדרחוב של הקניון:

בעשה 18:00- דאנס סטורי הלהיט שמרקיד את כל הנוער

בשעה 20:00 – להקת גברבנד – יגרמו לכם לזוז

בשעה 21:30- להקת מוניקה סקס מאחרים את יזהר אשדות