כותרות אחרונות
Search

"רגעי קסם" לילדים – ברשת רמי לוי בשיתוף "ערוץ הופ" ו"רגעי קסם".

צילום יח"צ "רמי לוי שיווק השקמה"

 

"רגעי קסם" לילדים – ברשת "רמי לוי שיווק השקמה".

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יזמה בחודש אוגוסט בשיתוף "ערוץ הופ" ורגעי קסם פעילות מיוחדת לילדים ולהורים כדי להעסיק את הילדים בפעילות כיפית בזמן שההורים עורכים קניות.

 

 חנויות רשת "רמי לוי שיווק השקמה" ימותגו בשלטים עם הכוונות לפעילות לילדים ולהורים.

 

בכניסה לסניפים יחולקו לילדים חוברות עם מגוון של פעילויות, משחקים ציורים מתכונים ועוד…

 

בחמישה סניפים יהיו במהלך החודש גם בובות ענק של ערוץ הופ שהצטלמו עם הילדים.

 

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יזמה בימים אלו לתקופת חודש אוגוסט מיזם מיוחד לפעילות לילדים בזמן שהורים עורכים קניות – "רגעי קסם" ברשת.

 

צילום יח"צ "רמי לוי שיווק השקמה"

 

מיזם "רגעי קסם" מבוצע בשיתוף ערוץ הופ ומטרתו לארגן פעילות לילדים באמצעות שלטים מיוחדים שמוצבים בסניפים לדוגמא שלט – "בוא נחפש מילים שמתחרזות עם מה שמחכה בתוך האריזות ואם נמצא חרוז מתאים נחרז אתו משפט טעים" או שלט נוסף – "בואו נחפש דברים הפוכים מוצרים סגורים, מוצרים פתוחים, משהו רחב ומשהו צר, משהו ארוך ומשהו קצר" ועוד… השלטים יופזרו במהלך הסופר חפשו אותם ושחקו עם הילדים.

 

במקביל בכניסה לסניפים יחלקו לילדים חוברות ובהם מגוון של פעילויות, משחקים, ציורים, מתכונים חידות ועוד…

 

צילום יח"צ "רמי לוי שיווק השקמה"

 

בחמשת הסניפים  הבאים, תתקיים גם פעילות של בובות ענק של ערוץ "הופ": סניף רב חן ירושלים, סניף רמת החייל ת"א, סניף ביג ב"ש, סניף קניון חיפה בחיפה, סניף רעננה, יוצבו בובות של ערוץ הופ שילדים יוכלו להצטלם איתם. 

 

איציק כהן מנהל שיווק של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מציין: "שמבדיקה שערכה הרשת עולה שבתקופת חודש אוגוסט הרבה ילדים מתלווים לקניות של ההורים ברשתות ולכן הוחלט לייזום פעילות מיוחדת להנעים את זמנם של הילדים בזמן שההורים עורכים קניות".