כותרות אחרונות
Search

קניון עזריאלי תל אביב הציג: "Pink party" – תצוגת אופנה בהשתתפות נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד.

צילום: בלה שחר

קניון עזריאלי תל אביב הציג: "Pink party"

 תצוגת אופנה של יאנה דרום וסלונה בהשתתפות נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד.

יאנה דרום בעלת חברת "YANA FASHION" המציעה הלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים אשר נאלצו לעבור כריתת שד כתוצאה ממחלת הסרטן.

 

יאנה דרום בעלת חברת "YANA FASHION" – צילום: בלה שחר

 

לרגל פתיחת עונת הקיץ בישראל, קניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם סלונה והמעצבת יאנה דרום השיק תצוגת אופנה בהשתתפות 20 נשים אשר מתמודדות ומחלימות מסרטן השד, אשר צעדו על המסלול עם פריטי אופנה ובגדי ים המיועדים לנשים שעברו כריתת שד.

 

הנחתה את האירוע שרון חזיז – צילום: בלה שחר

 

התצוגה התקיימה על גג קניון עזריאלי תל אביב ובין הצועדות על המסלול נראו גל גברעם ואמה אשר החלימה ממחלת הסרטן . את האירוע הנחתה בחן רב שרון חזיז שהחלימה אף היא ממחלת הסרטן.

 

גל גברעם ואמא שלה – צילום: בלה שחר

 

לרגל פתיחת עונת הקיץ בישראל, קניון עזריאלי תל אביב בשיתוף פעולה עם "סלונה" והמעצבת יאנה דרום השיקו תצוגת אופנה בהשתתפות 20 נשים המתמודדות ומחלימות מסרטן השד, אשר צעדו על המסלול עם פריטי אופנה ובגדי ים המיועדים במיוחד לנשים עם פרוטזת שד, לאחר כריתת השדיים כתוצאה ממחלת הסרטן.

 

ברקע בצהוב נציגת חברת "סלונה" , צילום: בלה שחר

 

הנשים צעדו על המסלול כשהן לבושות בפריטי לבוש של חברת האופנה "רנואר" וכן, בבגדי הים של חברת האופנה "YANA FASHION" תוך שהן חושפות את הנשיות שלהן וזאת למרות המחלה אתה הן נלחמות.

 

צילום: בלה שחר

 

את הרעיון לתצוגה יזמה יאנה דרום, בת ה- 36 ואמא לשלושה ילדים, אשר בגיל 28 ובהריונה הראשון גילתה שהיא חולה בסרטן השד. לאחר שעברה אין ספור טיפולים כימותרפיים, הקרנות וניתוח כריתת שד עם שחזור שד שנכשל, הבינה כי אין מענה להלבשה תחתונה לנשים עם פרוטזות ופתחה את חברת "YANA FASHION" הנותנת מענה לנשים אלו.

 

צילום: בלה שחר

 

"YANA FASHION" קיימת משנת 2014 ומונה 3 חנויות בחיפה, תל אביב ובנימינה ומיועדת רק לנשים שחולות ומחלימות מסרטן הדש ומציעה מוצרים כמו: מטפחות ראש, פתרונות שיער ייחודיים, פרוטזות, פטמות, הלבשה תחתונה ובגדי ים. כל הנשים שעובדות בחנויות הן נשים שחלו בעצמן והחנויות מהוות להן מרכז של תמיכה וחיבוק.

 

צילום: בלה שחר

 

אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב: "כקניון הרואה עצמו חלק בלתי נפרד מהקהילה בה הוא פועל, אנו גאים על ההזדמנות לקחת חלק באירוע משמעותי בעל ערך חברתי כה חשוב. קניון עזריאלי מעבר לחוויית השופינג הייחודית , פועל כל העת ויוזם אירועים ומיזמים בתחום האופנה , התרבות והפנאי למען לקוחותיו ולקידום מטרות חשובות כגון זו".

 

צילום: בלה שחר

 

גילי סיוון כהן במאית , סטיילינג והפקת התצוגה: ״זכות גדולה בשבילי לעשות תצוגה שכזו, ולהיות חלק מתמונה מנצחת של נשים לביאות אמיתיות. במהלך המדידות לתצוגה וההכנות , התוודעתי לראשונה  לסיפורים האישיים של כל אחת , בכינו, התחבקנו , התרגשנו ורק אז התפנינו לבחור בגד לתצוגה. היה מרגש ועוצמתי , רובן  פעם ראשונה על המסלול ונראה לי שגם בקהל לא  שארה עין יבשה״

 

צילום: בלה שחר

צילום: בלה שחר