כותרות אחרונות
Search

חברת דיוק אופיטקס משיקה את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2015

 

 COLLECTION BY DUKE OPTICS  2015  

חברת דיוק אופיטקס משיקה את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2015 של מותגי הבוטיק המובילים: MYKITA, BARTON PARREIRA, ILLESTEVA, GENTLE MONSTER, DITA, THOM BROWNE, SPEKTRE, RED BULL RACING, BALMAIN. המציעים מגוון רחב של משקפי שמש אופנתיים לפי הטרנדים הבולטים של העונה החמה ביניהם: משקפי שמש בצבעוניות מגוונת, משקפיים עם מסגרות מרובעות, עדשות מראה צבעוניות, משקפי אוברסייז, משקפי שמש עם מסגרות חתולית ועוד..

diuk mikita 1

MYKITA

קולקציית הקיץ 2015 מתאפיינת העונה בשני קווים מרכזיים:

הראשון, מציג את  הקו הנקי והקלאסי של המותג, במסגרות המאפיינות את הזהות העיצובית של mykita עם התאמה לטרנדים נוכחיים. כך ניתן לראות בקולקציה מסגרות אובר סייז ולצידן מסגרות עגולות, המתאפיינות בגשר אף כפול וטרנדי. צבעוניות אחידה השומרת על חזות קלאסית ואלגנטית בשילוב עדשות צבעוניות המעניקות זריקת אוונגרדיות מעניינת ומקורית מבלי לפגוע בקווים הנקיים והקלאסיים.

הקו השני, מציג קולקציה בצבעוניות מתפרצת: מסגרות בשלל צורות וטקסטורות סופר טרנדיות. המסגרות עשויות כולן מחומרים איכותיים שהעיקרי מבניהם הוא אצטט- המורכב מכותנה המשולבת בפיגמנטים מקשת צבעים רחבה. בקולקציה נראה מסגרות עגולות בצבעוניות עזה, הדפסים חייתים שנשארו איתנו מהעונה הקודמת, מסגרות חתוליות בצבעים מלאים ועזים לצד מסגרות צבעוניות  בצבעי פסטל קיציים וגשר אף כפול וטרנדי.

המותג ידוע בשל שתופי הפעולה האופנתיים אותם משיק מידי עונה ביניהם ניתן למצוא עיצובים של מרג'לה, דמיר דומא ועוד…

טווח מחירים:

2,900-3,200 ₪

אודות המותג

בית MYKITA, הוקם בשנת 2003 בברלין, גרמניה על ידי ארבעת המעצבים המנוסים: מוריץ קרוגר, פיליפ הופמן, דניאל הופמן והראלד גוטשלינג.

הם החלו את דרכם המשותפת כשפליפ הופמן והראלד גוטשלינג נפגשו בזמן לימודיהם האקדמאים לעיצוב תעשייתי באוניברסיטת ברלין לאומנויות, וחברו יחדיו לפרוייקט משותף. במסגרת הפרוייקט הם הגו את הרעיון לעצב משקפיים המבוססות על אומנות המסורת היפנית – אוריגמי, ללא הלחמות או ברגים.

לאחר לימודיהם היו פליפ הופמן והראלד גוטשלינג ממייסדי ומעצבי חברת ic! Berlin, אך בשנת 2003 הם פרשו מהחברה וכשהם מחזיקים בעיצוב המנצח, משנות הקולג', חברו למוריץ, ולדניאל – האח הארכיטקט של הופמן כשותפים, וביחד הקימו את MYKITA. בשנת 2004 .

יג המותג את קולקציית המשקפיים הראשונה, וכל השאר היסטוריה. מתחילת דרכו של המותג, התאפיינה החתימה העיצובית של המותג בסגנון עיצובי ברור, איכות מוצר מעולה ופוטנציאל חדשנות אדיר, כל אלו סייעו למותג להגיע למקומו הנוכחי כאחד מהמותגים המובילים בתעשיית האופטיקה הבינלאומית.

diuk barton 1

BARTON PERREIRA

ברטון פררה ביססו עצמם כחברה מובילה בשוק משקפי היוקרה, על ידי בניית טכנולוגיה מהפכנית המשולבת עם סטייל אומנותי ועיצוב גאוני שאין שני לו.

המשקפיים מבית המותג עשויים חומרים איכותיים ובעבודת יד המבוצעת על ידי אנשי מקצוע מיומנים, כמו כן המשקפיים מיוצרים בכמויות קטנות כך שהתוצאה הסופית היא מסגרות אקסקלוסיביות, יוקרתיות וייחודיות.

קולקציית הקיץ משלבת את הטרנדים המובילים של עולם האופנה וביניהם: מסגרות שקופות לצד מסגרות בהדפסי חברבורות ובהדפסים מנוחשים, מסגרות בטקסטורת עץ ובצבעוניות טרנדית בכחול נייבי ובורדו יין, מסגרות מתכת אובאליות בשילובי צבעים ובגימור מבריק ואלגנטי, ומשקפיים עגולים בצבעים קיציים בצהוב וכתום עז.

טווח מחירים:

2,500-2950 ₪

אודות המותג

ביל ברטון ופאטי פררה, שני אנשים יצירתיים עם מוחות מבריקים שבשנת 2007 חברו והקימו את מותג היוקרה ברטון פררה. השניים הכירו בחברת אוליבר פיפלס שם עבדו פאטי כמעצבת המותג וביל כנשיא. ברטון הוא מקור ידע בלתי נלאה בכל הקשור לעסקים בשוק משקפי היוקרה. וידע כידוע הוא כוח, אותו הוא מביא כנכס לשותפות עם פררה.

פאטי פררה  הינה הצד האומנותי-עיצובי בצמד, החלה את הקריירה באוליבר פיפלס. תפקידה שם התפתח עם השנים והיא אף רכשה ניסיון רב תוך פיתוח טעם וחזון עיצוב ייחודי. פעמים רבות לאורך השנים נקראה פררה לייעץ לחברות שונות בפיתוח קו המשקפים של מותגיהם. לא לחינם משווים אותה בתעשייה למידס, מהמיתולוגיה היוונית, שהפך כל דבר שנגע בו לזהב. היא עשתה זאת עבור מגוון מותגי יוקרה כגון: פול סמית, מיו מיו, גיל סאנדר, ורה וונג ועוד. בנוסף, שיתפה פררה פעולה עם רשת החנויות הידועה בארניס במטרה לשחזר את מסגרת המשקפיים האיקוניים של הבמאי המוערך אלברט מייסלס.

diuk alstuvia 1

ILLESTEVA

המותג ששואב השראתו מהעיר ניו יורק בה הוקם בשנת 2009 ממשיך גם העונה בקו  הטרנדי והאופנתי ומציע מגוון רחב של משקפי שמש בשילוב עיצובים חדשניים ושימוש בחומרים טבעיים כגון: טיטניום במבוק ועוד…העונה ניתן לראות דגמים המשלבים הדפסים חייתיים שהולכים לתפוס חזק בשילוב עם עדשות המראה שממשיכות גם העונה לשלוט במשקפי השמש הקיציים.  בנוסף בקולקציה ניתן למצוא משקפי אוברסייז בשילוב הדפסים ומראות צבעוניות שיגנבו את ההצגה בכל טוטל לוק קיצי!

טווח מחירים:

1500-2100₪

אודות המותג

המותג הוקם בשנת 2009 על ידי דניאל סילברמן, ישראלי שהתשוקה העיקרית הייתה עיצוב משקפיים. סילברמן גדל בגרמניה ועבר לעיר ניו יורק להגשים את חלומו והקים את המותג. אחת ההשראות הבולטות של המותג היא העיר ניו יורק  ובהתאם לכך העיצובים בקולקציות תואמים לטרנדים הכי חמים בעולם האופנה. העיצובים הצעירים והייחודים הפכו לפופלארים בקרב סלבריטאים מובילים ביניהם: דניאל קרייג,ריאהנה, ביונסה, אלטון ג'ון ועוד….

diuk gentel 1

Gentel Monster

העונה לראשונה מושק המותג בישראל עם קולקציה צבעונית ושיקית! הקולקציה משלבת דגמים מקוריים ופורצי דרך בעלי מסגרות תלת מימדיות, אובאליות, חתוליות, מסגרות שלמות וחצאי מסגרות מחומרים שונים. הדגמים מאופיינים בשילובי צבעים, טקסטורות שונות  ומגוון הדפסים טרנדיים כגון :הדפסים חייתיים, הדפסים גרפיים והדפסים פרחוניים. פן עיצובי נוסף שניתן למצוא בקולקציה הינו דיטלים מעולם האומנות החזותית המשולבים באופן ייחודי בדגמי הקולקציה, כמו מוטות עם גימורים משוננים ומסגרות עבות אטומות ופלסטיות הקורצות לעולם התעשייה וחקר המדע.

טווח מחירים:

1500-1800 ₪ למעט דגמי אספנים שנמכרים החל מ-3000 ש"ח

אודות המותג:

"Gentle Monster" הוא מותג משקפי שמש דרום קוריאני מקורי שחרט על דגלו את מושג החדשנות. דגמי משקפי השמש אפופים בצבעוניות מתפרצת, עיצובים אמנותיים בעלי הדפסים אבסטרקטיים ותעשייתיים, מסגרות בצורות מקוריות, חומרים ועיצובים בלתי שגרתיים היוצרים קולקציה באווירה עתידנית פורצת דרך.

קולקציות משקפי השמש מעוצבת באמצעות שיתופי פעולה עם מותגים ואמנים חזותיים מהשורה הראשונה שיחד יוצרים עיצובים פורצי דרך המשלבים בין עולמות רעיוניים מקצוות שונים. התוצאה המתקבלת הינה דגמים טרנדיים ויצירתיים שהביאו את המותג לאירועי האופנה העולמיים המובילים ביניהם: שבועות האופנה בניו יורק ובפריז.

diuk 5

DITA

המשקפיים בקולקציה הינם בעיצוב קלאסי עם טוויסט עכשווי. הקולקציה הנוכחית מציגה מגוון רחב של טרנדים המושפעים מהעולם שסביבנו ומאמנים ובעלי מלאכה מהעת הקודמת. הקולקציה משלבת בין מזרח למערב, ושואבת את היופי שבשניהם לצורך דגמים בשילובים בלתי קונבנציונאליים המשמרים את המיטב משני הניגודים עד ליצירת הרמוניה עיצובית מצד חד ומהפכנית וטרנדית מהצד שני.

בקולקציית הקיץ ניתן למצוא מסגרות אובר סייז שיקיות, מסגרות מרובעות בצבעוניות עזה, מסגרות במראה פלסטי דומיננטי ושיקי בגוונים נועזים כמו סגול וכחול רויאל, מסגרות חתוליות בגמורים מוזהבים, הדפסים חייתיים, מסגרות עתידניות משוננות בחלקם העליון בשילוב עדשות צבעוניות, ומסגרות עגולות בגמורים מטאליים.

כל המשקפיים מיוצרים ביפן ועשויים מטיטניום, אצטט יפני באיכות הגבוה ביותר. כל המשקפיים בקולקציה מיוצרים בעבודת יד עם הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. מדובר בקולקציה אקסקלוסיבית מאוד הנמכרת בחנויות האופנה היוקרתיות ברחבי העולם.

טווח מחירים:

2500- 4000 ש"ח

אודות המותג

מאחורי המותג ניצבים ג'ון וג'ף חברי ילדות מקליפורניה שהקימו את המותג בשנת 1995. המוטו שעומד מאחורי החברה-  "אין בלתי אפשרי"- במותג לוקחים את העיצובים עד הקצה הן בשימוש בחומרים איכותיים  והן במודלים מורכבים- כך שאחד המודלים  בקולקציה  מורכב מ-42 חלקים.

*********************

THOM BROWNE

קולקציית הקיץ של טום בראון מאופיינת בהקפדה מירבית על דיטלים. המסגרות עשויות מטיטניום שהופך את המסגרת לחזקה ועמידה אך מצד שני קלילה ונוחה. הקולקציה משלבת עיצובים ייחודיים ובלתי שגרתיים וביניהם משקפי טייסים תלת ממדיים בשילובי חומרים של עור וזכוכית הקורצים למשקפי הטייסים מעשורים קודמים, מסגרות בשילובי חומרים של פלסטיק ומתכת, עדשות בצבעוניות עזה בצבעי ירוק דשא וכחול ומשקפי שמש מטאליים בגימורים מוזהבים.

טווח מחירים:

3000-5000 ש"ח

אודות המותג

טום בראון הינו מעצב אופנה  בעל שם מניו יורק שעם כניסתו לשוק משקפי הראייה והשמש חבר לחברת DITA שהינה היצרנית והמפיצה הבלעדית של המשקפיים בעיצובו. טום בראון ידוע בייצור מוקפד ותשומת לב מירבית לכל פרט ופרט דבר הבא לידי ביטוי במיטבו במשקפי השמש אותם הוא מעצב. הוא מייצר קולקציות של משקפי שמש בדגמי יוניסקס בהשראות מגוונות וביניהן: אדריכלים מהעת הקלאסית, אמני סטודיו, מעצבים תעשייתיים, ואנשי אקדמיה ופרופסורים משנות ה-40, ה-50 וה-60.

diuk spektra 1

SPEKTRE

בקולקציית הקיץ של   SPEKTERנמצא דגמים סופר צבעוניים, קייציים וטרנדים וביניהם: עדשות המראה בשלל צבעי הקיץ הבולטים, מסגרות בכחול נייבי  וסגול, הדפסים חייתיים, ומשחקי שקיפות בסגול וורוד בשילוב עדשות בצבעוניות עזה. כמו כן נראה בקולקציה מסגרות פלסטיק שלמות בוורוד פוקסיה, אדום וצהוב עז, מסגרות זוויתיות בעלות מוטות בהדפסים השאולים מהעולם הצבאי ומסגרות עגולות דקות בעלות גשר אף אובאלי ורחב בשילוב עדשות בצבעוניות מתפרצת.

טווחי מחירים:

1200-1700 ש"ח

אודות המותג:

מותג משקפי השמש SPEKTRE נולד בשנת 2009 במילאנו והפך במהרה למותג הבית של הפאשנסיטים ברחבי העולם בעולם האופנה בניהם: בלוגריות, דוגמניות צמרת, מעצבי אופנה ועורכי מגזינים של אופנה עילית. המותג יוצר שילובים אקלקטיים בין אלגנטיות ומקוריות מתפרצת השואבת השראה מאופנת הרחוב. כתוצאה מכך נוצרים דגמים בלתי קונבנציונאליים בחדשנות וצבעוניות המעניקים דרור לצד הפרוע, המשוחרר וחסר הדאגות הבא לידי ביטוי במוצר המוגמר. משקפי המותג מיוצרים באיטליה תוך שימוש בחומרים איכותיים מהשורה הראשונה בציפויים רב שכבתיים היוצרים דרגות שיקוף שונות של העדשה. המוצר המוגמר המתקבל משלב בצורה מיטבית בין טרנדיות לבין איכות בלתי מתפשרת.

 INFINITI RED BULL RACING

רד בול רייסינג משיקה בכל עונה 3 קולקציות שלכל אחת מאפיינים משלה:

Sport techקו המשלב בין עיצוב טכני וספורטיבי לצבעוניות מתפרצת. המאפיין העיקרי של הקולקציה הוא שימוש בפולימרים וחומרים מהם מייצרים את מכוניות המרוץ, כתוצאה מכך מתקבלים משקפיים קלילים וגמישים במיוחד. בקולקציה נראה מסגרות מלבניות שלמות בצבעוניות עזה בה משולבים בין שלושה לארבעה צבעים בכל זוג. בנוסף נמצא מסגרות בכתום וצהוב לצד מוטות כחולים ועדשות מראה צבעוניות ומשקפיים בחצי מסגרת בעלות גשר אף דומיננטי עם עדשות המשלבות שני צבעים בו זמנית.

Life tech הקו הסולידי והנקי יותר, מאופיין במסגרות העשויות גם כן מחומרים השאולים מעולם מרוצי המכוניות, אך עם זאת מציגים עיצוב מודרני, יומיומי וקלאסי. בקולקציה נראה מסגרות בסגנון משקפי הטייסים האלמותי או מסגרות עגולות דקיקות שכולן מתאפיינות בעדשות מראה הטרנדיות במגוון רחב של צבעים שלעיתים גם משלבים בין שני צבעים בו זמנית.

High tech– קו לגברים בלבד המעוצב בהשראת מכוניות בעלות הביצועים הטובים ביותר שזכו במרוצי המכוניות בתקופה האחרונה. בקולקציה נראה מסגרות אוברסייז בצבעים אחידים כמו כחול ירוק וזהב ועדשות אובאליות פלסטיות בעלות גשר אף כפול ואופנתי.

טווחי מחירים:

1000- 1500 ש"ח

אודות החברה

RED BULL RACING EYEWEAR  הינו מותג משקפי שמש המשתייך לחברת רד בול, המציע חיבור הדוק לעולם הספורט האתגרי בכלל ולמכוניות המרוץ בפרט. המותג שואב השראה ממכוניות המרוץ עצמן, המאופיינות בהקפדה על דקויות לשם יצירת תפוקה מקסימלית, ופועל באותה הדרך גם בייצור ועיצוב משקפי השמש. Red bull racing  מקפידים לייצר משקפי שמש מהחומרים החדשניים ביותר בשוק המבטיחים מסגרת קלה במשקלה אך עם זאת עמידה מאוד, תוך הקפדה על עיצוב ספורטיבי, אופנתי ובעיקר מדויק המבטיח נוחות מרבית.

diuk belmin

BALMAIN

 קולקצית הקיץ של בית האופנה ההוט קוטור BALMAIN   משלבת מסגרות בשלל עיצובים טרנדיים וביניהם: מסגרות חתוליות בהדפסים חייתים ובגווני החום, שמנת ואדום, מסגרות זוויתיות בצבעוניות עזה בכתום, סגול וירוק לימון ומשקפי אוברסייז שיקיות בצבעי פסטל קיציים לצד מסגרות מלבניות בהדפסים גרפיים. העיצובים משלבים אלמנטים המעניקים טאץ' ייחודי לכל זוג משקפיים הכוללים שילובי ניטים, דיטלים מוזהבים וגימורים מטאליים.

טווחי מחירים:

1000-1500 ש"ח

אודות המותג:

בית אופנת ההוט קוטור BALMAIN, נוסד בצרפת בשנת 1945 וידוע בעיצובים מהשורה הראשונה המשלבים בין רוח פריזאית רומנטית וקלאסית לאלמנטים השאולים מעולם הרוק אנד רול. משקפי השמש של המותג מתכתבים עם הקו העיצובי שלו ומציגים רוק שיק טרנדי מתוחכם ולא מתאמץ. המותג הפך לשגור אצל כל פאשניסטה, ובראשן קים קרדשיאן, פרזנטורית המותג המתחברת לרוח הנשית והסקסית הבאה לידי ביטוי בדגמי הקולקציה.

TAKE A LOOK AT SPEX

מותג חדש נולד בחברת דיוק אופטיקס, יבואנית מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם. לראשונה משיקה החברה בארץ את המותגSPEX  בשיתוף הדוגמנית שיר אלמליח שגם תשמש בתור הפרזנטורית של המותג.

המותג פונה לקהל הרחב, גברים ונשים כאחד ומציע קולקציית משקפי שמש וראייה המתכתבים עם הטרנדים החמים של עולם האופנה ובאיכות בלתי מתפשרת.

משקפי השמש מגיעים עם מסגרות אצטט איכותי בסגנונות שונים ביניהם: דגמים הכוללים הדפסים חייתיים, עדשות מראה צבעוניות שהוא אחד הטרנדים  הבולטים הקיץ, מסגרות אובר-סייז שיקיות וצבעוניות, משקפיים בסגנון ספורטיבי ומסגרות בסגנון חתולי עם שיק גיאומטרי מתחכם והקלאסיקה של משקפי הטייסים.

בין היתר, ניתן למצוא מסגרות בעיצוב קלאסי ואלגנטי, מסגרות בסגנון משקפי הטייסים האלמותיים או מסגרות עגולות דקיקות במגוון רחב של צבעים. לצד אלו ניתן למצוא במסגרת קולקציית השמש גם מסגרות מיוחדות שהמוטות שלהן מצופות זהב 14 קראט שמוסיפות נגיעה זוהרת למרכיבה אותן.

קו משקפי הראייה של המותג כולל דגמים בעיצוב קלאסי עם טוויסט עכשווי, הנעים בין דגמים בעיצוב נקי ובצבעוניות מונוכרומטית לבין משקפיים עם מסגרות בצבעוניות עזה ובסגנונות שונים שיתאימו לכל ומשלב את הטרנד הצעקני לצד הטרנד הקלאסי שמאפשר להתחפש לפאם פאטאל או פאשניסטית בלתי

בין הדגמים ניתן למצוא משקפיים עם מסגרות פלסטיק צבעוניות בסגנונות שונים, מסגרות בסגנון חתולי, מסגרות מרובעות ומלבניות המשלבות מספר צבעים ועוד.

טווחי מחירים:

800-1200 ₪

diuk hiiv 1

IT'S HIVE TIME

מותג חדש נולד בחברת דיוק אופטיקס, יבואנית מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם. לראשונה משיקה החברה בארץ את המותג הבועט ,HIVE שנוצר על מנת לתת מענה לחיפוש הבלתי פוסק אחר משקפי שמש וראייה מדליקים, באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים נוחים.

במסגרת הקולקציה החדשה של HIVE ניתן יהיה למצוא מגוון רחב מאוד של דגמים, הן שמש והן ראיה, התואמים טרנדים שונים בעולם האופנה ומאפשרים לכל אחד ואחת למצוא את המשקף המתאים להם.

משקפי השמש מגיעים בלא פחות מ-140 דגמים שונים, ביניהם דגמים הכוללים הדפסים חייתיים, עדשות מראה, מסגרות אובר-סייז שיקיות וצבעוניות, משקפיים בסגנון ספורטיבי ובשילובי צבעים עזים כמו כחול וצהוב/ שחור וכתום, ומסגרות בסגנון חתולי עם גימורים מוזהבים.

לצד אלו ניתן למצוא במסגרת קולקציית השמש גם קו סולידי, המאופיין במסגרות בעיצוב קלאסי ואלגנטי, מסגרות בסגנון משקפי הטייסים האלמותיים או מסגרות עגולות דקיקות במגוון רחב של צבעים.

קו משקפי הראייה של המותג כולל כ-180 דגמים בעיצוב קלאסי עם טוויסט עכשווי, הנעים בין דגמים בעיצוב נקי ובצבעוניות מונוכרומטית לבין משקפיים עם מסגרות בצבעוניות עזה ובסגנונות שונים שיתאימו לכל.

בין הדגמים ניתן למצוא משקפיים ללא מסגרת עם מוטות צבעוניים, משקפיים מתכתיים חצויים, משקפיים עם מסגרות פלסטיק צבעוניות בסגנונות שונים, מסגרות בסגנון חתולי, מסגרות מרובעות ומלבניות המשלבות מספר צבעים ועוד.

כל המשקפיים האיכותיים מבית HIVE מגיעים במעטפת צבעונית ושיקית – מארז ייחודי המתכתב עם עולם הגרפיטי ואמנות הרחוב – המשלים את חווית הקניה והופך אותה למושלמת וכיפית עבור כל הלקוחות.

טווחי מחירים:

349-499 ₪

חברת דיוק אופטיקס

דיוק אופטיקס, החברה ליבוא והפצת מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם, חרטה על דגלה להציג בשורה אופנתית חדשה לעולם האופטיקה בישראל. המשקפיים, הפכו בשנים האחרונות, לאביזר אופנתי בעל אמירה אישית. מתוך הבנה זו אנו מציגים בפניכם את מותגי המשקפיים המובילים והאיכותיים ביותר, תוך הקפדה על חדשנות, יצירתיות, ושירות אמין ומקצועי.את המשקפיים ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובילות ברחבי הארץ.