כותרות אחרונות
Search

קניון G כפר סבא מציע פעילות התפתחותית מהנה לתינוקות ולהוריהם, בהדרכתה של יעל בורשטיין.

קניון G  כפר סבא מציע פעילות התפתחותית מהנה לתינוקות ולהוריהם, בהדרכתה של יעל בורשטיין.

 קניון G כפר סבא יקיים בימי שלישי בין השעות 10:00-10:45 פעילות התפתחותית לתינוקות בגילאי 0-6 חודשים ופעילות נוספת בין השעות 10:45-11:30 לגילאי חצי שנה ומעלה.

הכניסה חופשית לקהל הרחב ומתקיימת מול משחקיית פעלטון בקומה העליונה !

 

10:00-10:45- לגילאי 0-6 חודשים:

"מתפתחים ביחד"- מפגש בן 45 דקות המותאם לתינוקות מגילאי לידה עד 6 חודשים. במפגשים המדריכה תלווה את התינוק לאורך המסע המרתק של ההתפתחות ואת ההורה בתפקיד המשמעותי, האינטנסיבי והמורכב ביותר- ההורות.

במהלך המפגשים יינתנו כלים פרקטיים להתנהלות היומיומית עם התינוק, הדרכה והכוונה  על מנת ליצור הורות אפקטיבית. הפעילות תתקיים בשילוב מוסיקה ואביזרים והמפגש יתקיים בנוכחות אימהות/ אבות ותינוקות אשר נמצאים באותו שלב התפתחותי.

 

10:45-11:30- לגילאי חצי שנה ועד שנה+

"גדלים ונהנים"- פעילות מוזיקלית של 45 דקות המותאמת לתינוקות מגילאי חצי שנה עד שנה+. במפגשים, ההורה והילד ישירו, ירקדו, ישמעו סיפורים קצרים עם טעם של עוד ויכירו עולם מרגש של חוויות ראשונות.

המפגשים מפתחים את הקשר בין ההורה והפעוט תוך יצירת חוויות חיוביות משותפות. המפגש עשיר בגירויים צבעוניים נעימים ומעניינים ומקנה להורים כלים פשוטים לפיתוח השפה, הדמיון והיכולת המוטורית של הפעוטות.

 

צילום שאטרסטוק

 

מידע על יעל בורשטיין

בעלת M.A בפסיכולוגיה חברתית, מדריכת ליווי התפתחותי לתינוקות בשיטת צעד ראשון. את הכשרתה בתחום הליווי ההתפתחותי עברה במקביל להפיכתה לאם (כיום אם לשלושה) והמידע שרכשה בלימודיה סייע לה בתחושת הביטחון בגידול ילדיה ואת שלמדה מנסה להעניק לאימהות ולאבות מתחילים בסדנאות הליווי ההתפתחותי.

 

בסדנה אנו חווים עם הקטנטנים תהליכים של מגע, תנועה וריקוד התורמים להתפתחות המוטורית, לקשר עם האימהות והאבות, וכהכנה לשלבים ההתפתחותיים השונים. כמו כן, משלבת בורנשטיין הרצאות קטנות הנוגעות להתפתחות ולצרכי הקטנטנים.