כותרות אחרונות
Search

קרליין גאה להשיק קרם יום רב תועלתי בדרגת SPF 30

קרליין גאה להשיק:  Revival 55+ Expert Defense Day Cream SPF 30  קרם יום  רב תועלתי בדרגת SPF 30  מדובר בקרם יום  רב תועלתי, עם מסנני קרינת UVA+UVB בדרגת ,SPF 30 מצטרף לסדרת הזהב  Revival+ של קרליין ומיועד לחיזוק, מיצוק והזנה אינטנסיביים של  עור בוגר. הקרם מעניק הגנה בשעות היום ומועשר בסידן, פפטידים וחמאת שיאה. נבדק היפואלרגנית ומתאים גם לעור רגיש.

קרם יום 55+ הרב תועלתי החדש מצטרף לסדרת Revival+.  הקרם פותח במיוחד כדי להעניק לעור בוגר, המתמודד עם סימני גיל, מרכיבים חיוניים כמו סידן, מינרלים, פיטו אסטרוגנים, פפטידים וחמאת שיאה המעניקים לעור את כל ההזנה, החיזוק והמיצוק הנדרשים במטרה לשמור על מראה עור מוצק וחלק.

בעשור החמישי והשישי בחייה של כל אישה, יורדת עוצמת התחדשות התאים בשכבות העור. ההאטה גורמת להופעה של כל הסימנים המעידים על הגיל הכרונולוגי: יובש, קמטים עמוקים,שכבת העור העליונה הופכת דקה יותר ומאבדת את הגוון הוורדרד, מגלה רפיון, צניחה וחוסר גמישות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהמרכיבים החיוניים לשמירה על המראה הצעיר מדלדלים עם הגיל והעור מתקשה לקבל את הרמות הגבוהות של הוויטמינים, מינרלים ולחות הנחוצים להפעלת מנגנוני ההתחדשות וההגנה.

careline 1

צילום: מוטי פישביין

קרם היום הרב תועלתי 55+ המושק בימים אלה בסדרת ריבייבל  נותן מענה מיידי לצרכי העור הבוגר – הקרם מועשר בסידן זמין המשולב בקומפלקס מינרלים של אבץ ומגנזיום. המינרלים מחזקים את כל המערכת התומכת של העור ומאפשרים לו לתפקד בצורה אופטימלית.

מכיל בנוסף רמה גבוהה של מרכיבי לחות יעילים המעשירים את העור בלחות זמינה ומיידית כמו חמאת שיאה וחומצה היאלורונית. פפטידים יחודיים מסייעים למיצוק העור, עידון ומניעת קמטים. איזופלאבונים (פיטו-אסטרוגן) ממקור צמחי, מדמים את פעילות הורמון האסטרוגן (היורד באופן חד לאחר גיל 50) ועוזרים לשמור על מוצקות וגמישות ומונעים את הרפיון המאפיין עור בוגר.

הפורמולה מכילה מסנני קרינה מהדור החדש המעניקים לעור הגנה מלאה ורחבה מפני כל סוגי הקרינה (UVA BALANCE העומד בתקן האירופאי המחמיר).

הקרם במרקם העשיר מעניק תחושה משיית בזמן המריחה. הקרם נמס אל תוך העור ומותיר אותו עדין ורך למגע, מוגן מפני קרינה ורווי לחות. מומלץ לשימוש כל בוקר מחדש ומשמש בסיס אידיאלי לאיפור.

חשיבות הסידן בטיפוח עור בוגר

הסידן (קלציום) משתתף כמעט בכל התהליכים הביולוגיים בגוף האדם החל מחוזק העצמות, שיניים, הציפורניים, והשיער, הפעלת מנגנון המסרים החשמליים בין התאים ובינם לבין המוח (איתות תאי).  כמינרל חיוני הוא משמש כמרכיב פעיל בשמירה על שלמות שכבת התאים העליונה (השכבה הקרנית) ומסייע להעברת לחות פנימה ומניעת התנדפות של לחות מהעור כלפי חוץ. מאגרי הסידן בגוף מדלדלים ככל שעולים בגיל. לקיחת סידן יומית בגילאים מבוגרים מסייעת לשמור על שלמות השלד, צפיפות השיער ובעיקר מונעת תהליכי הזדקנות מוקדמים בעור המתבטאים ביובש מוגבר, העמקת קמטים ורפיון עור, מראה אפרורי, דק וחלש נתון להשפעות מיידיות של קרינה וזיהום סביבתי.

careline 2

הקרם החדש ריבייבל 55+ מספק לעור את כמות הסידן הנחוצה לשמירה על מראה עור מוצק ומתוח,

מוצרים נוספים בסדרת ריבייבל: קרם יום משקם SPF15, קרם לילה, סרום וקרם עיניים,

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות

 

צילום: מוטי פישביין