כותרות אחרונות
Search

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את: "התו המלא".

רמי לוי מציג את התו המלא  – צילום: יח"צ

 

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא".

"התו מלא" כולל כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי בשכונה" ,"רמי לוי שופינג" ,"חברת התעופה ישראייר", "רמי לוי תקשורת", "סופר קופיקס", "גוד פארם" ועוד… כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים במשק.

 

רמי לוי: "התו המלא משווק בכרטיס פלסטיק עם פס מגנטי וגם בדיגיטל באמצעות הודעת SMS עם קוד (גם בטלפונים הכשרים).

 

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את "התו המלא" שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: "רמי לוי שיווק השקמה", "רמי לוי אינטרנט", "רמי לוי שכונה" "רמי לוי תקשורת", "רמי לוי שופינג", "סופר קופיקס", "גוד פארם", "וחברת התעופה ישראייר".

 

לצד חברות אלו "התו המלא" כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית מסעדות, אטרקציות ועוד…

 

רמי לוי מציג את התו המלא – צילום: יח"צ

 

בין חברות בהם ניתן לממש את התו המלא הינם: רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר , הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו עוד…

 

"התו מלא" כולל תווי שי בשווי של כ-100 ₪ עד ל-1,000 ₪ בכרטיס הפלסטיק ותווי שי של עד 5,000 ₪ בדיגיטל.

 

על פי בדיקה שנערכה בשנת 2022 כ-75% מתווי השי של רמי לוי נעשה בהם שימוש בקניות ברשתות המזון של קבוצת רמי לוי "וברמי לוי שופינג".

 

רמי לוי: "השימוש בתו המלא של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הינם זולים בכ-30% לעומת רשתות מזון אחרות".