כותרות אחרונות
Search

חברת רהיטי דורון נכנסת לתחום חדרי מבוגרים ומשיקה ליין של מיטות זוגיות במחירים אטרקטיביים במיוחד!

רהיטי דורון נכנסת לתחום חדרי מבוגרים  ומשיקה ליין של מיטות זוגיות  במחירים אטרקטיביים במיוחד!

חדר ההורים הוא הממלכה הפרטית של ההורים. הפריט המרכזי בחדר ההורים הוא המיטה הזוגית. בבואנו לבחור מיטה עלינו להתחשב בממדי החדר , ומיקום החלון והדלת  כך שניתן יהיה להכניס אליו מיטה, שלא תהיה גדולה מידי לחדר ולא קטנה מידי לשימוש ושהעיצוב יהיה לפי טעמנו וישתלב עם שאר הפריטים בחדר.

אופיר ליבר בעלים ומנכ"ל של חברת "רהיטי דורון" מספר לאנשי התקשורת איך רכש את "רהיטי דורון- צילום: אבי בר

חברת "רהיטי דורון" שתחום ההתמחות המקורי שלה היה רהיטים לילדים, משיקה לראשונה ליין צעיר, אופנתי ועדכני  של מיטות זוגיות בגודל 140 על  190 בסגנונות עיצוב שונים: מיטת רחף המשרה תחושת קלילות וניתוק מהרצפה, מיטה בסגנון מינימליסטי נמוכה, הכוללת רגלי מיטה קטנות ונמוכות לתחושה קרובה לרצפה ומיטות בוגרות וסולידיות עם ראשי מיטה ישרים.  המיטות מוצעות בצבעים: לבן, שמנת או בעץ אלון.

צילום: אלעד גוטמן

בנוסף ניתן  להעשיר את מראה המיטה ולהוסיף ראשי מיטה צבעוניים עם שידות תלויות ליד המיטה וכן קומודה ומראות שישלימו את מראה הבוגר של החדר.

מגוון המראות כולל צורות שונות-החל ממראה עגולה עם קצוות רכים או בצורת קפסולה עדינה ועד מראה מלבנית עם מסגרת אלומניום. עוד ניתן למצוא שולחן איפור הכולל ארונית ולשלב בו מראה.

צילום: אלעד גוטמן

להשלמת הרהיטים בחדר ההורים ניתן לשלב מגוון של ארונות קיר בגוונים תואמים עם דלתות, מראות  או ארונות הזזה עם טריקה שקטה ובטוחה.   כמו כן המיטות החדשות משתלבות בקלות בעיצוב החדר, הן איכותיות ומעוצבות ומוצעות כעת במחירי השקה אטרקטיביים ביותר.

בנוסף מציעים רהיטי דורון תעודת אחריות למשך 3 שנים, זמן אספקה מדויק ובהתחייבות וביטחון בקנייה: קודם מקבלים את המיטות ואחר כך משלמים עליהן!

מחירי המיטות ישווקו במחירים אטרקטיביים במיוחד: מיטה זוגית לצרכן החל מ- 1000 ₪ ועד 1200 ₪. (ללא מזרן)

אתר החברה –   www.doron1949.co.il