כותרות אחרונות
Search

קניוני עזריאלי ואתר הקניות AZRIELI.COM מדווחים על עלייה משמעותית בפדיונות וגידול המבקרים בקניונים בחג פסח 2018

הצרכנים מסתערים: קניוני עזריאלי ואתר הקניות AZRIELI.COM מדווחים על עלייה משמעותית בפדיונות וגידול המבקרים בקניונים בחג פסח 2018

כמידי שנה נערכים קניוני עזריאלי לתקופת החגים אשר נעמדים ברכישות מרובות בכל הרשתות בקניונים. קניוני עזריאלי מדווחים על עלייה של כ20% בכמות המבקרים וצמיחה של כ17% בפדיון הכללי ו25% בפדיון סקטור האופנה במהלך חג הפסח לעומת פסח אשתקד.

נתון שבלט מאוד השנה היה הקדמת הקניות ותנועת המבקרים בקניונים בשבועות שקדמו לחג ובחול המועד.

צילום: יח"צ

ניתן לציין כי השנה נמכר מספר רב של עזריאלי גיפטקארד, כרטיס המתנה הדיגיטלי של קבוצת קניוני עזריאלי המאפשר להעניק מתנה למימוש בעשרות מותגי אופנה ולייף סטייל בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ. הכרטיס, נמכר בהיקפים של מיליונים ומשמש כמתנה האידיאלית לעונת החגים בסקטור הפרטי ובמוסדי.

 

כמו כן, עזריאלי גיפטקארד זכה ב'מוצר השנה' בקטגוריית המתנות ונקבע על פי מדגם של אלפי צרכנים המתבקשים לדרג את המוצרים בפרמטרים שונים ועל ידי שופטים המשתתפים בפאנל, שמות בכירים ומוכרים מענפי השיווק והקמעונות בישראל. המוצר שציונו המשוקלל הוא הגבוה ביותר בכל קטגוריה, הוכרז כ’מוצר השנה'.

ירדן ואנחל – צילום: יח"צ

לא זאת בלבד, AZRIELI.COM ,אתר הקניות של קבוצת עזריאלי, מדווח על זינוק במכירות האתר סביב חג פסח וגידול של 60% ביחס למכירות בשנת 2017. האתר הציע הנחות מיוחדות לחג על אלפי מוצרים, בנוסף לקונים מעל 499 ש"ח באתר הוענק עזריאלי גיפטקארד בשווי 50 ש"ח מתנה.

 

על פי הדוחות המוצרים הבולטים שנרכשו בתקופה זו היו: מתנות למארחים ולילדים, בשמים ומוצרי טיפוח,  כלים לשולחן החג ולבישולים, אקססוריז לבית וריהוט, שואבי אבק לניקיונות החג, ביגוד חגיגי ומוצרים לטיולים וקמפינג. 

 

קבוצת קניוני עזריאלי

עזריאלי היא קבוצת הקניונים המובילה במדינה ובבעלותה 15 קניונים בפריסה ארצית:

קניון עזריאלי תל אביב,

קניון עזריאלי איילון ,

קניון עזריאלי הנגב,

קניון עזריאלי ירושלים (מלחה),

קניון עזריאלי חולון,

קניון עזריאלי הוד השרון (מרגלית),

קניון עזריאלי מודיעין,

קניון עזריאלי גבעתיים,

קניון עזריאלי חיפה,

קניון עזריאלי עכו,

קניון עזריאלי קריית אתא,

קניון עזריאלי רמלה,

קניון עזריאלי ראשונים.