כותרות אחרונות
Search

רואים רחוק: "אופל גרנלנד" החדש מקבל מערכת ראיית לילה.

אופל וייזור עם מערכת לראיית לילה ותאורת IntelliLux LED Pixel Light – צילום: יח"צ חו"ל

 

 

רואים רחוק: אופל גרנלנד מקבל מערכת ראיית לילה

* במבט מהיר: כל יתרונות צילום וידאו לראיית לילה.

* זיהוי מוקדם: ראיית אינפרה-אדום עד מרחק של 100 מטר.

* בכורה באופל: מערכת ראיית לילה מבוססת מצלמה נוספת לאופל גרנדלנד.

* בטיחות כפולה: מערכת ראיית לילה בשילוב עם פנסי IntelliLux LED Pixel Light הופכים את הלילה ליום.

 

רוסלסהיים. אופל גרנלנד החדש מצויד במערכות טכנולוגיות מתקדמות ומערכות סיוע אשר הופכות את מלאכת הנהיגה לנוחה, קלה ומעל הכל, בטוחה יותר. אחת מטכנולוגיות אלה אשר בולטת ביותר בזמני חורף, חשיכה ותנאי ראות ירודה, היא מערכת לראיית לילה. ספינת הדגל של אופל, ה-SUV אשר זמין גם עם מערכת פלאג-אין-היברידית חזקה, הוא הראשון לקבל את מערכת ראיית הלילה החדשנית. בדומה למערכת התאורה האדפטיבית IntelliLux LED Pixel Light, מערכת ראיית הלילה מסייעת לנהגי אופל גרנלנד לזהות בני אדם ובעלי חיים מבעוד מועד. שתי מערכות אלה הופכות את הלילה ליום ומעלות את רמת הבטיחות של משתמשי הדרך בשעות הערביים ותנאי חשיכה.

 

אופל וייזור עם מערכת לראיית לילה ותאורת IntelliLux LED Pixel Light.

 

אופל גרנדלנד החדש משלב עיצוב טהור וקשוח עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. חזית הוויזור החדשה של אופל לא רק מושכת תשומת לב, אלא גם מאפשרת שילוב חכם של מערכות מתקדמות באופן בלתי נראה ובכך מאחדת בין עיצוב לטכנולוגיה. אחת ממערכות טכנולוגיות אלה, היא מערכת ראיית לילה מבוססת מצלמה, אשר חוגגת את הופעת הבכורה שלה במותג אופל בגרנדלנד החדש. בסרטון YouTube זה ניתן לראות את אופן פעולת מערכת ראיית הלילה ויתרונותיה בפחות מדקת צפייה.

 

מצלמת האינפרה-אדום אשר מוסתרת מאחורי האופל ווייזור הופכת את הנהיגה בלילה לבטוחה יותר, במיוחד בכבישים דלי תאורה או ביערות. מערכת ראיית הלילה מזהה בני אדם ובעלי חיים ממרחק של עד 100 מטר לפנים בכיוון נסיעת האופל גרנדלנד, בהתבסס על הבדל טמפרטורת הגוף שלהם מטמפרטורת הסביבה. ברגע שהמצלמה מזהה הולך רגל, רוכב אופניים או בעל חיים בצד הדרך, היא מראה את מיקומם על גבי מסך ה-12 אינץ' שבמרכז הפיור-פאנל בתא הנוסעים. האדם או בעל החיים מודגשים בצבע, מובחנים באופן ברור מסביבתם. בעזרת מערכת זו, נהגי אופל גרנדלנד יכולים לזהות מבעוד מועד ומוקדם ככל הניתן מצבים מסוכנים בכיוון נסיעתם ולנקוט פעולות מניעתיות כמו שינוי כיוון ומהירות כדי למנוע תאונה.

 

אופל וייזור עם מערכת לראיית לילה ותאורת IntelliLux LED Pixel Light – צילום: יח"צ חו"ל

 

מערכת ראיית הלילה זמינה באופל גרנדלנד בשילוב עם מערכת התאורה האדפטיבית IntelliLux LED Pixel Light. גם מערכת זו משולבת בחזית הווייזור של אופל ובה 168 יחידות LED (84 בכל פנס) והיא יוצרת שטח הארה אחיד בהתאם לתנאי הנהיגה והסביבה, מבלי לגרום לסנוור של שאר משתמשי הדרך. פונקציית המטריקס מכבה באופן מדויק ותוך אלפיות השניה יחידות תאורה כדי למנוע סנוור, בזמן ששאר השטח מלפנים נשאר מואר. יחד, שתי ערכות אלה מציעות בטיחות כפולה, הופכות את הלילה ליום ומבטיחות נהיגה רגועה, גם בתנאי ראות קשים.

 

אודות אופל:

אופל הנה אחת מיצרניות הרכב הגדולות באירופה ומובילה בהפחתת פליטת CO2 הודות למתקפת החשמול הנרחבת שלה. החברה נוסדה על ידי אדם אופל ברוסלסהיים, גרמניה, בשנת 1862 והחלה לבנות מכוניות בשנת 1899. אופל היא חלק מ-Stellantis NV, מובילה עולמית שהותאמה לעידן החדש של ניידות בת-קיימא כתוצאה מהמיזוג בין Groupe PSA ו-FCA בינואר 2021. יחד עם המותג האח הבריטי Vauxhall, החברה מיוצגת ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם וממשיכה להיכנס לשווקים בינלאומיים חדשים. אופל מיישמת כעת בעקביות את אסטרטגיית החשמול שלה כדי להבטיח הצלחה בת קיימא ולהבטיח שדרישות הניידות העתידיות של הלקוחות ייענו. עד 2024, כל דגם אופל יהיה זמין בגרסה מחושמלת. החל משנת 2028, אופל תתמקד לחלוטין בכלי רכב חשמליים סוללות באירופה.

 

אתר אופל: https://www.media.stellantis.com/em-en/opel