כותרות אחרונות
Search

רגע לפני תערוכת העיצוב הגדולה בעולם, SALONE DEL MOBILE במילאנו חושף מותג התאורה "ARTEMIDE"

רגע לפני תערוכת העיצוב הגדולה בעולם, SALONE DEL MOBILE במילאנו חושף מותג התאורה "ARTEMIDE"   פיתוח חדשני ומרהיב: מגע יד משנה תאורה!

 

 לרגל תערוכת העיצוב הגדולה בעולם, SALONE DEL MOBILE במילאנו, חושפת ענקית התאורה האיטלקית ARTEMIDE את Huara- גוף תאורה אלגנטי, המשלב יסודות של עיצוב חדשני לטכנולוגיה מתקדמת.

 

באדיבות קמחי תאורה, צילום: ארטמידה איטליה

 

מאחוריו פילוסופיה הבוחנת את התפתחות התאורה מימי קדם ועד ימנו אנו ואת המעבר מהארה שמיימית המסתמכת על מקורות אור זמינים וטבעיים (כוכבים, שמש, ירח ומאוחר יותר אש) לתאורה אלקטרונית- ארגונומית מתקדמת.  

 

באדיבות קמחי תאורה, צילום: ארטמידה איטליה

 

את המנורה תכננו מעצבי סטודיו ELEMENTAL שיחד עם קברניטי המותג (המיובא ארצה על ידי חברת 'קמחי תאורה') בחרו לראשונה ליצור גוף תאורה המבוסס על אלקטרוניקה ולא, כנהוג, על הולכה חשמלית.  בראייתם תחום התאורה כולו יפנה בעתיד הקרוב לכיוון זה.

 

באדיבות קמחי תאורה, צילום ארטמידה איטליה

 

הפוטנציאל הייחודי של טכנולוגיית הארה זאת טמון ביכולתה לשאת מידע ולאפשר אינטראקציה שונה מזו שהכרנו, כך למשל המנורה החדשה מופעלת באופן אינטואיטיבי על ידי מישוש ומגע.  בצורתה מזכירה מנורת ה-Huara החדשה כוכב גלקטי דינמי תלת מימדי, המשתנה בהתאם למיקומו ביחס לכדור הארץ. ביסודה הוא שחור וכהה ועל ידי מגע חלקיה הופכים בהירים, דרכם פורצת אלומת האור. באופן זה מראה משתנה בהתאם לחלקים בהם נגע יד אדם ובכך ניתן לציור שלל עיצובים יצירתיים ומפתיעים.  

 

להשיג בקרוב ב'קמחי תאורה'- לח"י 23 ב"בwww.kamchi.co.il