כותרות אחרונות
Search

"ריחות וטעמים"- השוק שלך ברמת השרון" משיק תפריט חורף מרענן….

"ריחות וטעמים"- השוק שלך ברמת השרון"

 שוק ריחות וטעמים ברמת השרון משיק  לרגל החורף תפריט חורפי מצוין הכולל מגוון תבשילים בבישול ביתי אותנטי. בנוסף, מוצע בחמישי ושישי אוכל ביתי מכל העדות אך גולת הכותרת הינם הבישולים  העירקים של אמא  פרחייה שאפשר גם לקחת הביתה.

המסעדנית  והיזמית הקולינרית המובילה לימור אורן ( מנכ"לית ג'ירף, מנכ"לית  ג'פניקה, TYO,)  ובן זוגה עודד שהרבני יועץ מס ,משפטן וסוחר ירקות מזה 20 שנה  , השיקו בראש השנה באזור המוסכים המתפתח והמדובר ברמת השרון,  שוק חדש, בקונספט שקיבל את השם "ריחות וטעמים".  בהקמת השוק החדש, המשתרע על פני כ- 300  מ"ר, הושקעו כ-1,000,000 ₪ והוא מיועד להיות השוק הראשון מבין רשת שווקים עם קונספט ייחודי שיוקמו במהלך השנים הקרובות בערים שונות ברחבי הארץ.

teamim 2

לימור אורן המסעדנית והיזמית ובן זוגה עודד שהרבני הירקן המשפטן

עשרות עיתונאים, בלוגרים ומובילי דעה התקבצו במתחם "ריחות וטעמים" ברחוב החרש 8 רמת השרון, כדי לחוות חוויה קולינרית יוצאת מהכלל וכבר בכניסה למתחם יכולת לחוש בריחות של בישולים. קבלת הפנים החמה שחיכתה לבאים בכניסה למתחם, עשתה את שלה ולא יכולת שלא להיסחף אל תוך ההמולה הקולינרית, לטעום מהמעדנים הרבים והמגוונים שהוגשו לשולחנות וליהנות משעה קסומה. היזמים לימור ועודד הסתובבו בין השולחנות, ענו על שאלות ובעיקר נתנו לאורחים תחושה של בית ושל חמימות מפנקת.

"ריחות וטעמים" נבנה במודל ייחודי המשלב השראות משווקי האיכרים בתאילנד, רומא, ברצלונה, לונדון ואף שוק לוינסקי בתל אביב, וחנויות אחרות המתמחות במכרית מזון איכותי וביתי והכל תחת קורת גג אחת. השוק פועל תחת הסיסמה: "כמה שיותר קרוב לאדמה, כמה שיותר קרוב ליצרן, כמה שיותר קרוב לטבע" ובהתאם, לכך ניבנו כלל החללים והדוכנים ב"ריחות וטעמים" מעץ ממוחזר. השוק מציע, תוצרת חקלאית מגוונות, במחירים הוגנים, ללא פערי תיווך. השוק כולל למעלה מ-1000 מוצרים , דוכנים  וברים של אוכל. עוד מציע השוק-  דוכני פירות וירקות, מחלקת תבלינים, מחלקת חמוצים ,מחלקת יין, מחלקת שמנים, מחלקת טחינה וחלווה, מחלקת עוגות ועוגיות, מחלקת שימורים, מחלקת קטניות, גבינות , עמדת שייקים , עגלת פירות חתוכים, מחלקת ריבות תוצרת בית ועוד. השוק מתוכנן בהמשך דרכו גם לפעול כשוק לילה ( יתחיל בימי חמישי )ולשלב הופעות מוזיקה עם הפתעות קולינריות מתחלפות, סדנאות שף למבוגרים וילדים, אירוח שפים מובילים ועוד.

"ריחות וטעמים" מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של טעמים, צבעים וריחות שכוללים בר חופשי (בופה) המציע מגוון ארוחות בוקר הכוללות מגוון סלטים, ירקות וביצים  (49 ₪ לארוחה חופשית כולל שתיה) וארוחות צהריים חורפיות הכוללות מגוון תבשילים ביתיים מהבילים ומנחמים מעדות ומטבחים שונים מרחבי העולם- סוגי חמין שונים, ממולאים, קובות, מפרום וסלטים שונים( ארוחה חופשית 49 ₪ ) לארוחות הבוקר והצהריים אין תפריט קבוע- כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק וההשראות הקולינריות של הבשלנים השונים. בימי חמישי ושישי מוצע במקום אוכל בייתי מוכן לקחת הביתה. מדובר בשלל תבשילים ביתיים, מעשי ידיה של אמא פרחיה, הכל טרי ונעשה במקום-  תבשילים עירקים ,ממולאים קובות ומטעמים בלתי נשכחים נוספים מהמטבח העירקי ושאר המטבחים והעדות . 

teamim 3

בנוסף מציע המקום את חלל החנות והמרפסת המקורה לקיום אירועים אינטימיים (עד 100 איש) באווירת שוק עליזה, במסגרתם יוגש תפריט החורף הביתי של המקום.

ב"ריחות וטעמים" מציע מספר יתרונות לצרכן – לראשונה בישראל יעניק השוק תעודת אחריות על הפירות והירקות שימכרו, ותתאפשר החזרת מוצרים שנקנו פגומים. יזמי השוק מבטיחים אסטרטגיית מחיר הוגנת, אשר תמנף עבור הלקוח את ניסיונם הרב של היזמים בתחום הקמעונאות ותציע מחירים ללא פערי טיווח; טעימות בכל דוכני השוק; מגוון המוצרים; טריותם; אפשרות של הכנת הזמנות מראש; אפשרות למשלוחים.

 

לדברי היזמית לימור אורן :" אנו גאים על המיזם החדש אשר יביא את הפריפריה על טעמיה, ריחותיה וצבעיה, בתחילה לרמת השרון ולאחר מכן לערים נוספות ברחבי הארץ. הקונספט של ריחות וטעמים הינו- 'כמה שיותר קרוב לאדמה, כמה שיותר קרוב ליצרן, כמה שיותר קרוב לטבע' ובהתאם לכך, שוק האיכרים ישנה את פניו בכל יום מחדש בהתאם לטבע, לאדמה ולמצב הרוח של בעליו.. 'ריחות וטעמים' הוא תוצר האהבה והתשוקה של כל אחד מבני הזוג  לעסק- אני מתחום האירוח והמסעדנות ועודד בן זוגי ושותפי הנושם חי ואוכל שוק כל ימי חייו , ומניסיונו הקמעוני הרב. אנו מאמינים שהשוק יהפוך למוסד קולינרי שמשלב תחת קורת גג אחת חווית צריכה אחרת של חומרי גלם איכותיים במחירים הוגנים וחווית אכילה בלתי נשכחת בתוך השוק".

לדברי היזם עודד שרהבני:" מהיום שאני זוכר את עצמי, העסק של הורי היה מרכז השכונה בשל אישיותה של אמי . אמא הייתה  עומדת על הקופה מידי יום, ביד אחת שוקלת וביד השנייה מטגנת חצילים לסביח, קובות ומבשלת ממולאים. אוכל מביא שמחה בכל מקום. אמא תמיד חשבה מחוץ לקופסא, בחרה לא לזרוק כלום ותמיד דאגה להפוך את הפירות והירקות שנותרו, לריבות, רטבים, ממרחים שקשוקה ועוד. אין מתחרה לחמוצים של פירחיה שנהגה להאכיל את כל השכונה. מכל זה יוכלו ליהנות הלקוחות והיא תשתלב במיזם החדש עם אישיותה, מאכליה ומתכוניה – ולא לשכוח 7 כוסות קפה שחור ביום" .


עודד  שהרבני יועץ מס ומשפטן, בעל חברה בשם STAX  המתמחה בפתרונות מיסוי, ניהל ב-20 שנה האחרונות את חנות הירקות המשפחתית ברמת השרון , עסק שהוקם עי הוריו לפני למעלה מ- 40 שנה . לימודי ראיית החשבון נקטעו בעקבות מחלה של האב ועודד נכנס לניהולו השוטף של העסק המשפחתי. עודד מבצע רכש טרי איכותי ויום יומי מזה 20 שנה מחקלאים מגדלים ומהשוק הסיטונאי .לימור אורן , מהמסעדניות המובילות בתחום הקולינרי בישראל, עוסקת בתחום המסעדנות והאירוח קרוב ל-3 עשרים. לימור שימשה סמנכ"לית תפעול גן אורנים בתקופתו המשגשגת,  סמנכ"ל התפעול ומנכל"ית  רשת ג'ירף במשך 7 שנים, מנכ"לית רשת ג'פניקה ובנוסף ניהלה את קפה comme il faut,ניהלה את השוק המוסדי בתה ויסוצקי ,סמנכ"ל רשת אפרופו, ייעצה וליוותה את הקמתן של עשרות מסעדות בינהן TYO, ועוד.

בשל המיזם החדש מעתיקים לימור ועודד את כל העסקים הנוספים שלהם לחלל השוק כמו כן את מקום מגוריהם . "אין לנו זמן לבזבז על הכבישים ואנו צריכים את הילדים קרובים אלינו הם חלק בלתי נפרד מהעסק".

"ריחות וטעמים"- החרש 8 אזה"ת רמת השרון, א-ה 08:00-22:00 , ו- 10:00-16:00

בימי חמישי ושישי – אוכל בייתי עירקי של אמא פרחיה