כותרות אחרונות
Search

"קשת רפואה" פתחה מרכז מומחים רב תחומי לשרותי רפואה פרטיים במבשרת ציון.

בתמונה מימין: ד"ר עידו ליסי, ליאורה הלר, ד"ר אודי רייך, פרו"פ טל צ'רנוביצקי, בהשקת חטיבת האסתטיקה של קשת רפואה – צילום יח"צ

 

"קשת רפואה" פתחה מרכז מומחים רב תחומי לשרותי רפואה פרטיים במבשרת ציון.

המרכז מספק מעטפת שלמה של שירותי רפואה פרטית אינטגרטיביים במגוון תחומים: רפואה קונבנציונאלית, רפואה משלימה ופיזיותרפיה תחת קורת גג אחת.

 

"קשת רפואה", מרכז רב תחומי לשירותי רפואה פרטיים, נפתח בימים אלו מבשרת ציון במטרה להעניק מענה לתושבי האזור המבקשים לקבל שירותי רפואה איכותיים ברמה גבוהה, תחת קורת גג אחת.

 

את המרכז הקימו שני שותפים, ליאורה הלר וד"ר דוד דביר, ולשניהם ניסיון ארוך שנים בעבודה במסגרת הרפואה הציבורית: הלר שלה ניסיון של מעל 27 שנים בתחום הרפואה הציבורית, שמשה כמנהלת  האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי בילינסון מקבוצת כללית ולאחר מכן כמנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז השיקומי רעות, ושם גם פגשה את שותפה לדרך, ד"ר דביר, מומחה ברפואת משפחה, מנהל רפואי ויועץ סוכרת והשמנת יתר.

 

מחקרים מוכיחים, והרפואה הקונבנציונאלית כבר מזמן הפנימה את זה, שרפואה איכותית היא רפואה שמשלבת טיפולים קונבנציונאליים עם טיפולים מתחום הרפואה המשלימה והפיזיותרפיה. במרכז קיימת חטיבה גדולה של רפואה משלימה, בניהולו של עוז לוי, מטפל מומחה ברפואה סינית ויפנית. טיפולי הרפואה המשלימה ב'קשת רפואה' הם רבים ומגוונים וכוללים רפואה סינית, טיפולי מגע ותזונה. את מחלקת הפיזיותרפיה במרכז מוביל איגור רובינשטיין, אחד הפיזיותרפיסטים הטובים בארץ, שבנוסף מתמחה גם ברפואת ספורט ובין היתר מלווה את הנבחרת האולימפית של ישראל בהרמת משקולות.

 

בנוסף עומדים לרשות המטופלים ב"קשת רפואה" מומחים רפואיים מובילים בתחומי אורתופדיה, כאב, נוירולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, עור, עיניים, קרדיולוגיה, ריאות (ילדים ומבוגרים) וקשב וריכוז.  במרכז קיימת גם חטיבה לטיפולי אסתטיקה, אותה מובילים שלושה רופאים: ד"ר עידו ליסי, כירורג פלסטי, פרופ' טלי צ'רנוביצקי, רופאת עור, וד"ר אודי רייך, רופא עיניים, מומחה באוקולופלסטיקה (פלסטיקה של העין).

 

בתמונה מימין: ד"ר עידו ליסי, ליאורה הלר, ד"ר אודי רייך, פרו"פ טל צרנוביצקי, בהשקת חטיבת האסתטיקה של קשת רפואה – צילום יח"צ

 

ליאורה הלר: "הייחודיות של 'קשת רפואה' היא בגישת המערכים. למשל, מטופל עם כאבי גב ייבדק אצל אורתופד, אבל האורתופד לא יסתפק בכך ויתייעץ גם עם רופא כאב, ושניהם יתייעצו עם הפיזיותרפיסט, וביחד הם יבנו למטופל תוכנית טיפול שהכי מתאימה ונכונה לו, ואם יהיה צורך גם יפנו אותו לדיקור סיני. כל המכלול הזה קורה במרכז שלנו תחת קורת גג אחת."

 

ליאורה הלר מוסיפה: "דוגמה נוספת היא הטיפול בילד שסובל מבעיות קשב וריכוז: "הטיפול לא מתחיל ומסתיים רק במתן ריטלין, אם בכלל, וההורים גם מוזמנים לסדנאות בנושא שמועברות במרכז על ידי אוסנת יהודה, מומחית בתחום". 

 

מאפיין ייחודי נוסף הוא ביחס האישי המוענק לכל מטופל מרגע הגעתו למרכז.

 

ליאורה הלר: "אנחנו מעניקים יחס חם וליווי אישי לכל מטופל.  מנהלת המרכז וצוותו הולכים יד ביד עם המטופלים לכל התחנות, מוודאים שהם מבינים הכל ויודעים למי לפנות ומה נדרש מהם לעשות. צוות המרכז אף מסייע למטופלים בהליך הביורוקרטי מול חברות הביטוח לצורך מיצוי זכויות. מתברר שלמטופלים רבים יש ביטוח בריאות פרטי, המכסה חלק ניכר מעלויות הטיפולים, והם אפילו לא מודעים לכך ותפקידנו לסייע גם בכך.

 

המטופלים ב"קשת רפואה" נהנים מזמינות תורים מיידית (מקסימום שבועיים) לכל הרופאים והמטפלים וחלק מהרופאים עובדים בהסדרים עם ביטוחים משלימים של קופות החולים.

 

המרכז הרפואי "קשת רפואה" ממוקם קרוב לכביש 1 בכניסה למבשרת ציון, סמוך להדסה עין כרם ובקרבת בתי החולים הגדולים בירושלים. המיקום האסטרטגי שלו בסמוך לאפיק תנועה מרכזי, מאפשר לתושבי האזור כולל פרברי מודיעין, ליהנות משרותי רפואה פרטית באיכות, וברמת שירות מתקדמת. הגישה הנוחה למרכז מאפשרת גם למטופלים מרחבי הארץ המעוניינים בשירותי רפואה פרטיים ברמה הגבוהה ביותר, הגעה קלה ומהירה.

 

לאתר קשת רפואה:  https://keshet-refua.co.il/